דיווח: אבו מאזן הזמין את הורוביץ ופריג' לפגישה; הדבר עשוי להביא למתיחות עם בנט

ראש הממשלה על התאונה בגליל: "הלב נקרע; אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב למשפחות ההרוגים" ● דיווח: ביידן סירב לבקשת יושב ראש הרשות הפלסטינית להיפגש עמו בשולי עצרת האו"ם ● בנט: "אני מוקיר את עבודתם של מומחי הבריאות" ● בג"ץ קיבל את בקשת המדינה לדחות את הצגת המתווה לפינוי חאן אל-אחמר ● פרקליטו של נתניהו סיים לחקור את אילן ישועה

יושב ראש הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (צילום: פלאש 90)
פלאש 90
יושב ראש הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס

ראש המטה לביטחון לאומי איל חולתא ייפגש עם היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית ג'ייק סליבאן בוושינגטון ביום שלישי בשבוע הבא. הבית הלבן מסר כי באותה פגישה יתקיים מפגש של הפורום האסטרטגי הישראלי–אמריקני בעניין איראן.

ראש הממשלה נפתלי בנט, ראש המטה לביטחון לאומי איל חולתא וקודמו בתפקיד מאיר בן שבת, 31 באוגוסט 2021 (צילום: חיים צח, לע"מ)
ראש הממשלה נפתלי בנט, ראש המטה לביטחון לאומי איל חולתא וקודמו בתפקיד מאיר בן שבת, 31 באוגוסט 2021 (צילום: חיים צח, לע"מ)

חבר הכנסת צחי הנגבי נענה ליוזמת יושב ראש הכנסת מיקי לוי וחושף את התו הירוק שלו.

הליכוד בביקורת חריפה על נאום ראש הממשלה נפתלי בנט באו"ם: "במקום להשתמש בבמה הבין־לאומית באו"ם כדי להילחם למען האינטרסים הלאומיים של ישראל, בנט בחר לתקוף ולהשמיץ את הרופאות והרופאים הישראליים שנלחמים למען הצלת חיים. לצוותים הרפואיים שלנו, שראויים לכל תודה והוקרה, מגיעה התנצלות".

לקראת שביתה כללית ביום ראשון, מעונות היום שבפיקוח ייפתחו את הלימודים רק בשעה 10:00. יושב ראש ויצו אניטה פרידמן בריאיון לגלי צה"ל: "עשינו הכול כדי להימנע מהעיצומים ולהגיע למשא ומתן עם הממשלה, אבל היא מסרבת. לא יתכן שמטפלות שמתחילות את העשור החמישי והשישי לחייהן יצטרכו להפגין כדי לקבל שכר הולם".

גן ילדים בירושלים, אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
גן ילדים בירושלים, אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

בכיר במשרד הבריאות אמר לעיתון ישראל היום: "ראש הממשלה נפתלי בנט ביזה בפני העולם כולו את בכירי משרד הבריאות ואת הרופאים הבכירים שיועצים לממשלה". זאת לאחר שביקר בעצרת האו"ם את הצוותים המקצועיים.

עוד הוסיף הבכיר, "גם אם ראש הממשלה לא התכוון לכך, הוא נתן באחת הבמות החשובות בעולם רוח גבית למי שגורמים את הנזק הגדול ביותר בישראל למאבק במגיפה – מתנגדי החיסונים, הססני החיסונים ומכחישי הקורונה. מהדברים של ראש הממשלה משתמע שהוא לא סומך על הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות ושהם 'מגמגמים' כשהוא שואל אותם".

ראש הממשלה נפתלי בנט נואם בעצרת הכללית של האו"ם, 27 בספטמבר 2021 (צילום: AP Photo/John Minchillo)
ראש הממשלה בנט נואם בעצרת הכללית של האו"ם, 27 בספטמבר 2021 (צילום: AP Photo/John Minchillo)
סגירה