למעלה מארבעה מיליון ישראלים התחסנו במנת החיסון השלישית נגד נגיף הקורונה

הוגש כתב אישום בגין קשירת קשר להשגת מטרה באמצעים פסולים נגד חיים כץ - שיודה בעבירה כחלק מהסדר טיעון וייגזרו עליו מאסר על תנאי ותשלום קנס ● מנסור עבאס נפגש עם מלך ירדן בארמונו ● דיווח: חרף פניות חוזרות ונשנות יושב ראש רע"ם נמנע מלהיפגש עם אבו מאזן ● אחרי הביקורת - גיסתו של לפיד התפטרה מדירקטוריון קק"ל ● המשטרה החלה בבדיקת התקיפה של סילמן

מטופלת מקבלת את מנת החיסון השלישית נגד קורונה בקצרין, 7 באוקטובר 2021 (צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)
מיכאל גלעדי, פלאש 90
מטופלת מקבלת את מנת החיסון השלישית נגד קורונה בקצרין, 7 באוקטובר 2021

שיקלי זועם על התקפות אבנים המבזות את צה"ל:

שר התיירות רזבוזוב על ההחלטה להכניס תיירים שאינם מחוסנים בבוסטר: "מנסים לאזן בין הפן הבריאותי לכלכלי. במהלך נובמבר נבחן אם המתווה עובד כמו שצריך. אולי נסיר עוד מגבלות, ואם נראה שהעסק מסכן את אזרחי ישראל ואת התיירים עצמם – נחשוב אחרת".

אורית סטרוק על ילדי מתנחלים שסובלים מתת תנאים מול בתים של בדואים שיזכו בקרוב אפילו לחשמל.

אורי מקלב מיהדות התורה לא מאמין להזמנה של לפיד שאמר שאם החרדים יסכימו לקווי היסוד של הממשלה הם יוכלו להכנס אליה. לדבריו בגל"צ "כולנו יודעים מה הוא באמת חושב, זה ספין. כמה שקרים אפשר להגיד במשפט אחד? קו היסוד הראשי הוא שהחרדים לא בפנים – הוא וליברמן אומרים את זה".

מקלב הוסיף – "וודאי שיש איזושהי ייתכנות, אבל ידענו שלא היה מצב להיכנס. ניסו לפתות אותנו כדי להגיד שאנחנו רוצים רק הצעה של כסף – 'תן להם 1,000 דולר והם מיד רצים לקואליציה'. זה לא הלך הפעם".

מקלב התייחס להעלאת יהודי אתיופיה ואמר "שרת הקליטה העלתה בעבר אנשים שהתברר שאינם יהודים. אז מה עושים? מגיירים והכל יהיה בסדר. יודע כמה פיליפינים רוצים להיות אזרחים במדינה? אנחנו לא נותנים להם, אז מה ההבדל? בסוף אנחנו רוצים לשמור על רוב יהודי במדינת ישראל".

יואב קיש נגד לפיד – אולי הליכוד סיים עם בנט אחרי העברת התקציב ועכשיו לפיד במוקד.

סגירה