אחרי שהניסיון הקודם כשל - הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את חוק הגיוס

ממחר בני 30 ומעלה יוכלו לעבור בדיקת PCR ● ליברמן: "עליית המחירים בישראל הכי מתונה בעולם" ● בנט וסער יביאו בשבוע הבא לאישור השרים את מינוי בהרב מיארה ליועצת המשפטית לממשלה ● אחרי שוועדת האיתור נמנעה מלהמליץ עליו הודיע רז נזרי על פרישתו מתפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה ● "ביקור היסטורי ומרגש": הרצוג שב ארצה אחרי יומיים באמירויות

שולחן הממשלה במליאת הכנסת, 31 בינואר 2022 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
שולחן הממשלה במליאת הכנסת, 31 בינואר 2022

משרד החוץ האמריקאי מגנה את ירי הטיל הבליסטי של המורדים החות'ים לאבו דאבי: "בזמן שהנשיא יצחק הרצוג מבקר באיחוד האמירויות על מנת לבנות גשרים ולסייע ליציבות האזור, החות'ים ממשיכים לשגר טילים שמאיימים על אזרחים", אמר דובר משרד החוץ האמריקאי נד פרייס.

הנשיא יצחק הרצוג בביקורו הרשמי באבו דאבי עם יורש העצר, השייח' מוחמדבן זאיד. 30 בינואר 2022 (צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ)
הנשיא יצחק הרצוג בביקורו הרשמי באבו דאבי עם יורש העצר, השייח' מוחמד בן זאיד. 30 בינואר 2022 (צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ)

ח"כ אלי כהן: "המתקפה של הח'ותים מוכיחה את החשיבות של הברית המדינית־ביטחונית האזורית שנוצרה מ'הסכמי אברהם'".

שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי לכאן רשת ב על עליית המחירים: "אנחנו קוראים ליצרנים וליבואנים לנהוג באחריות ציבורית, לאחר שנתיים של קורונה. מי שצפה בהשלכות המחאה של 2011 הבין שהייתה לה השפעה. יש עניין שיתפרנסו בכבוד, אך גובה העלייה לא סביר".

אורנה ברביבאי בתל אביב, 1 בינואר 2018 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אורנה ברביבאי בתל אביב, 1 בינואר 2018 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר הבריאות ניצן הורוביץ בריאיון לגלי צה"ל: "אנחנו מתמקדים בגל הזה בהגנה על הפגיעים, זאת האסטרטגיה, והיא מוכיחה את עצמה. אנחנו עוברים את הגל, כבר מתחילים לראות סימנים של ירידה, ולכן גם אפשר להיות קצת אופטימיים. עשינו את זה בלי סגרים, בלי השבתות, בלי פיטורים, ובלי סגירת החינוך".

על העומס בבתי החולים אמר: "מעריכים שלנוכח הירידה במספר המאומתים נראה תוך כמה ימים גם ירידה במספר החולים קשה בבתי החולים".

שר הבריאות ניצן הורוביץ, 30 בדצמבר 2021 (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
שר הבריאות ניצן הורוביץ, 30 בדצמבר 2021 (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

העיתון הלבנוני אל־אח'באר, המזוהה עם חיזבאללה, דיווח הבוקר כי מנגנוני הביטחון חשפו יותר מ־15 מערכות ריגול ישראליות נפרדות שפעלו בלבנון ובסוריה. על פי הדיווח, המבצע הוגדר כמשמעותי ביותר מאז 2009.

סגירה