בנט: "אני רוצה שההורים יריבו אחד עם השני; שאלה שחיסנו ילדיהם יפעילו לחץ על מי שלא"

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה לפרסום הדברים, שנאמרו בחודש שעבר: "בנט חותר לסיים את הבידודים ההמוניים ולאפשר חיים נורמליים ככל האפשר לתלמידי ישראל" ● אחרי שהכחישה שתתמודד על ראשות ההסתדרות, התפקדה מירי רגב לארגון ● "שמט את ראשו בהסכמה": נתניהו לעג לנשיא ארצות הברית; הליכוד: "נתניהו לא מתח ביקורת על הנשיא ביידן"

.תלמידים ליד ביתם בירושלים, 31 באוגוסט 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
.תלמידים ליד ביתם בירושלים, 31 באוגוסט 2021

שני האסירים האחרונים. איהם קממג'י ומונאדל אינפיעאת נתפסו הלילה בג'נין.

ראש הממשלה נפתלי בנט על לכידת האסירים:

 

שרים וחברי כנסת מברכים את כוחות הביטחון על תפיסת האסירים:

השר כהנא בראיון שיפורסם בישראל היום: "סמוטריץ' הוא האדריכל של הממשלה הזו. אם הוא היה מסכים ללכת לממשלת ימין עם תמיכה מבחוץ של רע"מ, זה מה שהיה קורה. היינו צריכים להחליט אם לעמוד בחלק מההבטחות ולגרור את מדינת ישראל לבחירות נוספות, כי לא תקום ממשלה ימנית כל עוד סמוטריץ' לא מסכים, או להקים ממשלת אחדות. אם היינו יכולים להקים ממשלה ימנית, היא היתה קמה".

עוד אמר השר: "בנט הוא האדם הכי רחוק מנוכל שאני יכול לדמיין. אי אפשר להתכחש לעובדה שאת חלק מהבטחות הבחירות שלנו אנחנו לא מקיימים. האם אני מרוצה מכך שאנחנו חלק מקבוצה לא מפוארת של פוליטיקאים ששברו את המילה שלהם? מאוד מאוד לא. אנחנו לא כמו אלכס גולדפרב והמיצובישי, רחוק מאוד מכך, וחשוב שהציבור יבין זאת. הציעו לנו בצד השני דברים לא פחות גדולים – וסירבנו. רצינו ממשלת ימין, אבל הפוליטיקה היא אמנות האפשר ורצינו גם למצות את ההזדמנות, לבנות ממשלה שלא מושתתת על ארס, שנאה ודמוניזציה של הצד השני".

אורית סטרוק מגיבה לדברי ראש הממשלה לפיהם "מה שהתקלקל אפשר לתקן" ולדבריה האסירים שנמלטו מכלא גלבוע "יחזרו לקיטנה.
כדי לתקן מה שהתקלקל – צריך לשלול את זכויות היתר של המחבלים בבתי הכלא.
האם הממשלה תתמוך בחוק שלי: חוק איסור פינוק מחבלים?"

סגירה