אישה שלא עושה רצון בעלה

נוסעים בנתב"ג בימים צפופים, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: תומר נויברג / פלאש 90)
תומר נויברג / פלאש 90
נוסעים בנתב"ג בימים צפופים, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה

יש סערה חדשה בעיר, לא, לא עידית סילמן, מיצינו. לגלית דיסטל אטבריאן נגמרו הדימויים שמעליבים נשים. הפעם זו גילת בנט. אשת ראש הממשלה טסה עם הילדים לחו"ל בלי רשות והמדינה כמרקחה. ככה בורחים? אצלנו אוספים גופות מהרחובות אחרי שנתניהו השאיר לנפתלי גן עדן, כולה 6500 מתים, באמת בקטנה, ומוטציות חדשות (לא שלמה קרעי, הוא פוליטיקאי בלאדי) ובנט לא יודע להעריך.

יש סערה חדשה בעיר, לא, לא עידית סילמן, מיצינו. לגלית דיסטל אטבריאן נגמרו הדימויים שמעליבים נשים. הפעם זו גילת בנט. אשת ראש הממשלה טסה עם הילדים לחו"ל בלי רשות והמדינה כמרקחה

הקורונה שיבשה את דעתנו, אולי זו תופעת לוואי לזריקה, מי יודע. משק כנפי וריאנט בדרום אפריקה סוגר מדינות, כל נוסע לחו"ל פושע וכל אזרח – שרון אלרועי פרייס. הקניונים מלאים, חנויות הומות אדם, מערכת החינוך כולה היא מרקיית וירוסים, אבל אשת ראש הממשלה חייבת להישאר בארץ. שתצטופף בקניון כמו כולם, שתיקח את הילדים למדגרות קורונה בהצגות חנוכה, והכי חשוב, שתעשה רצון בעלה!

לפני חודש חזרתי מחו"ל. אני לא אשת ראש הממשלה ואני אטוס כמה שבא לי. ולמה אני מספרת את זה? כי כשהוצאתי את הראש מהמערה והגעתי לנתב"ג הבנתי שרימו אותי וחצי מדינה טסה לחו"ל, כי האפשרות השניה היא שכולם נמלטים מאונייה טובעת. לא אני, אני פטריוטית, מה אתם יודעים, ככה יצא.

אלא מה, פה זה ארץ ישראל, ובלי שיוציאו לך את החשק – איך תדע מיהו יהודי? אתה מגיע לנתב"ג ומרגיש כמו בהודו רק בלי הפרות. מכלאה ענקית הומה אדם וכולם בדרך ליעד כלשהו בחו"ל. תוך דקה אתה מוצא עצמך מערבב איברים בתור לבדיקת דרכונים, לשיקוף מזוודות, להוכחה שאין לך קורונה, לדיוטי פרי. שערי המדינה נראים כמו הקניון הקרוב למקום מגוריך, אין ריחוק בעולם כלל.

חזרת לארץ? ברוך שובך. נחתת שמח וטוב לב ושם בשדה שוב תרגיש כמו פרה באחו ותלך כחבל אחר הדלי לאולם בדיקת קורונה, יום אחרי הבדיקה שעשית לפני הטיסה ותגיע לרפת: אולם ענק שאת סופו מי ישורנו ותחילתו נהר אדם דחוק בין חבלים, שזורם לעמדות בדיקה. ההמון שהתקבץ מכל קצוות תבל ממתין כבהמה סבלנית למספוא.

הקניונים מלאים, חנויות הומות אדם, מערכת החינוך מרקיית וירוסים, אבל אשת רה"מ חייבת להישאר בארץ. שתצטופף בקניון ותיקח את הילדים למדגרות קורונה בהצגות חנוכה, והכי חשוב, שתעשה רצון בעלה!

הריחוק החברתי מצטמצם לסנטימטר. אשכולות אנשים שכל אחד מהם רכוב על כתפי הנוסע שלפניו, שמצדו נצמד לזה שלפניו ומצדדיו וכך הלאה, עד המאושר שיושב על ברכי הבודק שנועץ בו מטוש עברי. המון זוגות יצאו משם, זוגות נפרדו, ילדים נולדו או אומצו בלי טרוניה. היה זמן לחיים שלמים.

וריאנט, אם נקלע להמון, הרגיש כמו בחנות ממתקים והתפתח לכיוונים מעניינים חדשים. אומיקרון למשל. יש עוד המון אותיות אם אתם רוצים.

כחלוף שעה ארוכה בה השתכשכנו במחיצת עולם ואשתו ממרחק נשימה, נפלטנו החוצה ונדחסנו לתוך לול תרנגולות הידוע בכינויו שאטל, שהוביל את ההמון ההודי לבומביי, אה, לחניון ארוך טווח.

הנסיעה היתה מאתגרת. נפשי נקשרה בנוסע שזקנו דגדג את לחיי, והיתה נוסעת שכמעט העבירה מפה לפה את הטורטייה שמחלקים בטיסות לופטהאנזה, ככה קרוב זה היה.

