דיווח: המשטרה לא עדכנה את בר-לב לגבי ביטול הילולת באבא סאלי; השר הפך את ההחלטה

מיכאלי וחולדאי סיכמו שהתחנה המרכזית החדשה בתל אביב תפונה בתוך ארבע שנים ● מנכ"ל משרד הבריאות אש אישר מתן של חיסון רביעי נגד קורונה לקשישים בבתי אבות, בבתי חולים גריאטריים ובדיור מוגן ● הורוביץ על וריאנט האומיקרון: "אין צורך להלך אימים וליצור פאניקה. התרחישים האפוקליפטיים חסרי בסיס; הם מייצרים חרדה בציבור. חרדה לא מסייעת, להפך, היא מזיקה"

ההילולה השנתית בקבר הבאבא סאלי בנתיבות, 30 בינואר 2017 (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)
יעקב כהן, פלאש 90
ההילולה השנתית בקבר הבאבא סאלי בנתיבות, 30 בינואר 2017

שחר תורג'מן, יו"ר התאחדות רשתות המסחר, מאיים בגל"צ: "אם נמשיך להפסיד כסף – לצערנו נאלץ לסגור עסקים. אנחנו מבקשים להסיר את התו הירוק ולחזור לתו סגול מחמיר. מרגישים שהתו הירוק, שלא חל על כל מקום במדינה, הוא 'פייק מתווה' שנועד לגרום לאנשים להתחסן".

דובר המשטרה ניצב משנה אלי לוי על הילולת הבאבא סאלי: "הגענו להסכמה עם המארגנים, נהיה שם לטובת הציבור. נעשה הכול שהאירוע יעבור בשלום". לוי אמר את הדברים ברשת ב'.

יו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון על מכסות ההטלה בגל"צ: "התקנות לא טובות מספיק. המגדלים ביקשו, עם דמעות בעיניים, לאשר אותן כדי למנוע ואקום. יש סיכומים בקואליציה שלא ייעשו צעדים חד-צדדיים בענף החקלאות, זה לא נכון מהותית ופוליטית. לא נוותר על הדיאלוג, אין תוחלת לרפורמה שנעשית בכפייה".

בתשובה לדברי דובר איגוד לשכות המסחר נגד התו הירוק אמר אמר: "התו הירוק יכול למנוע החלטות קשות יותר כמו סגר. זה באמת מכביד על אנשי העסקים, אני לא מאשים אותם, אבל הנכונות שלהם לבוא ולתת יד חשובה מאוד. חובתו של משרד האוצר לסייע למי שנפגע"

שבת שלום מאיילת שקד חייכנית:

ניר אורבך מוסיף:

בידיעות אחרונות חושפים: מתווה האנטיגן נכשל.

סגירה