מזוז נגד נתניהו: "היה כאן ניסיון לריסוק המשטרה, הפרקליטות, היועמ"ש ובתי המשפט"

הושג הסדר טיעון עם אריה דרעי: חבר הכנסת יורשע, על פי הודאתו, בביצוע עבירות מס, ייקנס ב-180 אלף שקלים ויתפטר מהכנסת; הוא יוכל לשוב ולהתמודד לכנסת בבחירות הקרובות ● ליברמן ופורר פועלים לביטול מיידי של המכס על מספר פירות וירקות, בהם אבוקדו, שום, פטריות ותאנים; בכחול לבן, בעבודה ובמרצ מתנגדים למהלך ואומרים שהדבר מנוגד להסכם הקואליציוני

מני מזוז (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
מני מזוז

ועדת החוץ והביטחון בכנסת אישרה לקריאה שנייה ושלישית את המשך הצבתם של חיילים בסדיר במשטרה ובשב"ס בשנה אחת בלבד, אף שהממשלה ביקשה להאריך את הוראת השעה בשלוש שנים.

גדעון סער בראיון למעריב: "אני לא כועס על נתניהו, וזה לא עניין של כעסים. אני נאבק כדי לחוקק חוקים שלפי מיטב הכרתי חשובים לישראל. התעמולה והטיעונים הירודים שלו לא ישפיע עליי. ביבי לא דואג לדמוקרטיה או למדינה – ביבי דואג לביבי".

על השאלה אם תוקם ממשלה חלופית לאחר שנתניהו יפרוש מהליכוד השיב: "אני לא רוצה להתייחס לשאלות תיאורטיות. בכל מקרה אני לא מאמין שלנתניהו כוונה לפרוש מהחיים הפוליטיים ואני לא רואה שום סימנים שיש לו כוונה כזאת".

היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן אמר כי כי לו ולבכירים נוספים בממשל ביידן יש עמדה דומה עם רבים מהבכירים במערכת הצבאית ובמודיעין הישראלי לפיה "עזיבת ההסכם עם איראן הייתה טעות אסטרטגית קטסטרופלית" – כך מדווחים בכאן.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן, 22 בדצמבר 2021 (צילום: צילום : חיים צח/ לע"מ‎‎)
ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן, 22 בדצמבר 2021 (צילום: צילום : חיים צח/ לע"מ‎‎)

זאב אלקין אומר הבוקר בגל"צ: ברור שהאומיקרון יגיע אלינו, בפנינו גל חזק מאוד. ההחלטות שקיבלנו השבוע נועדו לתת לנו עוד פרק זמן של התארגנות, אבל המשמעות שלו היא אחת – לנצל אותו כדי להגביר את החיסוניות".

קארין אלהרר ברשת ב': "המדינה עייפה מהגבלות וצריך לקבל החלטות מאוזנות. הדברים שעומדים לנגד עינינו הם גם התסמינים שאחרי המחלה. אם יהיה חיסון רביעי – אלך להתחסן. אם יש משהו שאפשר לעשות כדי למנוע מחלה קשה, צריך לעשות אותו".

סגירה