גלגולו של אין כלום כי לא היה כלום

בנימין נתניהו משביע את בנימין נתניהו, ממ של אורן אדלר
בנימין נתניהו משביע את בנימין נתניהו, ממ של אורן אדלר

איזו התרגשות, ממש בקרוב, אם לא תהיינה הפתעות, יתגשם חלום הדורות בעם ישראל ונתעורר לעסקת טיעון של הנאשם מס' 1 בישראל, האיש שהכל משחרים לפתחו כאילו לא הובס בבחירות, ועדיין מחכים שייעתר וישחרר את הידיים מצוואר המדינה של אבא שלו.

אם לא תהיינה הפתעות, נתעורר בקרוב לעסקת טיעון של נאשם מס' 1 בישראל, האיש שהכל משחרים לפתחו כאילו לא הובס בבחירות, ומחכים שישחרר את הידיים מצוואר המדינה של אבא שלו

מבחן בוזגלו מעולם לא נראה עלוב יותר. יותר מבוזגלו או שניים עברו עינוי דין מטורף על עשירית ממה שנתניהו חולל ממרום כיסאו הרם, וקולם לא נשמע. אין שוויון בפני החוק. תחת שלטונו עוצב הכל בצלמו ועכשיו גם המשפט שלו נמס לבדיחה ארוכה ולא מצחיקה. בוזגלו תמיד ייענש כמו פושע ונתניהו מסתובב כמו שריף, מטנף על הפרקליטות ועל בתי המשפט, מוכן ומזומן לצאת כמנצח בעסקת טיעון כאילו לא טבל בשחיתות והפרת אמונים, משל השליך פסולת בציבור. ובוא נתעלם לרגע מהמשל המבאס בגוף המשפט האחרון.

זה לא רק העברות שבית המשפט יכריע בהן לקולא, מן הסתם, וגם זה יקרה רק אם מנדלבליט יצליח להשתחרר מאחיזת הצבתות של הזוג נתניהו על חלצי מוסד היועץ המשפטי לממשלה שזרוק על הכביש. מזמן איבד את שארית כבודו מול השריף המודח של המדינה שעדיין מסתובב בשכונה.

לפני חצי שנה הובס השריף אחרי שגרר מדינה לבחירות בזו אחר זו, אבל הכל מחול לו, הוא כאן, עושה שיגועים עם טופז לוק עד שיחזור על כנפי התהילה והפחד הישן מפניו. מזמן אין ליכוד, נותרה קליפה ושמה נתניהו.

תראו, אזרחים טובים, יידרשו הרבה פחדנים בכירים שייצאו מהצללים ויחשפו את כל מה שקבור מתחת למרצפות במרתפי בלפור. האמיצים כבר יצאו לפני שנים בהתגנבות יחידים, אחד אחד וקבל עם ועדה, הקהל עיכל ולא נודע כי בא אל קרבו והם נעלמו בזה אחר זה בחור השחור של הפוליטיקה.

השיירה המשיכה בדרכה והכלבים מיעטו לנבוח ומי שנבח – נבח לריק.

מבחן בוזגלו מעולם לא נראה עלוב יותר. יותר מבוזגלו או שניים עברו עינוי דין מטורף על עשירית ממה שנתניהו חולל ממרום כיסאו הרם, וקולם לא נשמע. אין שוויון בפני החוק

ניר חפץ, ששימש את המנהיג והיה איש סודה של רעייתו, חשף כל מה שהתרחש בין כותלי הבית ההוא, עכשיו גם במשפט, שבמדינה אחרת היה מרעיד את אמות הספים. לא כאן. המשפט כולו עובר ברובו ברשת החברתית. במהדורות החדשות הוא אייטם קטן יותר מאלבום חדש של נועה קירל והפרידה הטרגית ממרגי.

מנדלבליט הפך בזה והפך ולקח את הזמן ולא החזיר. שנים שירת לתומו תחת האיש שמינה אותו, שנים ארוכות מנשוא בהן האמין המשפטן החכם באלוהים ובנתניהו. שנים ארוכות סבר שהבוס הנכלולי שמעדיף לעשות חרקירי ולא לפתוח ארנק, הוא אדם ללא רבב, וכאשר הבין שלא, גרר את הכרעותיו באי רצון מופגן לנוכח הוכחות שנחשפו בזו אחר זו. לבנימין נתניהו פתרונים.

