האיומים על אלרעי פרייס: שני חשודים במעשה עוכבו לחקירה

מליאת הכנסת החלה בדיון על חוק התקציב; הישיבה עתידה להימשך יותר מ-30 שעות ● לראשונה נפגש ראש ממשלת ישראל עם יורש העצר של בחריין: בנט נועד עם בשולי ועידת האו"ם עם נסיך הכתר סלמאן ● הוועדה לבדיקת מינויים פסלה את מועמדות אמי פלמור לראשות דירקטוריון חברת החשמל ● גפני נגד בנט: "בגד במדינת ישראל" ● אלפי מפגינים מחו בתל אביב נגד ממשלת בנט

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, בירושלים, 23 ביוני 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, בירושלים, 23 ביוני 2021

הלילה: פיליבסטר של האופוזיציה גרם קואליציה למשוך את חוק מיסוי משאבי טבע של אורית פרקש הכהן מכחול לבן, מחשש שלא יעמדו בלו"ז להעברת התקציב.

סמוטריץ' לא מרוצה מרמת הגינוי של מרב מיכאלי לגל אוחוסבסקי עקב התחקיר עליו:

רוזין:

תמר זנדברג מכנס האקלים: "אנחנו מתחילים בפיגור בגלל המון שנים בהן לא לקחנו ברצינות את המשבר. הממשלה הזו כבר לקחה מספר החלטות דרמטיות ששינו את המציאות, אבל זו רק ההתחלה".

עוד הוסיפה זנדברג שהתראיינה בגל"צ: "צריך להבין שאנחנו כמדינה, כחברה, וככלכלה, נצטרך להשתנות בשנים האלה – לעזוב את הנפט והגז ולעבור לאנרגיות מתחדשות, להעביר את התחבורה לחשמלית ולשנות את האופן שבו בונים ומתכננים".

הימים הגורליים של הקואליציה: ב-9:00 מתחיל מרתון הדיונים בדרך להצבעה על התקציב שעשוייה להימשך עד יום שישי.
יו"ר יש עתיד בועז טופורובסקי אופטימי וראיון לגל"צ הוא אומר: התקציב יעבור, סומכים על חברי הקואליציה. 600 הצבעות אחת אחרי השנייה – יכול להיות מעניין, ואנחנו מתכוננים בהתאם. מדברים עם כמה חברי אופוזיציה, לא רק מהמשותפת".

מירי רגב תוקפת את איילת שקד בגל"צ: "איילת המתייסרת כל הזמן משקרת. כבר למדנו שאין מילה אחת שהיא מוציאה מהפה והיא אמת. שתשחרר אותנו מ'כאבי הבנט' שלה ותיקח כדור 'קל בנט' – לא יכול להיות מצב שכל פעם היא אומרת משהו ולא עומדת בו".

סגירה