משרד הבריאות: תלמידים שחלו בקורונה לא יידרשו להיבדק במשך 60 ימים מהחלמתם

מנדלבליט סגר את החקירה נגד השוטרים שרדפו אחר אהוביה סנדק ● ליצמן חתם על הסדר טיעון - יודה בהפרת אמונים בפרשת לייפר, וייגזר עליו מאסר על תנאי ● בנט על נתניהו: "כשהבין שלא אאפשר לו לגרור את ישראל לבחירות, הוא ממש איים - 'אני אפעיל עליך את כל המכונה שלי, את הצבא' ● בית הדין לעבודה ביטל את השביתה שעליה הכריזה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד

תלמידים בחטיבת ביניים בנתניה, אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)
מרים אלסטר/פלאש90
תלמידים בחטיבת ביניים בנתניה, אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה

בית הדין לעבודה האזורי בתל אביב הוציא הלילה צו מניעה זמני נגד הסתדרות המורים וביטל את השביתה במערכת החינוך עליה הכריזה אתמול בערב מזכ"לית הארגון יפה בן דויד במחאה על ביטול הבידודים.

בית הדין נימק את ההחלטה בכך שההודעה על השביתה הגיעה 11 שעות בלבד לפני יום הלימודים כך שלא ניתן מספיק זמן לקיים דיון הולם בנושא. דיון בין הצדדים ייערך היום ב-14:00.

בהסתדרות המורים אמרו שלא קיבלו את הצו והשביתה מבחינתם מתקיימת.

הרמטכ"ל לשעבר אייזנקוט בראיון במעריב: "רק יוסי כהן, רון דרמר ובנימין נתניהו התעסקו בעניין הזה של היציאה מהסכם הגרעין. אף אחד לא דיבר עם מערכת הביטחון. מבחינתנו זה היה רעם ביום בהיר. לדעתי זו גם הייתה שגיאה אסטרטגית".

שותף לכתיבה ההערכה השנתית של INSS. גדי איזנקוט (צילום: פלאש90)
שותף לכתיבה ההערכה השנתית של INSS. גדי איזנקוט (צילום: פלאש90)

יועז הנדל מספר כי הוא חיובי לקורונה.

נשיא טורקיה ארדואן אמר הלילה בראיון כי נשיא המדינה יצחק הרצוג יגיע לביקור רשמי בטורקיה בתחילת החודש הבא. ארדואן אמר כי "ייתכן שהביקור ייפתח דף חדש ביחסי טורקיה וישראל".

בישראל לא הגיבו לדברים.

יו"ר ועד הגנים הארצי, אחז אגם, תוקף בגל"צ: "לא חושב שיפה בן דויד חושבת על מישהו חוץ מעל עצמה. היא עושה מה שהיא רוצה, מאתמול היא ראש הממשלה. שמישהו יזכיר לה בשביל מה היא שם – כדי לדאוג לדור העתיד"

סגירה