אחרי כחודש שבו התחלואה התפשטה - מקדם ההדבקה ירד מתחת ל-1

בנט על הפיגוע ליד שער שכם: "הלוחם והלוחמת פעלו כמצופה מהם; אני מבקש למסור להם את מלוא הגיבוי" ● פריג': "יש לירות בתוקפים כדי להציל חיים, לא כדי לקחת את חייהם שלהם כשאינם מהווים עוד סכנה; אם התמונה המשתקפת מהסרטונים נכונה, לא מדובר רק בהפרה של הוראות, אלא גם במעשה שמבטא אדישות לחיי אדם" ● הרצוג שוחח לראשונה עם יורש העצר של האמירויות

עוברי אורח ברחוב יפו בירושלים, 2 בדצמבר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
עוברי אורח ברחוב יפו בירושלים, 2 בדצמבר 2021

שגריר ארצות הברית בישראל, טום ניידס, יגיש מחר את כתב האמנתו לנשיא יצחק הרצוג בטקס רשמי בבית הנשיא בירושלים. לאחר מכן יישאו השניים הצהרות ויקיימו פגישה מדינית. בסוף האירוע ידליקו הנשיא והשגריר נר שמיני של חג החנוכה.

טום ניידס ביד ושם בירושלים, 2 בדצמבר 2021 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
ניידס ביד ושם בירושלים, שלשום (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

תומס ריצ'רד ניידס נולד למשפחה יהודית במינסוטה לפני שישים שנה. במשך שנתיים, בשנים 2013-2011 שימש כסגנהּ של שרת החוץ הילרי קלינטון. ניידס נשוי ואב לשניים.

מחרתיים יקבל הרצוג את כתבי האמנה של שגריר שוויץ, אורס בוכר, שגריר האיחוד האירופי, דימיטר צנטצ'ב, שגריר רואנדה, ג'יימס גטרה ושגריר איטליה, סרג'יו ברבנטי.

על רקע המשא ומתן בווינה בין איראן לבין המעצמות יתכנס מחר הקבינט המדיני-ביטחוני. שלשום התחייב ראש המוסד דוד (דדי) ברנע, בשמו ובשם הארגון, כי "לאיראן לא יהיה נשק גרעיני, לא בשנים הקרובות, לעולם לא".

סגן ראש הממשלה ושר הביטחון, בני גנץ, ימריא השבוע – בלילה שבין יום רביעי ליום חמישי – לארצות הברית, שם ייפגש עם מקבילו, שר ההגנה לויד אוסטין, ועם שר החוץ אנתוני בלינקן. גנץ צפוי לשוחח עם השניים על המאמצים למנוע מאיראן השגה של נשק גרעיני.

ראש המוסד, דוד (דדי) ברנע, יבקר השבוע בארצות הברית – כך פורסם אתמול ב-ynet. הביקור ייערך על רקע המשא ומתן המתנהל בווינה בעניין חידוש הסכם הגרעין.

מחלוקת ניטשת במערכת הפוליטית בשל הירי במפגע, לאחר שזה כבר היה שכוב על הקרקע.

סגירה