יו"ר האופוזיציה מחרחר אלימות

חברי הליכוד בנטיעות בנגב, צילום מעמוד הטוויטר של הליכוד
חברי הליכוד בנטיעות בנגב, צילום מעמוד הטוויטר של הליכוד

בעולם אחר, תפקיד יושב ראש האופוזיציה הוא לבקר עניינית ולא לחרחר אלימות. להציע אלטרנטיבה סדורה ולא לשסות בנבזיות.

אבל כמו שהפך את המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט בלתי לגיטימיים בעיני רבים ורבות מתומכיו, פועל סוכן הכאוס מקיסריה בחצי השנה האחרונה להפוך את הכנסת הנבחרת לבלתי לגיטימית בעיני תומכיו (החרם על ועדות הכנסת) ולהפוך את הממשלה הנבחרת לבלתי לגיטימית בעיני תומכיו.

בעולם אחר, תפקיד יו"ר האופוזיציה הוא לבקר עניינית ולא לחרחר אלימות. להציע אלטרנטיבה סדורה ולא לשסות בנבזיות. אבל סוכן הכאוס מקיסריה פועל להפיכת הכנסת והממשלה הנבחרות לבלתי לגיטימיות

כל זאת בלי קשר לדעתי על הממשלה הבעייתית הזו שבה שותפים תומכי עליונות יהודית ותומכי מדיניות כלכלית אכזרית שאינם מתמודדים עם פשע מחירי הדיור שיצר סוכן הכאוס ב-12 שנות שלטונו.

המשטרה (שסובלת מלקויות רבות) אינה לגיטימית כי החליטה לתפור לי תיק, מספר לנו התוקפן המתקרבן.

הפרקליטות (שזקוקה לשידוד חלק מהמערכות) אינה לגיטימית כי תפרה לי תיק, מספר לנו השקרן הבלתי נלאה.

היועץ המשפטי לממשלה (שהקל עם נתניהו ללא סוף) החליט לבצע נגדי הפיכה משפטית, מספר לנו המסית הראשי.

גם הכנסת הנבחרת אינה לגיטימית. מה פתאום שנציגי האופוזיציה ישתלבו בוועדות הכנסת? מה פתאום שתקום ועדת אתיקה פרלמנטרית? הכאוס חייב למשול. כדי שהאזרחים יבינו שרק שלטוני לגיטימי, משדר לנו המשסה מקיסריה.

וגם הממשלה הנבחרת אינה לגיטימית לשיטתו. רוצים לדעת מה נתניהו חושב? תקשיבו לטינופים הגזעניים של דודי אמסלם על חברי כנסת ערבים וכן לדבריו המסוכנים על הממשלה הנבחרת, על ראש הממשלה בנט, על מערכת המשפט ועל כל מי שמעז לבקר את אדונו מישראל השנייה.

רוצים לדעת מה נתניהו חושב? תקשיבו לטינופים הגזעניים של אמסלם על ח"כים ערבים ולדבריו המסוכנים על הממשלה הנבחרת, על רה"מ בנט, על מערכת המשפט ועל כל מי שמעז לבקר את אדונו

זו מטרתו היחידה של נתניהו: להפוך את כל מערכות המשטר הדמוקרטי לבלתי לגיטימיות בעיני מחצית מהציבור. לחסל את שאריות האמון ברשויות הדמוקרטיות הללו. להציגן כמי שרודפות אותו, את נציג העם האהוב והאותנטי. רודפות אותו ומונעות מבוחריו לממש את זכותם הדמוקרטית להכתירו למלך ישראל.

רק אני לגיטימי, אומר לנו ידידו של אורבן ההונגרי. רק השלטון שלי הוא לגיטימי, מבהיר לנו ידידם של הרודנים הרצחניים בולסונרו ודוטרטה. אורבן הוא המודל של נתניהו. אורבן, אגב, חיזק כעת בפומבי את מנהיג קזחסטן שדיכא הפגנות נגד שלטונו באמצעות ירי רצחני לעבר המפגינים.

וכך דוהר המשסה לנגב כדי לטעת עצים בשנת שמיטה (הוא הרי נציג ישראל המסורתית) בקרקעות ששייכות ליישובים בדואים וזאת לאחר שהוא עצמו הקפיא את הנטיעות הללו ב-2020.

ההסתה שלו מתמקדת כעת ברע"ם, אחריה חיזר בכפייתיות כדי להנציח את שלטונו המחפיר. לא בכדי מוצמדת כיום אבטחה למנסור עבאס. כמו לאביחי מנדלבליט. כמו לליאת בן-ארי.

כך דוהר המשסה לנגב כדי לטעת עצים בשנת שמיטה (כנציג ישראל המסורתית) בקרקעות ששייכות ליישובים בדואים, וזאת לאחר שהוא עצמו הקפיא את הנטיעות הללו ב-2020

היו במדינת ישראל גם ראשי ממשלה לא טובים לפניו. היו לפניו גם פשעי מלחמה או פתיחה במלחמות מיותרות.

אך לא היה מחרחר שנאה, משסה נבזי, מסית שקרן ומעודד אלימות בקריצה ובמסרים כפולים כמוהו.

ספק גם אם יהיה.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
הוא הופך את ישראל לבלתי לגיטימית, כי הראש של משפחת נתניהו הוא שאם הם לא שולטים, חמדינה אין זכות קיום. פרשת אלטלנה הייתה התוצאה של ניסיון הפוטד של האבא. כמו הבורבונים, לא למד דבר ולא שכח... המשך קריאה

הוא הופך את ישראל לבלתי לגיטימית, כי הראש של משפחת נתניהו הוא שאם הם לא שולטים, חמדינה אין זכות קיום. פרשת אלטלנה הייתה התוצאה של ניסיון הפוטד של האבא. כמו הבורבונים, לא למד דבר ולא שכח דבר

בתגובה השניה כתוב "לצוות המולא", בו בזמן שבעצם התכוון המשורר ל-"מופלא". נו, טוב, ככה זה כשקונים מקלדת של 20 אגורות ולא עושים הגהה על הנכתב. אוקיי, בקבוק שלם של ערק בשלוק, והכל מסתדר
עוד 455 מילים ו-3 תגובות
סגירה