שני ישראלים נכנסו לרמאללה, הותקפו – וחולצו על ידי אנשי הביטחון הפלסטיני

בנט מגיב לביקורת על טיסת משפחתו: "למדנו יותר על הזן, הנופש – במדינה שמותר לצאת אליה" ● הימ"מ הוכרזה כיחידה הלאומית ללוחמה בטרור של ישראל ● משרד החוץ נגד השגריר גלעד ארדן: "עושה הכול כדי שיפטרו אותו" ● שורת רבנים בציונות הדתית קוראים להפגין נגד הממשלה: "מסכנת את זהות המדינה" ● משרד הבריאות: יש עוד 17 שחשודים כי נדבקו באומיקרון

רכב של ישראלים שהוצת ברמאללה, 1 בדצמבר 2021 (צילום: פייסבוק)
פייסבוק
רכב של ישראלים שהוצת ברמאללה, 1 בדצמבר 2021

חוק הפיקדון לבקבוקים גדולים נכנס היום לתוקפו. גילה גמליאל מזכירה שהייתה השרה לאיכות הסביבה שאחראית לעניין.

מוסי רז הולך רחוק יותר:

שרת האנרגיה קארין אלהרר הסבירה ברשת ב' למה נמנעה בהצבעה על איכוני השב"כ. "זהו כלי לא מתאים כשמדובר על אזרחים", היא אומרת. "ביקשו מאיתנו שבועיים כי לא ידענו כלום לגבי הווריאנט. אמרו "יכול להיות שהמצב יהיה קסטרופלי והייתי מוכנה לכמה ימים כאלה".

אלהרר אמרה כי הטיסה של יאיר לפיד יצאה לפני שנודע על הווריאנט והייתה המלצה של בנט לא לצאת לחו"ל כשלפיד היה כבר בחו"ל. "אני מציעה לא להיתפס לקטנות", אמרה.

עמיחי שיקלי נלחץ:

גם קרעי היסטרי:

ממונה הקורונה סלמן זרקא אומר ששינה את עמדתו לגבי מתנגדי חיסונים. בראיון ל-103fm הוא אומר כי "הגישה בישראל בניגוד לחלק מדינות מהעולם היא יותר מאפשרת, יותר מכילה, נותנת יותר זמן לתת לאנשים לקבל את ההחלטות שלהם. יש לזה מחיר, רק בגל האחרון שאנחנו עדיין בו, נשאלת השאלה מה סדר העדיפות של צוות הרפואי – כשמגיע חולה את מי מחברים לאקמו? זרקא הדגיש "אני חושב שזה לא נכון מה שקרה באוסטריה, להטיל סגר על אלה שלא התחסנו".

מצד שני אמר זרקא: "יש בישראל 680 אלף איש שלא התחסנו בכלל, אנחנו כל הזמן בניסיונות להגיע אליהם – אני חושב שצריך לבחון את כל החלופות, כולל את החלופה של חובת חיסון במדינת ישראל"

בידיעות אחרונות מדווחים על המהלך של שר הבריאות להקלה בהפלות:

סגירה