מעל בימת האו"ם: ארדן תקף את מועצת זכויות האדם – וקרע את הדו"ח השנתי

המדינה בה ביקר שר הביטחון גנץ השבוע – סינגפור ● יו"ר רע"ם עבאס: הממשלה תשלים את ימיה, התקציב יעבור ● הרצוג על הטבח בכפר קאסם: "בשם מדינת ישראל – סליחה" ● שופט ביהמ"ש העליון בדימוס אליהו מצא הלך לעולמו בגיל 86; סער: הותיר חותם בתחום המשפט הפלילי ● ארה"ב הטילה סנקציות על ראש מערך הרחפנים האיראני ● בכיר ברע"ם נכח בכנס בעזה עם גורם בחמאס

גלעד ארדן קורע את דו"ח האו"ם, 29 באוקטובר 2021 (צילום: צילום מסך)
צילום מסך
גלעד ארדן קורע את דו"ח האו"ם, 29 באוקטובר 2021

נשיא המדינה יצחק הרצוג יבקר היום בכפר קאסם, וישא דברים במסגרת אירוע זיכרון להרוגי הטבח.

ב-ynet מדווחים כי בנט, שיוצא בראש משלחת ישראלית לוועידת האקלים של האו"ם בגלזגו שבסקוטלנד, יצהיר כי ישראל מחויבת לאפס פליטות של גזי חממה עד 2050.

יאיר גולן בראיון בגל"צ: "הממשלה יציבה והיחסים טובים, התקשורת מגזימה. עם זאת אני מצר על כך שיש שרים שלא מקדישים תשומת לב לתיאום מקדים בממשלה, או שעושים חשבון פוליטי לגבי היום שאחרי ומתחילים לקושש קולות".

גולן הוסיף "כל מי שעושה את החשבונות הפוליטיים האלה צריך לזכור שאין אפשרות יותר טובה, ושאין להם בייס פוליטי באמת משמעותי – עדיף לדבוק בקואליציה הזאת. צריך להשקיע מאמץ בלשתף פעולה ולתאם מראש. נושא הארגונים הפלסטיניים היה יכול להיסגר קודם בממשלה, ולא הייתה לנו הבעיה הזאת. אני לא חושב שזה היה בזדון, אלא ללא מחשבה – אפשר למנוע את המקרים האלה".

יאיר גולן לאחר מינויו לסגן שר במשרד הכלכלה, 26 ביולי 2021 (צילום: דוברות הכנסת / נועם מושקוביץ)
יאיר גולן לאחר מינויו לסגן שר במשרד הכלכלה, 26 ביולי 2021 (צילום: דוברות הכנסת / נועם מושקוביץ)

בליאק עולב במירי רגב ואלי כהן:

אלי כהן זועם על הבזבוז בנסיעה ההמונית לוועידת האקלים:

סגירה