מיליציה אזרחית

פעיל הליכוד איציק זרקא מסכם עם שוטר שיכניס אותו דרך המחסום "כמו בפעם שעברה", צילום מסך מכתבה ב"כאן חדשות".
פעיל הליכוד איציק זרקא מסכם עם שוטר שיכניס אותו דרך המחסום "כמו בפעם שעברה", צילום מסך מכתבה ב"כאן חדשות".

יוסי אזרחי הוא אזרח שומר חוק, ראש מטה תנועת "ימינה" בחריש ומועמד מטעמה לראשות העיר.

הוא מעולם לא חשב שיסתבך בסיפור פלילי/משפטי רק משום שהחליט לקיים מצוות אירוח אושפיזין בסוכה.

יוסי אזרחי, אזרח שומר חוק, ראש מטה תנועת "ימינה" בחריש ומועמד מטעמה לראשות העיר, מעולם לא חשב שיסתבך בסיפור פלילי/משפטי רק משום שהחליט לקיים מצוות אירוח אושפיזין בסוכה

במוצ"ש 25/9/21 הזמין יוסי אזרחי את ח"כ עידית סילמן, יושבת ראש הקואליציה, לבקר בסוכתו ולקיים מפגש פעילים פוליטי.

בשעות הצהריים הוא קיבל טלפון מקצין מודיעין במשטרת ישראל, שעדכן אותו כי פעילים ביביסטים מתכננים להגיע לחריש ולפוצץ את האירוע.

פה חשוב להדגיש כי הסוכה בה אירח אזרחי את ח"כ סילמן הוקמה בחניה הפרטית שלו, בשטח המשותף לדיירי הבניין – שטח פרטי לכל דבר ועניין.

בשעות הערב, עם הגעתה של ח"כ סילמן לסוכה, הסתבר שמספר פעילות ופעילים נכנסו לסוכה, בראשם חני זרקא שהזדהתה בשם הבדוי "שמחה". עם הגעת סילמן לתוך הסוכה הם החלו לתקוף אותה מילולית. האירוע, שהתדרדר במהירות, הביא לכך ששוטר, אשר הגיע באיחור ניכר, אף שלף טייזר מחשש שלא יצליח להשתלט על האירוע.

יוסי אזרחי, שהדף את חני זרקא מחשש שתתקוף את חברת הכנסת סילמן, עבר מסכת הכפשות, במסגרתן נטען כי הוא שבר לחני זרקא את היד, טענה שהוכחה בבית המשפט כטענה שקרית.

אבל הפעילות של משפחת זרקא הינה רק דוגמה לאופן שבו פועלת המערכת סביב בנימין נתניהו. לצד הפעילות הפוליטית ה"רגילה", מפעילה סביבת נתניהו, באמצעות אחרים, פעילים אלה ואחרים, דוגמת אורלי לב, תוך הליכה על הקו הדק שבין חופש ביטוי לבין מעשים פליליים ממש.

הפעילות של משפחת זרקא היא רק דוגמה לאופן שבו פועלת המערכת סביב נתניהו. לצד הפעילות הפוליטית ה"רגילה" מופעלים פעילים כאלה ואחרים, דוגמת אורלי לב, תוך הליכה על הקו הדק שבין חופש ביטוי למעשים פליליים

כך לדוגמא נשלח פעיל הימין משה מירון לקדם את קמפיין "שמאלנים בוגדים". מאוחר יותר חשפו עיתונאי "הארץ" בר פלג וניר חסון כי מירון מקבל כספים מהליכוד.

כך למשל הביביסט רמי (רחמים) בן יהודה, אשר שם לו את מריה אלקין כמטרה, הגיע לבית משפחת אלקין עד שהיא נאלצה לדרוש צו הטרדה מאיימת נגדו. בתלונה נכתב כי הפעיל "התנפל עליה באופן אלים ומאיים תוך קריאות מאיימות שכללו קללות, התבטאויות גזעניות באופן מאיים ובשפת גוף אלימה". בית המשפט אכן הוציא נגדו צו הרחקה.

החבורה הזו מקושרת מאוד. בעבר פעלה איתם איריס ענבים, קצינת משטרה בדימוס. אי אפשר היה להתחמק מהיחס הידידותי שהכנופייה הזו זוכה לה ממפקד משטרת מוריה נצ"מ קובי יעקובי ועד אחרון השוטרים. דוגמה לכך אף תועדה בראיון שנערך עם זרקא בכאן 11, שם הוא מתועד ומחנה את רכבו באישור המשטרה באיזור הסטרילי של הכניסה למעון ראש הממשלה:

"זרקא: שלום, מה נשמע אדוני המפקד?
-מה קורה?
זרקא: נשמה שלי…מה איתך אחי?
-טוב כפרה
זרקא: תעשה טובה, אולי תתן פה הוראה שיכניסו לי את האוטו כמו פעם שעברה? בבקשה ממך.
-אין שום בעיה, אני דואג לזה, ביי".

כך למשל תיעד את עצמו זרקא בימים בהם היה סגר ואסור היה להרחיק מעבר למרחק של 1000 מטר מהבית, מפגין למען השרה מירי רגב בראש העין (הוא גר במעלה אפריים). בשידור לייב הוא התבקש על ידי השוטרים לזוז על מנת לא לסבך אותם – ובוודאי לא קיבל מהם דו"ח על הפרת הסגר.

יש לזכור כי עד לאחרונה היה זרקא מחובר ממש לעטיני השלטון והציג את עצמו כעוזר וחבר של השר לבטחון פנים דאז אמיר אוחנה. זה אותו אוחנה שלגביו טען ממלא מקום המפכ"ל מוטי כהן כי אוחנה התערב התערבות פוליטית בחקירות המשטרה – טענה שכרגיל לא נבדקה ככל הידוע לי על ידי היועמ"ש.

עד לאחרונה היה זרקא מחובר לעטיני השלטון והציג את עצמו כעוזר וחבר של שר הבט"פ דאז אמיר אוחנה. אותו אוחנה שלגביו טען ממלא מקום המפכ"ל מוטי כהן כי התערב פוליטית בחקירות המשטרה

כך הקימה סביבת נתניהו מליציה אזרחית של ממש.

ידוע לי על איש ציבור בתפקיד בכיר אשר התבקש להתלונן כנגד הכנופיה הזו וסרב, משום שהוא חושש מכך שהם ישימו אותו ואת משפחתו כמטרה.

ככה פועל פשע מאורגן – זו לא דמוקרטיה.

עו"ד גונן בן יצחק, בן 48 נשוי + 4. ממייסדי ארגון העובדים "תנופה לעובד". בעבר איש שב"כ ומפעילו של "הנסיך הירוק", והיום פעיל חברתי וחבר עמותת "חוזה חדש" נגד השחיתות השלטונית, ועמותת "ישראל יקרה לנו" הנלחמת ביוקר המחייה בישראל

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 601 מילים ו-1 תגובות
סגירה