סערה בקבינט הקורונה: בתי כנסת הוחרגו מהתו הירוק

ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון זימנה עדים ראשונים ● בנט: עתיד החגים תלוי בכמות המתחסנים ● לפיד: סמוטריץ׳ מאשים את קהילת הלהט״ב בגל הרביעי כי הוא הומופוב ● ישראל אישרה להכניס סחורות לרצועת עזה החל מיום שני ● ליברמן על היעדרותו מקבינט הקורונה: "השר עמאר מייצג את משרד האוצר בקבינט" ● מנכ"ל משרד הבריאות: בונים את המתווה של הסגר

מתפללים מחוץ לבית כנסת בבני ברק. אוקטובר 2020 (צילום: יוסי אלוני/פלאש90)
יוסי אלוני/פלאש90
מתפללים מחוץ לבית כנסת בבני ברק. אוקטובר 2020

גם שר האוצר ליברמן אינו מגיע לישיבות קבינט הקורונה – כך מדווחים הבוקר ברשת ב'.

מטעם ליברמן נמסר כי "שר האוצר מינה את השר במשרד האוצר, חמד עמאר, לנציג בקבינט הקורונה בזמן גיבוש התקציב וחוק ההסדרים ואישורם בממשלה. כמו כן, גם הדרג המקצועי של משרד האוצר נוכח בישיבות הקבינט ולוקח חלק פעיל בהחלטות. שר האוצר נשאר מעודכן לאורך כל הדרך ושותף בהחלטות שרלוונטיות למשק ולכלכלת ישראל"

מהלילות בהם נראה שמפעיל הטוויטר של הליכוד מתקשה לישון:

סך הכל – 6 ציוצים ושיתופים.

בר-לב התייחס ברשת ב' להיעדרות ליברמן ולפיד מקבינט הקורונה: "זה עניין שלהם, אם לפי החוק הם צריכים להיות אז הם צריכים להיות, אם לפי החוק הם יכולים, אז שולחים מחליף. אין לי ספק שחמד עמאר מייצג את שר האוצר ומשתתף בכל הישיבות".

רם בן ברק בגל"צ על המתח מול איראן לאחר תקיפת הספינה: "האיראנים נמצאים עכשיו בסוג של בעיה מדינית. הם לא ציפו שיהרגו אנשים, ובטח שלא ציפו לתגובה הבינלאומית".

על היעדרות לפיד מישיבות קבינט הקורונה אמר "יש שם שני נציגים בכירים מהמפלגה, לפיד מעודכן בכל דבר וזה מעניין אותו מאוד, אבל הוא סומך על הדרג המקצועי".

אלקין בתמונת סיום מוצלחת מבחינתו של מושב הכנסת – הליכוד בתגובה עוקצנית – סיכום ממצה של מושב הקיץ.

סגירה