דיווח: המשטרה פרצה לטלפון של אחד המעורבים המרכזיים בתיקי נתניהו עם תוכנת ריגול

נתניהו: החוקרים פרצו לטלפונים כדי להפיל ראש ממשלה חזק מהימין ● חברות מובילות דוחות את העלאת המחירים ● משרד התחבורה לא מעלה את מחירי התחבורה הציבורית ● דוח האוצר: רווחי עתק ליבואנים ● גנץ מבקר בבחריין ● העבודה על הכשרת אביתר: מי שרוצה קואליציה יציבה שיפעל על פי הסיכומים ● דרעי: אם לא היו קוראים לי מכלוף התיק היה נגמר אצל פקיד השומה

בנימין נתניהו מגיע לבית המשפט המחוזי בירושלים לדיון במשפטו, 16 בנובמבר 2021 (צילום: Jack Guez/Pool Photo via AP)
Jack Guez/Pool Photo via AP
בנימין נתניהו מגיע לבית המשפט המחוזי בירושלים לדיון במשפטו, 16 בנובמבר 2021

כתמים החשודים כנפט התגלו הלילה כ־20 קילומטרים מחופי נתניה, כך דיווח המשרד להגנת הסביבה בעקבות התרעה ממערכת הניטור הלווייני האירופית.

מתנדבים מנקה בחוף בעקבות דליפת הנפט שגרמה לזיהום בחופי הארץ, 20 בפברואר 2021 (צילום: AP Photo/Ariel Schalit)
מתנדבים מנקים חוף בעקבות דליפת נפט שגרמה לזיהום בחופי הארץ, 20 בפברואר 2021 (צילום: AP Photo/Ariel Schalit)

יו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר לכאן רשת ב: "אנחנו פועלים לפתיחת המשק לתחרות. אתמול הגשתי הצעת חוק שמגבילה את שטח המדפים של המונופולים בסופרים. נילחם במונופולים ובחברות הגדולות כדי שהציבור הישראלי יפסיק לשלם הון תועפות".

יו"ר ועדת הכספים, אלכס קושניר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יו"ר ועדת הכספים, אלכס קושניר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ח"כ גלעד קריב הגיע להתפלל הבוקר עם נשות הכותל ברחבת הכותל המערבי, כך פורסם בגלי צה"ל. מטעם קריב נמסר: "איתות לראש הממשלה ולצוותו שיש ציפייה בקואליציה לקדם את מתווה הכותל, לאחר האירועים האלימים בראש חודש שעבר".

ח"כ גלעד קריב מגיש ספר תורה לנשות הכותל ב-7 באוקטובר 2021 (צילום: חשבון הטוויטר של גלעד קריב)
ח"כ גלעד קריב מגיש ספר תורה לנשות הכותל ב־7 באוקטובר 2021 (צילום: חשבון הטוויטר של גלעד קריב)

מנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור נחמן אש בריאיון לרדיו 103fm על תתן הזן של האומיקרון BA.2: "הוא בישראל, אנו מעריכים שמדובר במאות ישראלים. החשש הגדול הוא שהוא מדבק יותר מאחיו, האומיקרון המקורי. מצד שני, הוא לא גורם למחלה יותר קשה, קרוב לוודאי שהמחלה דומה לאומיקרון".

שרת האנרגיה קארין אלהרר בריאיון לגלי צה"ל על עליית מחירי המים והחשמל: "פועלת בכל מיני מישורים כדי לנסות להוריד את המחיר. צריך להבין שמחירי הפחם בעולם עלו ב־100%, אצלנו העלייה הייתה יחסית מתונה. ישראל לצערי עדיין מייצרת 20% מהחשמל מפחם – השינוי לא יקרה ביום אחד".

סגירה