בנט מקדם מתן קנס בסך 2,500 שקל לנוסעים שלא יבצעו שתי בדיקות PCR עם כניסתם ארצה

בנט והורוביץ החליטו שלא להאריך את תוקף התקנות שאפשרו לשב"כ לבצע איכונים ● בנט שוחח עם בלינקן וקרא להפסקת השיחות עם טהראן ● ראש המוסד: "לאיראן לעולם לא יהיה נשק גרעיני; זו התחייבות" ● לראשונה זה 14 שנה מונה שופט לכהונה זמנית בבית המשפט העליון ● כתב אישום משמעתי הוגש נגד אב הבית לשעבר בבית ראש הממשלה על כך ששיקר לוועדת המכרזים

ישיבה בנושא הקורונה בהשתתפות ראש הממשלה נפתלי בנט, 23 ביוני 2021 (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
קובי גדעון, לע"מ
ישיבה בנושא הקורונה בהשתתפות ראש הממשלה נפתלי בנט, 23 ביוני 2021

אורית סטרוק עונה לכתב מוחמד מג'דלה שטוען שהתקרית של הכמעט לינץ' ברמאללה מראה על שיתוף פעולה עם הרשות.

הווריאנט החדש לא מסוכן כמו שחשבו, ולדימיר בליאק קורא להוריד את משך הבידוד לנוחתים בארץ:

שר התיירות רזבוזוב אמר בגל"צ: "אם יתברר שהווריאנט לא משפיע כמו שחשבנו והחיסון יעיל, חייבים לפעול במהירות ולבחון מחדש את ההגבלות. כנראה שזה המצב, לכן אני חושב שנכון להסיר את חובת הבידוד לישראלים מחוסנים ששבים ארצה".

גלעד קריב התייחס ברשת ב' לאפשרות של כפיית חיסוני קורונה על ואמר כי אין מקום במדינה דמוקרטית למהלך כזה של כפיית טיפול רפואי.

קריב התייחס גם למאבקו ליישום מתווה הכותל לתפילה שיוויונית ואמר כי אינו יודע עדיין אם יגיע בראש החודש, ביום ראשון, להתפלל עם נשות הכותל.

האם זה על רקע תקיפות הח"כים החרדים? קריב טוען כי נתניהו ושותפיו מנסים להבעיר את הכותל מטעמים פוליטיים. "כל מי ששומע את מירי רגב הבין שיש פה מהלך ציני" הווא אומר ומוסיף: "לא אשחק לידיהם של אמסלם ורגב".

קריב אמר שחוסר ההסכמות עם מתן כהנא על מתווה הגיור לגיטימיות וכי "השר כהנא נמצא תחת מתקפה מכוערת ובזויה".

רזבוזוב בגל"צ על טיסת רעיית בנט לחופשה בחו"ל: "רה"מ הוא זה שנבחר בבחירות הדמוקרטיות, והוא זה שמשמש דוגמה אישית. על רעייתו ומשפחתו צריך לחול אותו הדין כמו על שאר הישראלים. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית".

ישראל כ"ץ תוקף את ראש הממשלה על רקע נסיעת רעייתו לחופשה. בראיון לגל"צ אמר כ"ץ: "בנט חושב שמותר לו הכל. אלפים ביטלו את הטיסה שלהם בגלל ההמלצה שלו, חברות ועסקים נפגעו – ואז אשתו והילדים טסים. ההסבר שהוא נתן גרוע יותר מהנושא עצמו – אם התגלו עוד פרטים על הזן, איך לא עדכנת את הציבור?"

סגירה