על רקע המחלוקות לגבי התקציב בנט ייפגש עם מנסור עבאס

אחרי הביקורת, שטרן פרש מההתמודדות על ראשות הסוכנות היהודית ● בנט: "אני שמח שיש חרדים, אבל אנחנו צריכים להגביל את השפעתם הפוליטית" ● ראש הממשלה ייפגש בשבוע הבא עם פוטין ברוסיה ● סקר בקרב תומכי הליכוד: 86% רוצים את נתניהו בראשות המפלגה, לעומת 6% שמעוניינים באדלשטיין; יושב ראש מרכז הליכוד כץ: לא יהיו פריימריז במפלגה, אלא אם הכנסת תתפזר

  • ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת החינוך יפעת שאשא ביטון בבית הספר רמון במודיעין, 12 באוקטובר 2021 (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
    יוסי אלוני, פלאש 90
  • שרת הפנים איילת שקד בוועידה השנתית של הג'רוזלם פוסט בירושלים, 12 באוקטובר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
    יונתן זינדל, פלאש 90
  • ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד בוושינגטון, 12 באוקטובר 2021 (צילום: שלומי אמסלם)
    שלומי אמסלם
  • העורך לשעבר של "וואלה!" אבירם אלעד בבית המשפט המחוזי בירושלים, 12 באוקטובר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
    יונתן זינדל, פלאש 90

אבנים על כוח מג"ב ביצהר. עמר בר-לב: עבריינוטת שהתפתחה אחרי שנים של הפקרות.

אפרת רייטן מדווחת:

מירי רגב בתגובה להודעת יולי אדלשטיין: "קודם כל הליכוד מפלגה דמוקרטית ולכל אחד יש זכות להתמודד. גם גדעון סער התמודד והפסיד. יולי עושה טעות כי נתניהו ינצח אותו. יהיו פריימריז וציבור המתפקדים יבחר".

רגב, שהתראיינה ברשת ב' הסבירה גם את דבריה בראיון לפני כמה חודשים, על הצורך בראש ממשלה מזרחי או שייפתח ליכוד ב'."הגיע זמן לבוזגלו", היא אומרת, "אבל לא דיברתי על ליכוד מזרחי. אמרתי שאם אנחנו לא נגיע למצב בו נאפשר לאנשים מהפריפריה אנשים יקימו ליכוד ב'. אני מתכוונת להישאר בליכוד. זה הבית שלי וביום שאחרי נתניהו אני רוצה להתמודד".

על הצורך בהחלפת נתניהו אמרה רגב "זאת עמדת אדלשטיין והיא מוכרת לי. יש דבר כזה בחירות והעם צריך לבחור ונתניהו נבחר פעם אחרי פעם. הפייק ימין הפילו את הימין – הם ירו בנגמש והפילו את הימין. 140 אלף מתפקדי ליכוד יקבעו". רגב הוסיפה "לנתניהו יש 30 מנדטים – זה רוב הציבור. זה נכון שאין לנו 61 – בסופו של יום לא יכול שיהיו החרמות אישיות".

רגב סיכמה: "יש פריימריז בליכוד והליכודניקים יגידו את עמדתם בצורה ברורה".

לשאלה האם תתמוך בחוק של אמסלם להגבלת מימון בפריימריז אמרה רגב "אני חושבת שההצעה של דודי נכונה. צריך ליצור שיוויון הזדמנויות. צריך להיות הוגנות".

על שערוריית שטרן והגריסה אמרה מירי רגב: "הוא לא מתאים להיות בתפקיד ציבורי, ושתיקתו של לפיד מעוררת זעם. עשית דבר מזעזע כראש אכ"א אז לפחות תשתוק, מה אתה מתהדר בזה? ואיפה הנשים שאוהבות לדבר בלשון נקבה ורצות להצטלם עם שירה איסקוב? ובעיקר ראש אכ"א ברביבאי, לאן נעלמת? הוא היה אמור להגן על קצינות וחיילות. הוא גרס את נשמתן של הפונות".

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש ב-103fm: "מס' המתים? היה אפשר לעשות צעדים שהיו מורידים את התחלואה, אבל לכל דבר כזה יש מחירים כלכליים וגם בסופו של דבר בריאותיים".

קטי שטרית מזכירה:

סגירה