דיווח: ישראל העבירה לארה"ב מידע שמראה שאיראן נערכת להעשיר אורניום ברמה של 90%

בנט: "למרות הפרותיה וחתירתה תחת הפיקוח תגיע איראן לשולחן המשא ומתן; אני קורא לבעלות בריתנו - אל תיכנעו לסחטנותה" ● הסתיימה עדות חפץ בתיק 4000 והחלה עדותו בתיקי 1000 ו-2000: "נתניהו אמר לי שבכוחו לגרום לכך שמהדורת סוף השבוע של 'ישראל היום' תהיה 80 אלף עותקים, אבל הוא לא יכול לשכנע את אדלסון שזה יהיה 60-50 אלף, והוא מבקש להעביר את המסר למוזס"

צנטריפוגות בכור ההעשרה הגרעיני בנתנז, איראן, נומבמבר 2019 (צילום: Atomic Energy Organization of Iran via AP)
Atomic Energy Organization of Iran via AP
צנטריפוגות בכור ההעשרה הגרעיני בנתנז, איראן, נומבמבר 2019

שרת החוץ של בריטניה ליז טראס ושר החוץ של ישראל יאיר לפיד כתבו מאמר משותף לטלגרף ובו הצהירו כי בריטניה וישראל יעבדו יום וליל כדי למנוע מאיראן להפוך למעצמה גרעינית. "השעון מתקתק והדבר מדגיש את הצורך בשיתוף פעולה עם השותפים והחברים שלנו נגד שאיפות טהרן", נכתב.

השרים מודיעים על הסכם מסחר והגנה שיבטיח את שיתוף פעולה בין המדינות בנושאים ביטחוניים במשך 10 שנים.

מוסי רז יצא ברשת ב' נגד הדלקת הנר של הרצוג במערת המכפלה והסביר כי חברון אינה חלק מישראל.

מיכל וולדיגר מהציונות הדתית בתגובה:

השר יואל רזבוזוב תומך באיכוני שב"כ: "סט הכלים הזה יותר טוב מבידודים. זה אפקטיבי במספרים קטנים ודווקא היום צריך להפעיל את הכלי הזה מיידית כדי לא לתת לתחלואה להתפשט".

שר התיירות מאמין שהקואליציה תצליח להעביר את ההחלטה הזו בכנסת.

לגבי נתב"ג אמר: "אולי פעלנו בזהירות יתר בעניין סגירת נתב"ג, אבל עד שלא נבין את ההשפעה של הווריאנט החדש חשבנו בממשלה שזה הצעד הנכון. עכשיו המטרה שלי היא להביא החלטה שתפצה את הענף. לפי הערכות שעשינו מדובר בכ-100 מיליון שקלים בחודש".

השרה פרקש הכהן אמרה בגל"צ: "הענף הזה לא מפסיק להיפגע, אנחנו רוצים לקבל פרספקטיבה של קצת יותר זמן – שנבין אם מדובר בשבוע, בעשרה ימים, או יותר – הדיון יהיה אחר. מקווה שנגיע לשגרה כמה שיותר מהר, ונגלה שנזהרנו יותר מדי".

ישראל כ"ץ קובל על אובדן ערך הערבות ההדדית:

יואב קיש ברשת ב': "אני תומך בחוק איכוני השב"כ. בג"ץ עשה עוול ולא מבין את המשמעות של החוק. הקואליציה הם צבועים גדולים – הם נלחמו נגד בריאות הציבור בכל הכוח כשהיינו בשלטון. במשך חודשים הם נתנו למחלה להשתולל, היום הם מתנהגים אחרת"

סגירה