אלקין: אם הציבור לא יתחסן - לא יהיה מנוס מלהטיל סגר

שאשא ביטון נגד למידה מרחוק: ״זה מגדיל את הנזק והפערים״ ● גנץ: ההישג של השנה הוא החלפת נתניהו והקמת הממשלה ● בן ברק: פרסום הצו על ביטול המכס באופן חד צדדי – דבר חמור ● כוחות הביטחון פינו מבנים שהוצבו השבוע במאחז חומש; בן גביר: בנט מעניק פרס לטרור ● גולן: אסור לוותר במילימטר בחומש ● הממשלה צפויה לאשר ביום ראשון 150 מיליון שקל סיוע לענף התיירות

ח"כ זאב אלקין בפגישת תקווה חדשה, 19 באפריל 2021 (צילום: Fitoussi/FLASH90)
Fitoussi/FLASH90
ח״כ זאב אלקין בפגישת תקווה חדשה, 19 באפריל 2021

שר המשפטים גדעון סער תוקף את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בריאיון לאתר מעריב: "עצם העובדה שנתניהו פנה לאומות העולם בסרטון באנגלית והוציא את דיבת הדמוקרטיה הישראלית רעה זו שערורייה בפני עצמה. אני לא זוכר תקדים שבו ראש ממשלה לשעבר או יו"ר אופוזיציה העביר דיון בנושא החקיקה המתקיים בכנסת לקהילה הבינלאומית, באופן שבאמת שעלול להטעות אנשים בעולם לחשוב שישראל מאבדת את השיח הדמוקרטי.

"זה קורה בשעה שמ־13 ביוני 2021, המועד שבו הפסיק לשמש כראש הממשלה, הדמוקרטיה הישראלית רק מתחזקת. אנחנו רואים אדם שאיבד את כל שיקול הדעת ועושה פעולות שלא ניתן להסביר רציונלית. גם בסרטון שהוא העלה רואים באיזו התקפת אמוק הוא נמצא.

"זה מאפיין את עמדותיו גם בהצעות החקיקה האחרות שלי. בקשר להגבלת כהונת ראש ממשלה, נתניהו תמך ביוזמה בעבר וזכה לרוב אדיר. בתקופת אולמרט הוא הצביע בעד ההצעה של ח"כ אופיר פינס, שלפיה מי שהוגש נגדו כתב אישום לא יוכל לכהן כראש ממשלה. איך כל זה הפך עכשיו לסכנה לדמוקרטיה? לנתניהו הפתרונים. ברור שעכשיו הוא נגד לאחר שהוגש נגדו כתב אישום".

גדעון סער בחדר סיעת תקווה חדשה בכנסת, 3 במאי 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
גדעון סער בחדר סיעת תקווה חדשה בכנסת, 3 במאי 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ח"כ רם בן ברק בריאיון לגלי צה"ל: "זה חמור ששרי החקלאות והאוצר פרסמו את הצו על ביטול המכס באופן חד צדדי. אני מעריך אותם מאוד, אך הם עשו טעות. צריך לחזור למשא ומתן כדי להגיע לרפורמה טובה".

יושב ראש ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, רם בן ברק, בישיבה של הוועדה בכנסת, 5 ביולי 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
ח"כ רם בן ברק, 5 ביולי 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר רע"ם מנסור עבאס מספר בריאיון לאתר ynet על הרגע שהחליט להיכנס לממשלה בראשות נפתלי בנט: "בנט הופתע שלא עשיתי לו תרגיל ברגע האחרון. מאז נתניהו לא מדבר איתי".

כוחות הביטחון מפנים הבוקר שלושה מבנים שהוצבו השבוע במאחז חומש, כך פורסם באתר הארץ. אתמול אלפים הגיעו למקום כדי למחות נגד פינוי הישיבה הלא חוקית.

חיילים ליד מאחז חומש בצפון השומרון, 17 בדצמבר 2021 (צילום: דובר צה"ל)
חיילים ליד מאחז חומש בצפון השומרון, 17 בדצמבר 2021 (צילום: דובר צה"ל)

ח"כ איתמר בן גביר על פינוי מאז חומש: "בנט שולח את כוחות הביטחון להרוס את חומש לתת פרס לטרור ולירוק בפרצוף של משפחה שכולה".

סגירה