בסוף כל משפט גזעני נגד ערבים יושב נרקומן שלטון

בנימין נתניהו יוצא מן המליאה בדיון על חוק החשמל, ינואר 2022
בנימין נתניהו יוצא מן המליאה בדיון על חוק החשמל, ינואר 2022

"חוק החשמל" שוב הוציא את הגזענות מהארון בבעיטה. מפגן שנאה גלוי כל כך לא ראינו מזמן. "אנחנו על המפה ונישאר במפה", אמר פעם הכדורסלן טל ברודי כשניצחנו את צאסק"א, הו הא, מה קרה, שוב אכלנו אותה. מה שנאמר בגאווה ישראלית ירד לכביש.

ח"כ וואליד טהא הציג את החוק שגם נתניהו הבטיח לקדם כשהיה שקרן ותחמן. אז מה, פינוקיו שיקר לפני שהיה ילד אמיתי וירד מהחוטים וגם ביבי ירד. מהפסים.
וואליד טהא נאם בערבית ושערי ארון הספרים היהודי נפתחו. בור השופכין הגזעני הציף את ה"בית" כולו.

"חוק החשמל" שוב הוציא את הגזענות מהארון בבעיטה. מפגן שנאה גלוי כזה לא ראינו מזמן. ח"כ וואליד טהא הציג בערבית את החוק שגם נתניהו הבטיח לקדם ושערי ארון הספרים היהודי נפתחו

מיקי זוהר התחלחל: "באתי הבוקר לעבודה שלי בכנסת.. שומע את וליד טאהא מסביר על חוק החשמל בערבית על הדוכן וזה נראה כאילו נבחרתי לפרלמנט פלסטיני. לא ייאמן".

בא ל"עבודה שלו" ומה הוא רואה? ערבי! ועוד על הדוכן, ולא של ירקות כנהוג אצל ערבים שיודעים את מקומם.

ח"כ טאהא: "זה שאתם לא יודעים ערבית, זו בעיה שלכם. לא מבינים? לכו תלמדו את השפה". זרק רעיון, האמת. אצלנו מעדיפים צרפתית בתיכון. מי לא יודע להגיד "הלו, סה פיליפ לודו?" זה מאסט במזרח התיכון.

בטח שאלתם מה עם ח"כ אמסלם. ובכן, אל תעצרו נשימה: "שני ערבים מדברים ביניהם בערבית על הדוכן. אתם מבינים מה נהיה פה? גנבתם חשמל ממדינת ישראל, גנבתם את האדמות של מדינת ישראל".

שני ערבים. לא אחד, שניים. ועוד עם מבטא ובלי צלחת חומוס אסלי עם שמן זית זך וזיתים דפוקים כמו הכנסת הזאת. איזה עולב.

ח"כ אופיר אקוניס עשה סלפי זעזוע עם עצמו. מה זה פה, ערבים בהיכל?

ועוד אמסלם למי שאיחר: "אתה תומך טרור, היית צריך להיות בחקירת שב"כ".
איש כה ענוג: "להביא לכם קפה ובקלוואה?" לא סתם היה שר הסייבר.

מיקי זוהר מתחלחל: "באתי הבוקר לעבודה שלי בכנסת…וזה נראה כאילו נבחרתי לפרלמנט פלסטיני. לא ייאמן". בא ל"עבודה שלו" ומה הוא רואה? ערבי! ועוד על הדוכן, ולא של ירקות

והנה מתקרבת ח"כ קטי שטרית בנעלי פלדיום וחיוך משגע: "תביאו לנו אוזניות עם תרגום. זה זלזול במקום הזה. זה נראה לכם נורמלי שעה לדבר בערבית?"
בחיי, ככה לזעזע עלמה ענוגה מערבות שטרית שאוזניה לא זוהמו מעולם בערבית?

גם ח"כ אופיר כץ מגיע בצעד קדימה, מאה אחורה: "תתחשבו גם במיעוט היהודי ותדברו בעברית". מין הומור נידחים שכזה.

האופוזיציה נוטשת בזעם את המליאה. "חוק החשמל של רע"ם בכנסת הוא כניעה לתכתיב של התנועה האסלאמית". הסורים על הגדר.

ח"כ וואליד טאהא ממשיך לנאום, אפילו מתענג על הסערה שחולל במחי השפה הרשמית השנייה במדינת ישראל, ושולח אותם לשתות את המים של ים המלח. "זה יעשה צדק לחברה הערבית".

עזוב, מה אתה, ילד? אתם ערבים. ע-ר-ב-י-ם. מלח מים.