אז גילת בנט נסעה עם הילדים. תחזיקו אותנו. פתאום כולנו צדקנים. כשנתניהו ואשתו קרעו את השמיים בטיסות מיותרות, כולל פרשת ביבי-טורס, ולחצה על מטוס פרטי עם חדר שינה מעופף, העיתונות הסתכלה לצד השני. מה כבר קרה? למה להתקטנן? אשתו פסיכולוגית ילדים בשירות הציבורי וקורעת את התחת בעבודה, למה שלא תישן טוב בטיסה של כמה שעות? ותיסע. ותיסע. גם הילד רוצה, מה יש? הוא עוד קטן. ישכחו אותו בבית?

אז גילת בנט נסעה עם הילדים. תחזיקו אותנו. פתאום כולנו צדקנים. כשנתניהו ואשתו קרעו את השמיים בטיסות מיותרות, כולל פרשת ביבי-טורס, ולחצה על מטוס פרטי עם חדר שינה מעופף, העיתונות הסתכלה לצד השני

הנסיעה של גילת בנט מוכיחה, למי שעוד לא הפנים, שמאסטר ביבי-טורס עדיין משפיע על סדר היום של התקשורת. ברצותו יחריש פדיחות וברצותו יצית אש בזנב שועלים קטנים מחבלים בכרמים. כל אלה שעדיין סרים לפקודתו בפוליטיקה ובתקשורת מתוך תקווה שמטה לחמם יתחבר מחדש לעטיני השלטון וישפיע מטובו גם עליהם. הם בדודא קשה.

נתניהו לא ישתנה, זה טבעו, הוא יעקוץ כהרגלו גם בפעם האלף. ככה התרגל בשנים ארוכות מדי בביצה העכורה שלנו, עם עיתונות צדקנית ופחדנית ונוחה לרצות.

השלטון, רבותי, התחלף, אבל פנטום הממשלה עדיין שוכן במרתפים ומגיח לקדמת הבמה מתי שבא לו. וממש בא לו, אין לו בית, רק צריף דל בקיסריה וברחביה וברחוב הפורצים בקטמון הישנה, ובווילה של המיליארדר סיימון פאליק זה חיים זה? מאז הובס הוא תלוי בטוב לבם של מיליארדרים ובכמה ידידים בעיתונות שמתים משיעמום מאז ירד מהבמה.

בנט ולפיד לא מספקים את הסחורה שהתקשורת ניזונה ממנה ומה שנותר זה מדורות שמוכרות מהדורות. והנה זה בא כרעם ביום בהיר:

גילת בנט, אישה שלא עושה רצון בעלה, נסעה לחו"ל עם הילדים, ועוד בלי מזוודות עם כביסה, והכי נורא, תחזיקו חזק: על חשבונה, לא עלינו. אל תגידו בגת, אל תבשרו בחוצות אשקלונה! וזה אחרי שהתרגלנו לראש הממשלה הקודם והבעל שנהגה לכשכש בו והלחימה את ידו אל ידה ככה שלא יכלו להיפרד לדקה מהארנק שלנו. ככה יצא.

גילת בנט, אישה שלא עושה רצון בעלה, נסעה לחו"ל עם הילדים, ועוד בלי מזוודות עם כביסה, והכי נורא, תחזיקו חזק: על חשבונה, לא עלינו. אל תגידו בגת, אל תבשרו בחוצות אשקלונה!

עכשיו אנחנו עומדים נדהמים. גילת בנט אישה עצמאית, לא ממנה ולא מפטרת מאחורי הקלעים, לא דורשת נאמנות מפוליטיקאים, לא נוכחת בשיחה עם ראש המוסד ולא מתעמרת בעובדים, לא עמדה למשפט על זה ולא הורשעה.
והכי נורא, היא לא ראש לבעלה כמו שהתרגלנו ואפילו לא זנב.
איך יכשכש ככה?

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
כמעט הכל נכון, ועדיין: 1. וריאנט חדש משנה את התמונה - ההמלצה שלא להביא נגיף חדש מחו"ל משמעותית יותר מהדבקה בנגיף הקיים בארץ 2. יש חשיבות למתן דוגמה אישית. זה שהתרגלנו לסטנדרט מנהיגותי ... המשך קריאה

כמעט הכל נכון, ועדיין:
1. וריאנט חדש משנה את התמונה – ההמלצה שלא להביא נגיף חדש מחו"ל משמעותית יותר מהדבקה בנגיף הקיים בארץ
2. יש חשיבות למתן דוגמה אישית. זה שהתרגלנו לסטנדרט מנהיגותי נמוך מאוד לא אומר שלא נכון לוותר על סטנדרט גבוה עכשיו כשהשלטון סוף סוף התחלף.

עוד 836 מילים ו-2 תגובות
סגירה