המשטרה פתחה בחקירה פלילית בעקבות הצבעתו הכפולה של אביר קארה בכנסת

לאחר פרישת שטרית, סער מעוניין למנות את מרידור לחבר בוועדה למינוי היועץ המשפטי לממשלה ● אחרי שלא הושגו הסכמות, נדחתה הישיבה של הוועדה לבחירת שופטים ● בנט: ישראל לא תהיה מחויבת להסכם הגרעין ● ליברמן וגנץ סיכמו ששכר החיילים יועלה ב-50% ב-2022 ● חפץ העיד ששרה נתניהו ובנה יאיר ביקשו שיוודא ששאול ואיריס אלוביץ' מוחקים התכתבויות שניהלו עימם

אביר קארה במליאת הכנסת, 5 באפריל 2021 (צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90)
אוליבייה פיטוסי/פלאש90
אביר קארה במליאת הכנסת, 5 באפריל 2021

יועז הנדל מברך את הפקת התכנית טהרן של התאגיד לאחר הזכייה באמי הבינלאומי.

מבצע חיסון הילדים נגד נגיף הקורונה יוצא היום לדרכו. בוואלה מדווחים כי כ-25 אלף ילדים כבר נרשמו לקבל את החיסון, כ-1,000 מהם כבר חוסנו.

פרופסור זרקא בגל"צ:"זה יום חג. אני קורא להורים להקשיב לנתונים ולמידע, לשמוע את רופאי הילדים, להיכנס לאתרי המידע של משרד הבריאות – ולקבל החלטה. יש כבר מיליוני ילדים שקיבלו את החיסון בארה"ב, הנתונים מעודדים"

עוד אמר פרופסור זרקא: "כרגע אנחנו לא באים בדרישה להגבלות. ככל שיתברר שהעלייה במקדם ההדבקה היא תחילתו של גל – לא תהיה ברירה אלא לחזור כמה צעדים אחורה. אם נקפיד על הכללים נעבור את זה".

סטרוק מסבירה למה בכל זאת חוק החשמל נוראי:

רזבוזוב ב-103fm על החוק להגבלת כהונת ראש ממשלה: "עבר בזכות המשותפת? לא צריך להתייחס לאצבעות ממפלגה כזו או אחרת. יש לא מעט חוקים שעברו בזכות הקואליציה והאופוזיציה גם בממשלה הקודמת. החוק הוא נכון וטוב. הוא מחזיר נוהל תקין ומונע שחיתות שלטונית במדינה".

מה שונה מתקופת נתניהו? בליאק מסביר:

סגירה