מאז הקימו בנט ולפיד את ממשלת השינוי, האופוזיציה באטרף. כלומר נתניהו. הכל מתנקז לעלבונו של האיש שרצה לשלוט לעד. העלבון הזה הופך את המדינה על ראשה. הישרדותו היא חזות הכל ולעזאזל המדינה: בנט לא לגיטימי, ממשלתו לא לגיטימית, היועמ"ש לא לגיטימי, המשטרה והעומד בראשה לא לגיטימיים, מערכת המשפט לא לגיטימית, משפט נתניהו לא לגיטימי, השופט שיכור ונסגור חשבון עם כולם כשנחזור לשלטון. מי זה נחזור? תשאלו את אמסלם קיש אטבריאן. אמסלם הופך דוכנים, אטבריאן על רטט כמו נזירה שנכנסה בה רוח, וקיש-קיש קריא.

מאז הקימו בנט ולפיד את ממשלת השינוי, האופוזיציה באטרף. כלומר נתניהו. הכל מתנקז לעלבונו של האיש שרצה לשלוט לעד. העלבון הזה הופך את המדינה על ראשה. הישרדותו היא חזות הכל

האופוזיציה מחרימה את ועדות הכנסת, פוגעת בעבודה הפרלמנטרית, מחרימה ישיבות, משתוללת במליאה ומחריבה הכל בבולדוזר למען המנהיג המוטרף שלא רואה בעיניים זולת הכס שאבד.

אפילו מגפת הקורונה היא שמחת בית השואבה של האופוזיציה. כל התפרצות משמחת וכל מאומת סיבה למסיבה. ככל שעולה מספר המאומתים נרשמת אופטימיות, תכף יגיעו המושיע והטישו להציל את העם.

מה כן לגיטימי אתם שואלים? נתניהו. אם לא תשאלו איך תדעו? השליט שזעק בדם לבו לנוכח ההפגנות נגדו: "רוצים להדיח ראש ממשלה מכהן" פועל במרץ להדיח את מי שהביס אותו.

מת העולם. הקוזק הנגזל נהיה אושיית רשת, בנימין בר-זוהר לא מסתפק בזירה המקומית ומפיץ סרטון השמצה באנגלית. "מכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ", כמו שהאשים בעבר את "השמאל". מאז הפסיד את כיסאו אין רכבת אווירית של כביסה. בקיסריה עברו לכביסה ביד וסחיטה וייבוש של ראש הממשלה לשעבר. אשת הדייג לא נחה.

נתניהו פותח פה מפיק השמצות על השלטון ועל, שומו שמיים, ראש ממשלה מכהן שמשתף פעולה עם החמאס, זה שקיבל מנתניהו מזוודות כביס.. כסף, כסף, כביסה כבר אמרנו אבל תמיד נעים להיזכר.

לראות אותו מחוץ לכיסא זה כמו לחזות בדג מחוץ למים. בהיעדר צבא המאפרות, ספרים, מעצבות וארנקים הוא נראה מוזנח ומרושל, החליפות גדולות, המכנסיים משתלשלים והנעליים גדולות ממידותיו. כולו נראה כמי שאיבד את דרכו. נרקומן בגמילה. תנו לו ממשלה.

אפילו מגפת הקורונה היא שמחת בית השואבה של האופוזיציה. כל התפרצות משמחת וכל מאומת סיבה למסיבה. ככל שעולה מספר המאומתים נרשמת אופטימיות, תכף יגיעו המושיע והטישו להציל את העם

חוק החשמל הלך צעד אחד רחוק מדי והוציא את השד המכוער מהבקבוק. בלהט חוק החשמל שכחנו שהתנחלויות ומאחזים לא חוקיים על אדמת זרים מחוברים לחשמל גם כשהם רק רעיון עוועים בראש של סמוטריץ' וגם אם יאכלסו נער גבעות ועז הרים.

פורעי חוק שאין אלוהים בלבם עושים בשטחי פלסטינים כבשלהם. ברצותם, יקימו מאחז על שם דודה שיבת ציון (יש שם כזה, במו אוזני שמעתי) או ע"ש הדוד יהושימוע, ושר התשתיות יחבר את הקרוואן לחשמל, מה הם, ערבים? ואף ייטע עץ על ראשו של רועה צאן פלסטיני.

ויותר מהכל מייאשת הקלות הבלתי נסבלת של הגזענות. נסו להפוך את המילה "ערבים" ל"יהודים" וקיבלתם טקסט מהגיהינום. לא אומר איזה כדי שלא תגידו "זילות".

אסור להשוות.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 854 מילים ו-1 תגובות
סגירה