בנט והורוביץ סיכמו שהגבלת ההתקהלות במרחבים פתוחים תבוטל ביום שישי הקרוב

ההחלטה תיכנס לתוקף אם תאושר על ידי קבינט הקורונה ● פורסמה הקלטה של איילת שקד שבה היא מכנה את לפיד "שטחי" ואומרת שהוא "כל שבוע עושה פיגוע - ונפתלי מחלץ"; מלשכתה נמסר שהדברים נאמרו בשעת כעס, והיא מצטערת אם הם פגעו ● נשיאו לשעבר של בית המשפט העליון, אשר גרוניס, מונה לעמוד בראש הוועדה לבחינת מועמדים לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה

קהל בהופעתו של שלמה ארצי בפארק הירקון, 2 ביולי 2015 (צילום: משה שי, פלאש 90)
משה שי, פלאש 90
קהל בהופעתו של שלמה ארצי בפארק הירקון, 2 ביולי 2015

ועדת הכספים אישרה את החלק המספרי בתקציבי המדינה לשנים 2022-2021.

בעקבות תוספת 10 מיליארד ₪ לסעיף הקורונה בשנת 2022, יגדל ויעמוד התקציב לשנה זו על 572.9 מיליארד ₪. מחר צפויה הוועדה להמשיך ולדון בחלק המילולי שבחוקים, שישלים את חקיקת חוק התקציב
ועדת הכספים בראשות ח"כ אלכס קושניר אישרה לפנות בוקר, את החלק המספרי בתקציבי המדינה לשנים 21-22. לוועדה נותר לאשר את החלק המילולי בטרם תשלים את אישור התקציב לקריאה שנייה ושלישית.

עפ"י החלק שאושר, תקציב המדינה לשנת 2021, כולל הוצאות הקורונה ותשלום חובות, הינו כ-609.1 מיליארד ₪.

סוג של טקס:

באופוזיציה מראים שהם עובדים גם בלילה:

חודשיים לאחר שבנט ובלינקן סיכמו על קידום הפטור מוויזה לארצות הברית עבור ישראלים ברויטרס מדווחים כי השר לביטחון המולדת באלחנדרו מיורקאס הודיע כי ישראל היא אחת מארבע המדינות שעשויות להצטרף לתוכנית הפטור מוויזה, לצד קפריסין, בולגריה ורומניה.

בתוכנית יש כרגע 40 מדינות, שלאזרחיהן אפשרות להיכנס לארצות הברית ללא ויזה בשהייה של עד 90 יום.

מרכז הצוות לטיפול במגיפות של משרד הבריאות, ד"ר טל ברוש התייחס ברשת ב' לאישור ה-FDA לחיסון ילדים והוא אומר: "ההורים לא צריכים לשים מול עיניהם אינטרס קיבוצי, הם צריכים לחשוב על הילד שלהם. כדאי לחסן את הילדים כדי למנוע מהם לחלות בקורונה, לרוב התחלואה קלה אבל לפעמים זה מסתבך".

מוסי רז התייחס ברשת ב' להצעת החוק של אעידה תומא-סלימאן בנושא טבח כפר קאסם ואמר "יש לנו הצעות חוק זהות, ודומות ופריג' הוא בן הכפםר קאסם זה הטבח הנורא ביותר שהיה בישראל אי פעם. מדינת ישראל מכיר בטבח הזה – נשיאים השתתפו בטקס. בקורס קצינים מדברים על זה. הדבר החשוב איך מדינת ישראל תתייחס עכשיו – אני קורא למורים לעסוק בזה ביום שישי. אני לא אומר איך אני אצביע כי זה בהידברות קואליציונית. מצד שני אנחנו בקואליציה לא קלה, שהיא האלטרנטיבה הכי פחות גרועה".

עוד אמר רז: "הממשלה לא צריכה לאשר תוכניות בנייה כל כך גרנדיוזיות בשטחים, רובן במקומות מרוחקים מהקו הירוק. אני קורא לשני השרים שפעילים בנושא – אלקין וגנץ – עשרות האלפים שהפגינו כל שבוע רצו שינוי, לא את המשך המדיניות הקיימת".

סגירה