מנדלבליט : "בחסדי שמיים ניצלנו משלטון נתניהו.."לא, לא חסדי שמיים, אלה בזכות אלפים שהגיעו חורף וקיץ כל שבוע לכיכר גורן…

Posted by Oran Adler on Tuesday, December 7, 2021

משפט נתניהו לא פותח מהדורות בכותרת הנפוצה: "סערת משפט נתניהו", כי אין סערה. סערה זה אפילו לא רמטכ"לים, ראשי מוסד ושב"כ, אלופי צה"ל, כולם לשעברים, שנאספו להפגנה מול ביתו של לפיד ודרשו ועדת חקירה ממלכתית לחקר פרשת הצוללות וכלי השייט. כולה צוללות, מה יצאתם במזג אוויר כזה, עוד תתקררו, חבר'ה, אתם בדימוס, לא?

ניר חפץ, איש הסוד, חשף את המתרחש בין כותלי הבית ההוא. גם במשפט, שבמדינה אחרת היה מרעיד את אמות הספים. אצלנו במהדורות הוא אייטם קטן יותר מאלבום חדש של נועה קירל והפרידה הטרגית ממרגי

סערת מחאת ראשי מערכת הביטחון תחכה, לעיתוזנות הולכת ונלחצת סערה אחרת. ח"כ יאיר גולן כינה מתנחלים מנפצי מצבות ומתעמרים בפלסטינים בכינוי "תתי אדם" ומדינת ישראל עצרה נשימתה. פרשנים פלבלו בעיניים של עמית סגל ופוליטיקאים מיהרו להביע זעזוע מההגדרה היאה לתתים באשר הם, לא לתתים שלנו, ובכלל, מה זה מחאת ראשי הביטחון בעניין הצוללות מול פיגוע מילולי כבד שכזה.

סינדרום נתניהו עדיין פוגע במערכת שנפלט ממנה. הפעם זה מבחוץ. האיש שהיה קובע סדר יום הכניס את העיתונות לדכדכת. משעמם עם חדשות דלות נתניהו. שנאתו מדביקה אנשים למסך, תומכים ויריבים. הם מתים על זה. יודע הנאשם נפש קבבוני-השמירה של הדמוקרטיה. הם זקוקים לו לתדלוק עניין והוא כמו סמי הכבאי, תמיד נותן שירות. כך נולדו ה"סערות". נחמות קטנות.

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בהווה יוצא בסרטון טיק טוק מגוחך מהחדר של טופז לוק, אמא שלו הרשתה להביא חבר, ומטנף על בדיקות אנטיגן, מאוד בוגר. שום אחריות לאומית בנושא המשבר הבריאותי. אם אפשר לחבל, בכבוד. ובמקרה שלו – בלי.

הוא נופח כותרת כלשהי נגד הממשלה ובמערכת החדשות מפעילים נוהל איזון קדוש ומחייכים מתחת לשפם, ביבי זה אקשן ישן וטוב. בונים דרמה עם שאלות מהתחת לצד השני, לא אליו, כמובן, הוא כאן רק כדי להחזיר את הצבע ללחיי העיתוזנות, לאסי שבה הביתה. יש נתניהו – יש דם. אלוהי הרייטינג מנקה את הציפורניים המטונפות ומחייך מתחת למהדורה.

אין יושרה במערכת. עמית סגל על רטט קבוע, סקרי בחירות בלי בחירות ופרשנויות שתמיד יוציאו רע את מי שצריך. אילה חסון מייצרת סערות בכוס מים. מאוד חשוב עכשיו מי מתמנה לספרייה הלאומית. משפט נתניהו? מים מתחת לגשר העיתונות הרופס.

אין יושרה במערכת. עמית סגל על רטט קבוע, סקרי בחירות בלי בחירות ופרשנויות שתמיד יוציאו רע את מי שצריך. אילה חסון מייצרת סערות בכוס מים. מאוד חשוב עכשיו מי מתמנה לספרייה הלאומית. ומשפט נתניהו?

נתניהו יונק משדי התקשורת בשידור ישיר, עכשיו הוא לשעבר וגם נאשם במשפט פלילי, אבל הביצים של המערכת שהשקה ברעל שנים עוד בסל שלו, פרדון על הצרפתית שלי, וזה מזמן לא ביצים אלא חביתה אחת גדולה של ביצים סרוחות, ובשידור חרא. כלומר חי.

העיקר האיזון בין הביצה הימנית שלו לביצה השמאלית שלנו. בית המשפט יכריע.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
עוד 839 מילים ו-3 תגובות
סגירה