דיווח: שמו וכתובתו של ראש השב"כ המיועד פורסמו ברשתות פלסטיניות

הרמטכ"ל על המבצע בשומרון: "סוכלו פיגועים משמעותיים"; דיווח: הכוחות לא איתרו את כל האמל"ח שחיפשו ● בכיר בפמליית רה"מ: בנט ידרוש מהקהילה הבין־לאומית לפעול נגד איראן ● לקראת החזרה ללימודים: יותר מחצי מיליון משפחות טרם אספו את ערכות האנטיגן; הצעת בנט: כל תלמיד ייבדק פעמיים בשבוע ● דיוני התקציב: ליברמן דוחף לעזור לעבאס

כוח צה"ל בפעילות מבצעית בגדה המערבית (צילום: דובר צה"ל.)
דובר צה"ל.
כוח צה"ל בפעילות מבצעית בגדה המערבית

ניצב ג'אמל חכרוש ראש האגף לסיכול פשיעה בחברה הערבית בגל"צ: "אני בעד שהשב"כ יתערב בעבירות האמל"ח בלבד, לא יותר מזה. אני לא בעד שיהיה משטר צבאי ברחוב הערבי".

חכרוש הוסיף "אנחנו רוצים יותר אמצעים מבחינת סמכויות וענישה, פועלים גם לשינוי חקיקה. נעבה את הרחובות בשוטרים אבל גם אנחנו, החברה הערבית, צריכים להשתנות".

רשת ב': מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש התייחס להתנגדות רה"מ לצמצום ההתקהלויות ואמר ברשת ב' כי "אני מקבל את זה שיש שיקולים חרים. מקווה שהחיסונים יגברו על התחלואה – אנחנו חייבים שיהיו הרבה יותר מחוסנים כדי לראות ירידה משמעותית. המאמץ לחסן את הלא מחוסנים הוא הכי חשוב" .

על החרגת הכנסת מכללי התו הירוק אמר אש: "כדוגמה זה לא טוב. גם ח"כ לא מחוסן חייב לבוא ולהצביע, ואני קורא להם להשתמש בבדיקות המהירות". על כך שאין חובה להציג תו ירוק בכניסה: "הכנסת מוגדרת כמקום חיוני ולכן נמנענו לחייב. יכול להיות שמבחינת נראות זה יהיה נכון".

אש התראיין גם בגל"צ ואמר: "עומד מאחורי הד"ר שרון אלרעי-פרייס, היא רופאה מצויינת שמייצגת את הצד המקצועי. אנשים לא מקבלים את הצד המקצועי וחושבים שצריך לנהוג אחרת, אבל אנחנו רוצים שיילקחו בחשבון העומסים בבתי החולים".

ולדימיר בליאק מתקן:

יאיר גולן על התקריות בשטחים ברשת ב': כמובן שקשה לחזות איך הדברים יתפתחו, לא נראה לי שאנחנו לפני התדרדות רבתי. הסוגייה האסטרטגית המדינית היא זו של על הפרק. אין מה לשמוח להופעה המגומגמת של אבו מאזן. אני לא לוקח את האולטימטום שלו ברצינות.

גולן אמר כי יש להיפרד מהפלסטינים ובמצב כיום אנחנו כורים לעצמנו את הבור בו הלאומיות הישראלית תיקבר.

שלמה קרעי חושש מזה שבנט יהפוך לאריק שרון כדי למצוא חן בעיני השמאל.

סגירה