בעקבות גילוי של וריאנט חדש - שבע מדינות באפריקה הוגדרו כאדומות

כל השבים ממדינות אלה - בהן דרום אפריקה, נמיביה ומוזמביק - יידרשו להיכנס לבידוד במלוניות למשך שבעה ימים ● נציב תלונות הציבור על השופטים קורא לבחון את המשך כהונתו של הרב הראשי יצחק יוסף כדיין בבית הדין הרבני הגדול ● המשטרה צפויה לזמן את מפקד כלא גלבוע להעיד בפרשת הסרסור בסוהרות

נמל התעופה בן-גוריון, 1 בנובמבר 2021 (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
תומר נויברג, פלאש 90
נמל התעופה בן-גוריון, 1 בנובמבר 2021

בוול סטריט ג'ורנל מדווחים כי גורמים ישראלים מפצירים בארה"ב שלא להגיע עם איראן לעסקה חלקית. ע"פ הדיווח בישראל חוששים מעסקה של "פחות בפחות" – הקלה חלקית בסנקציות בתמורה להקפאה או השבתת חלקים מפעילותה הגרעינית.

אתמול הוציאו בריטניה, גרמניה וצרפת הודעה חריפה לקראת חידוש השיחות ולשונה: "העשרת אורניום לרמות של 20%, 60% לא מתרחשת במדינות שרוצות תכנית גרעין לא-צבאית. העשרה כזו הנה חסרת תקדים במדינה ללא תכנית גרעין צבאית. כתוצאה מקצב הייצור המדאיג, לאיראן יש כיום חומר בקיע ליותר מראש נפץ אחד ומשך הזמן שהתקצר".

מינוי פרץ ליו"ר תע"ש: סמוטריץ' קורא לביטול הוועדה למינוי בכירים והסתמכות על הממשלה בלבד.

אורית סטרוק מגיבה למוסי רז שיצא נגד הדלקת נרות חגיגית במעמד הנשיא במערת המכפלה. סטרוק מראה כמה נשיאים שהתייחסו לאתר ולחברון כחלק לגיטימי של ישראל.

ביקורת על ועדת הקנאביס של שרן השכל. ברשת ב' מדווחים כי יו"ר הכנסת מיקי לוי והיועמ"שית שגית אפק סבורים כי הוועדה פוגעת בכבודה של הכנסת מכיוון שיש כבר ועדה לסמים בכנסת בראשות רם שפע.

גם מפלגת העבודה לא מרוצה מהפיתרון הזה לחיכוך בקואליציה.

סגלוביץ' על האלימות במגזר הערבי בראיון לרשת ב': "המטרה היא לא טיפול שורש, אלא להחזיר שליטה בשטח. עיקר הפעילות היא הרבה מאוד סביב פשיעה כלכלית. יש רשימת מחוללי פשיעה שסימנו אותם ומולם אנחנו ממקדים את הפעילות".

על האירועים האלימים בערים המעורבות אמר: "אני מכיר את התחקירים שנעשו. האם בפעם הבאה כשיהיו אירועים דומים המשטרה תהיה יותר ערוכה? התשובה היא כן. הפיקו את הלקחים".

סגלוביץ' אמר כי "פרשת השב"ס והסוהרות מחייבת בדיקת עומק – והיא תיעשה".

על המחאה בעקבות מותו של אהוביה סנדק אמר: "אנחנו ממתינים להחלטה של מח"ש. המחאה, שיכולה להיות לגיטימית, עוברת לפסים אלימים מאוד. אני לא נגד מחאות חריפות, אני נגד זריקת בקבוקים מגשר המיתרים".

אורית סטרוק כועסת:

סגירה