ימים אחרי ההפיכה הצבאית משלחת ישראלית, שכללה אנשי מוסד, ביקרה בסודן

בנט בוועידת האו"ם לשינויי אקלים: "ישראל מתחייבת לצמצם את פליטת גזי החממה לאפס עד 2050" ● בגלל חוסר נגישות נמנעה כניסתה של קארין אלהרר לאולם הוועידה; שגריר בריטניה בישראל פרסם על כך התנצלות ● נכנסה לתוקף העלאת מס הקנייה על כלים חד-פעמיים ● סקר: תקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה ● מהיום תיירים מחוסנים ומחלימים יכולים להיכנס לישראל

כוחות הביטחון הסודנים נערכים בזמן ההפגנות, יום אחרי ההפיכה הצבאית והשתלטות הצבא בחרטום, 26 באוקטובר, 2021 (צילום: AP Photo/Marwan Ali)
AP Photo/Marwan Ali
כוחות הביטחון הסודנים נערכים בזמן ההפגנות, יום אחרי ההפיכה הצבאית והשתלטות הצבא בחרטום, 26 באוקטובר, 2021

לראשונה מפרוץ המגפה: החל מהבוקר – תיירים מחוסנים ומחלימים יכולים להיכנס לישראל במידה ולא שהו במדינה אדומה ב־14 הימים שקדמו לכניסה לארץ.

ברקע ועידת האקלים, שרת האנרגיה קארין אלהרר בריאיון לכאן רשת ב: "אנחנו עמלים על תוכנית מפורטת ומסודרת. אנחנו נוותר על התחבורה עם הפליטות ונעבור לתחבורה חשמלית. ישראל התחייבה לסיים עם הפחם עד 2025 והדבר הזה יקרה".

קרין אלהרר (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
קרין אלהרר (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

מדו"ח האקלים של הארגון המטאורולוגי העולמי לשנת 2021 – שפורסם לקראת ועידת האקלים של האו"ם בגלזגו – עולה כי בשבע השנים האחרונות נמדדו הטמפרטורות הגבוהות ביותר מאז תחילת המדידות.

השרה מרב מיכאלי לקראת ההצבעה על תקציב המדינה השבוע: "הרבה כוחות ינסו לחבל בתהליך, אבל דבר אחד בטוח – כמו שעשינו הכול כדי שהממשלה הזאת תקום, מפלגת העבודה ואני נעשה הכול כדי שלמדינת ישראל יהיה סופסוף תקציב".

חבר הכנסת ישראל כ"ץ, לשעבר שר האוצר, בריאיון לגלי צה"ל לקראת ההצבעה על התקציב: "זה תקציב גרוע וחמור, שכולו גזרות והעלאת מיסים. הוא כולל את הרפורמות שאני הבאתי כשר, אבל הממשלה עיקרה אותן – כי כל הכסף עבר לעבאס ולחמאס".

ישראל כ
ישראל כ"ץ (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)
סגירה