מוסי רז: מדינת ישראל ממשיכה להפסיד כדי ש-NSO תרוויח

בנט על טיסת רעייתו: מקבל את הביקורת - אשתי רצתה להקל על ילדינו אחרי שנה שבה התהפכו חייהם ● מיכאלי: נוסיף עוד 100 אוטובוסים מונגשים בשנת 2022 ● מספר המאומתים לאומיקרון בישראל עלה ל-7 ● מפכ"ל המשטרה על האירועים באום אל־פחם: מי שינסה לפגוע באזרחים וכוחות הביטחון – דמו בראשו ● עודה: אנחנו שומעים נימה שונה מבר-לב וסגלוביץ׳ אבל התוצאות זהות

מוסי רז (צילום: גילי יערי/פלאש90)
גילי יערי/פלאש90
מוסי רז

ח"כ ניר ברקת מהליכוד התייחס בטור שכתב לישראל היום לשיחות הגרעין בוינה ואמר, בין היתר, כי ערביי ישראל ישתפו פעולה עם התקפה איראנית: "הסרת הסנקציות תזרים מיליארדים לקופה של משמרות המהפכה לטובת מעבר למדינת גרעין, ומסוכן לא פחות, לניפוח החזה שלהם לקראת פעולה צבאית רב־חזיתית כנגד ישראל.

"המלחמה הבאה שתיפתח מהצפון לא תהיה מלחמת לבנון השלישית, אלא מלחמת איראן הראשונה. האיראנים מתכננים לתקוף את ישראל משש זירות: לבנון, סוריה, עזה, יהודה ושומרון, זירה בתוך המדינה של חלק מערביי ישראל, וטילים ארוכי טווח מאיראן ומתימן. זו תהיה עדיין מלחמה קונבנציונלית, אך לא פשוטה כלל.

"הגיע הזמן לשנות את המשוואה. כל טיל שייצא מלבנון – הכתובת שלו היא בטהרן. נגמרו ימי החסינות של האיראנים. הם צריכים לשלם מחיר בבית, בטהרן ובכל מקום שיקר להם".

ניר ברקת (צילום: תומר נויברג/פלאש 90)
ניר ברקת (צילום: תומר נויברג/פלאש 90)

ראש המל"ל לשעבר האלוף במילואים יעקב עמידרור בריאיון לגלי צה"ל על שיחות הגרעין בוינה: "מה תהיה תוצאת השיחות? לנו זה לא משנה יותר מדי, אנחנו צריכים להתכונן בכל מקרה לאפשרות שנצטרך לפעול באיראן נגד תוכנית הגרעין. יכול להיות שהסכם היה משנה את לוחות הזמנים, אבל צה"ל צריך להיות ערוך".

יעקב עמידרור (צילום: Miriam Alster/FLASH90)
יעקב עמידרור (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

ראש בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת בן גוריון הפרופסור נדב דוידוביץ' בריאיון לכאן רשת ב על זן אומיקרון: "נצטרך עוד כשבוע, שבועיים לעשות שוב חיתוך מצב ולראות מה קורה בעולם. בינתיים נראה שהנגיף מאוד מדבק, אבל שהחיסון משפיע. זה המסר הכי חשוב כעת – לכו להתחסן".

השר עיסאווי פריג' בריאיון לגלי צה"ל: "מברך על ההחלטה לבטל את איכוני שב"כ, זו הייתה טעות. אנשי המקצוע באו לפני שבוע ואמרו שמדובר בזן אחר לגמרי, עם מקדם הדבקה מטורף – ולא רצו לקחת סיכון. שמח שזה מאחורינו, מקווה שהשלב הבא יהיה שהחוזרים מחו"ל לא יצטרכו להיכנס לבידוד".

על נסיעת משפחת בנט לחו"ל אמר: "ראש הממשלה לא נסע, אלא משפחתו. הייתה טעות, הייתה פשלה, אבל זו לא סוגיה שצריך לעשות ממנה דרמה".

השר מאיר כהן לדב התייחס לשיחות הגרעין בריאיון לכאן רשת ב: "חשוב מאוד שישראל תבהיר את עמדותיה. אנחנו חלק ממשפחת העמים ואנחנו כן מוכנים להקשיב. אבל האיום הראשון עלינו ועל העולם זה איראן גרעינית. בין זה ולהגיד שאם לא יקרה כלום אנחנו נפציץ – טוב לה לעמימות שתחזור לחיינו".

שר הרווחה מאיר כהן (צילום: הדס פרוש/פלאש90)
שר הרווחה מאיר כהן (צילום: הדס פרוש/פלאש90)
סגירה