בנט על וריאנט האומיקרון: "אנו במרחב של אי ודאות; המפתח הוא זהירות ומינימום סיכונים"

משרד הבריאות: עד כה זוהה בארץ נשא אחד של וריאנט האומיקרון; ישנם שבעה אנשים נוספים שטרם התקבלה לגביהם תשובה סופית ● בגלל התפשטות הווריאנט החדש יקוצר ביקורו השבוע של לפיד בבריטניה ובצרפת ● שרת הפנים שקד הודיעה על הארכת שעון הקיץ: יחל בתחילת חודש במרץ במקום בסופו

ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבה של קבינט הקורונה, 27 בנובמבר 2021 (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
קובי גדעון, לע"מ
ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבה של קבינט הקורונה, 27 בנובמבר 2021

קבינט הקורונה יתכנס הערב בשעה 19:30 כדי לדון בהתמודדות עם וריאנט אומיקרון של נגיף הקורונה. ועדת השרים תדון באפשרות לאסור לחלוטין כניסה של זרים לארץ ובאופציה לחייב כל מי שנכנס לבצע בדיקת קורונה נוספת לאחר שלושה ימים. חלופה נוספת שתישקל היא סגירה גורפת של נמל התעופה בן-גוריון.

בישיבתה השבועית מחר עתידה הממשלה לאשר את מינויו של עמיר פרץ לדירקטור וליושב ראש דירקטוריון התעשייה האווירית – זאת לאחר שהוועדה לבדיקת מינויים בראשות בלהה גילאור החליטה שלא להמליץ עליו לתפקיד. אם מינוי פרץ לתפקיד אכן יאושר, תהיה זו הפעם הראשונה שבה מועמד שנפסל על ידי הוועדה מתמנה לתפקיד על ידי הממשלה.

• נספח בנושא מינוי פרץ לדירקטור וליושב ראש דירקטוריון התעשייה האווירית

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד עתיד להמריא השבוע לביקור רשמי באירופה, שבמהלכו ייפגש עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ועם נשיא צרפת עמנואל מקרון. בביקורו בלונדון ובפריז ייפגש לפיד עם שרי החוץ של בריטניה ושל צרפת.

השר אלי אבידר: "מצב הדמוקרטיה גרוע באותה מידה כמו שהוא היה קודם", דהיינו בתקופה שבה בנימין נתניהו כיהן כראש הממשלה.

גילוי נאות: שלום ירושלמי, שמנחה את אירוע שבתרבות בצור הדסה, הוא הפרשן הפוליטי של זמן ישראל.

הממשלה תאשר מחר את מינוי דן מרידור לחבר בוועדה המקצועית-ציבורית למינוי היועץ המשפטי לממשלה. מרידור יתמנה לתפקיד לאחר שמאיר שטרית פרש מהוועדה בעקבות הביקורת הציבורית על מינויו.

סגירה