הקלטות חפץ: "יש שם סודות נורא גדולים בנושא הכסף"

נציגי משרד החוץ ביקרו את הזוג אוקנין בכלא הטורקי: "להבטיח שיקבלו תנאים ראויים"; שר הפנים הטורקי: "הם לא צילמו סתם, ביהמ"ש יכריע" ● דיווח: ישראל ומצרים דנות במתווה חדש לעסקת שבויים עם חמאס ● שר החוץ הפלסטיני: ישראל ריגלה באמצעות "פגסוס" אחרי הצוות שעוסק בתביעה נגדה בהאג ● שר התיירות יטוס למוסקבה כדי לגבש מתווה לכניסת תיירים המחוסנים בספוטניק

ניר חפץ, משמאל, לצד בנימין נתניהו ב-2009 (צילום: יוסי זמיר/פלאש90)
יוסי זמיר/פלאש90
ניר חפץ, משמאל, לצד בנימין נתניהו ב-2009

ח"כ אלי כהן זועם על זינוק מחירי הנדל"ן – כמובן באשמת הממשלה החדשה:

ח"כ אלון טל מכחול לבן בגל"צ: "היום נקים בכנסת ועדה שתתמקד במשבר האקלים. הממשלה מחויבת לנושא הזה, ותפקיד הוועדה הוא לפקח עליה. אנחנו נפעיל לחץ ונדרוש שחוק האקלים, אחד מקווי היסוד של הממשלה, יצא לדרך"

שר האוצר אביגדור ליברמן התראיין לרשת ב' ובין השאר הביע שביעות רצון מהצמיחה במשק ו"חגיגת הקניות בכרטיסי האשראי". לגבי הזינוק במחירי אמר "אנחנו צריכים להבין באיזה מציאות אנחנו חיים – בשנת 2020 בנו פחות מ-40 אלף דירות. כשכמה שנים בנו לא מספיק אז אנחנו סובלים מזה, ןמאז הקמת הממשלה ניסינו להשפיע גם בהיצע וגם בביקוש".

ליברמן אמר: "זה שהשקל חזק זה אומר שהכלכלה במצב טוב. אנחנו בעודף במאזן התשלומים. מי חשב שזה יקרה?" ליברמן הוסיף: אנחנו לא הולכים לאינפלציה רצינית – אבל במוצרי חלב ופירות וירקות זה מחירים בלתי סבירים ויש מה לעשות.

לגבי סיגריות אלקטרוניות אמר: "לפני כמה שנים שילמו מס על מוצרי טבק פתאום הוציאו סיגריות אלקטרוניות למרות שזה פוגע כמו טבק אמיתי".

לגבי 300 אלף המובטלים אמר: "בעיקר יש לנו מחסור בכוח עבודה. תסתכל כמה עובדים חסרים בענף התעשייה המלונאות. אף אחד לא רוצה לנקות חדרי מלון ואף אחד לא רוצה לעשות עבודות רטובות בבנייה. יש 140 אלף משרות פנויות לצערי."

ליברמן סיכם: הבעיות לא טופלו שנים – זה לא רק סיסמאות. אנחנו הוספנו מיליארד שקל למשרד לביטחון הפנים – גם תחבורה ציבורית, גם בפקקים. תנסה להגיע לת"א בשמונה בבוקר".

בגל"צ אמר שר האוצר: "המשילות והפשיעה זה הדבר המרכזי ביותר כרגע. בתקציב הנוכחי הגדלנו את תקציב המשרד לביטחון הפנים במיליארד שקלים, והוספנו 1,100 תקנים למשטרת ישראל. כשאתה באופוזיציה צריך לבקר, כשאתה בממשלה צריך לפעול, בשביל זה יש לך כלים".

עידן רול זכה לראות את הופעת השיא של דני אבדיה הלילה ב-NBA עם אנשי שגרירות ישראל בארה"ב.

אמיר אוחנה בציוץ בחלקים על פני 12 שעות:

סגירה