דיווח: הממשלה פועלת לאשר את תקציב המדינה לשנים 2024-2023 בחודש מאי הקרוב

הצעד ננקט כדי להבטיח את יציבות הקואליציה ● על רקע חילופי דברים קשים בין הקואליציה והאופוזיציה אישרה הכנסת את חוק החשמל; סטרוק: בנט צעק עליי לעוף לו מהעיניים ● משרד הבריאות הציג מתווה בדיקות חדש, שלפיו, בני 60 ומעלה ואנשים בסיכון שייחשפו למאומת יעברו בדיקת PCR, והיתר - בדיקת אנטיגן ● פורסמו שמות תשעת המועמדים לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה

ישיבת הממשלה במשרד ראש הממשלה בירושלים, 19 בדצמבר 2021 (צילום: אמיל סלמן [פול], מתוך פלאש 90)
אמיל סלמן [פול], מתוך פלאש 90
ישיבת הממשלה במשרד ראש הממשלה בירושלים, 19 בדצמבר 2021

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תוקף את ראש הממשלה נפתלי בנט: "האיש שבנה קמפיין שלם על 'מסע פרנסה' ורכב בציניות על גבם של בעלי העסקים שנפגעו, מפקיר אותם היום לגורלם באטימות ומתעלם מסגר דה־פקטו שכבר קיים אצל רבים מהם".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' במליאת הכנסת, 24 במאי 2021 (צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90)
ח"כ בצלאל סמוטריץ' במליאת הכנסת, 24 במאי 2021 (צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90)

שרת החינוך יפעת שאשא־ביטון מבקרת את משרד הבריאות בריאיון לכאן רשת ב: "יש אתגרים נוספים מלבד הקורונה. לא מחלקת להם ציונים, אבל הם צריכים לזכור שיש ילדים שהגיעו אחרי שנתיים בבית והם מפורקים.

"לצערי במתווה הקיים, שאושר לפני חודש, המתייחס לצבעי יישוב, נוצר הרבה בלבול בשטח. אני רוצה דברים פשוטים וברורים. המשמעות שמה שחל בקהילה יחול גם בבית הספר. ראש הממשלה נותן גיבוי מלא לביטול הרמזור במערכת החינוך ולהכניס את הבדיקות.

"במערכת החינוך יותר מ־90% מהכיתות הן ללא תחלואה וצריך לראות איך מטפלים בצורה ממוקדת רק בבתי ספר שבהם יש התפרצות. במשרד הבריאות אמרו שקיום בדיקות בבתי הספר לא מתאפשר משפטית".

יפעת שאשא ביטון (צילום: פלאש90)
יפעת שאשא־ביטון (צילום: פלאש90)

יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט ח"כ גלעד קריב בריאיון לגלי צה"ל: "רשימת המדינות האדומות תתרוקן בשבוע הבא, הדיאלוג שלנו עם הממשלה נמצא בכיוון הנכון. כמו כן, צריך לבחון לעומק האם יש טעם בתו הירוק שחל על חנויות מעל 100 מ"ר".

בכירה במשרד הבריאות אמרה לכאן רשת ב כי אין היגיון אפידמיולוגי בהחלטה להעניק תו ירוק זמני למי שקיבלו מנת חיסון אחת בלבד. עוד אמרה כי שבועיים אחרי מנה ראשונה של חיסון מגיעים להגנה של 30% בלבד.

בדיקה של התו הירוק בכניסה לתיאטרון (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
בדיקה של התו הירוק בכניסה לתיאטרון (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

מרצ מאיימת כי התגברות הבנייה בגדה המערבית בצורתה הנוכחית והכשרת מאחז אביתר יביאו לפיצוץ בקואליציה, כך פורסם בכאן רשת ב.

סגירה