פייזר תספק לישראל 10,000 מנות של התרופה לקורונה, לאחר שתקבל אישור מה-FDA

בנט שוחח עם משפחת הזוג שעצור בטורקיה ● מיכאלי התייחסה לראשונה לתהליך הפונדקאות שעברה: "עשיתי מאמץ מאוד-מאוד גדול וארוך לא להגיע לזה - שלא צלח" ● לראשונה מאז הקמתה, ייערכו בחירות ביש עתיד ● ועידה, שתורכב מפעילים של המפלגה, תבחר בעוד כחודשיים את יושב הראש ● ההערכה הרווחת היא שלפיד ימשיך לעמוד בראש המפלגה

מרכז הייצור של חברת פייזר בבלגיה (צילום: AP Photo/Olivier Matthys)
AP Photo/Olivier Matthys
מרכז הייצור של חברת פייזר בבלגיה

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב והשרה להגנת הסביבה תמר זנדברג נדרשים לשרפות שמתחוללות ברחבי הארץ על רקע גל של אובך כבד –

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון מחר בתיקון חוק יסוד הממשלה, כך שתוגבל תקופת כהונתו של ראש הממשלה. את תיקון חוק היסוד יוזם שר המשפטים גדעון סער, ולפיו, "חבר הכנסת אשר כיהן בתפקיד ראש הממשלה שמונה שנים ברציפות לא יהיה כשיר עוד לכהן כראש הממשלה". הצעת חוק היסוד קובעת כי ברגע שמלאו שמונה שנים רצופות לכהונת ראש הממשלה, "יראו את הממשלה כאילו התפטרה".

שליח ארצות הברית לנושא איראן, רוב מאלי, יגיע השבוע לביקור בישראל. מאלי, שתמך בהסכם המעצמות על תוכנית הגרעין האיראנית שהושג ב-14 ביולי 2015, מצדד בחזרה להסכם עם טהראן.

שגרירת ארצות הברית באו"ם, לינדה תומאס-גרינפלד, בניו יורק, 25 בפברואר 2021 (צילום: Angela Weiss Pool Photo via AP)
תומאס-גרינפלד בניו יורק בפברואר האחרון (צילום: Angela Weiss Pool Photo via AP)

גם שגרירת ארצות הברית באו"ם, לינדה תומאס-גרינפילד, תגיע השבוע ארצה. היא תיפגש עם הנשיא יצחק הרצוג, עם ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד ועם סגן ראש הממשלה ושר הביטחון בני גנץ. ייתכן שתומאס-גרינפילד לא תיפגש עם ראש הממשלה, שעימו נפגשה בספטמבר האחרון, כשביקר בניו יורק כדי לנאום בעצרת האו"ם.

הנשיא יצחק הרצוג שוחח עם בני משפחתם של נטלי ומורדי אוקנין, שנעצרו באיסטנבול. הרצוג אמר שהוא פועל, יחד עם משרד החוץ, להשבתם ארצה במהרה ושהוא משוכנע בחפותם.

השניים נעצרו אחרי שצילמו את ארמונו של נשיא טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, ומעצרם הוארך אתמול בעשרים ימים. צילום המקום מהווה עבירה בטורקיה, אולם בני הזוג, ככל הנראה, לא היו מודעים לכך. לפי הדיווחים בתקשורת, השניים נחשדים בריגול.

147 חולי קורונה הנתונים במצב קשה מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ – כך נמסר ממשרד הבריאות. 69 מהם מחוברים למכונות הנשמה.

מאז פרצה המגפה מתו בישראל 8,140 חולי קורונה.

סגירה