לראשונה מזה חצי שנה, בנט שוחח הערב עם הנשיא ביידן

נתניהו יכנס מחר את סיעת הליכוד בכנסת, בנט ייאלץ להגיע לדיון על הקורונה שכפתה האופוזיציה ● נפתלי בנט הגיע במפתיע לדיון באוצר על התכנית הכלכלית ● למרות התנגדות כחול לבן ומרצ אישרה הממשלה חופש הצבעה על חוק האזרחות ● מספר חולי הקורונה שמצבם קשה עלה ל-1,263 - המספר הגבוה ביותר מאז פרוץ המגפה ● נתניהו עבר היום הליך רפואי

ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שותים קפה באזור המגורים של הבית הלבן, 27 באוגוסט 2021 (צילום: הבית הלבן)
הבית הלבן
ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שותים קפה באזור המגורים של הבית הלבן, 27 באוגוסט 2021

ראש המטה לביטחון לאומי, איל חולתא, יציג בישיבת הממשלה השבועית שתיערך היום את הערכת מצב הביטחון הלאומי לשנת 2022. במזכירות הממשלה מסבירים שהסקירה מוצגת "במסגרת העמקת בסיס הידע לשרים".

מחצות, בעוד כ-17 שעות, יצומצמו תקנות התו הירוק – כך אישרו שלשום שרי הממשלה במשאל טלפוני. בתי קפה, מסעדות, חדרי כושר, בתי קולנוע ובתי מלון לא יידרשו עוד לפעול לפי מתווה התו הירוק. אירועי שמחות, כמו חתונות, מועדונים, דיסקוטקים, הופעות שבהם הקהל אינו יושב – שמוגדרים כמקומות שבהם ישנה סכנה גבוהה להדבקה.

אמש עדכן משרד הבריאות ש-1,213 חולי קורונה נתונים במצב קשה. זהו המספר הגבוה ביותר מאז פרצה המגפה לפני כשנתיים. השיא הקודם היה לפני כשנה, ב-17 בינואר, אז היו 1,193 חולים במצב קשה.

חברי פרלמנט מאיחוד האמירויות יבקרו מחר בכנסת. זהו הביקור הראשון במשכן של מחוקקים מהמדינה. הפרלמנטרים ייפגשו עם ועדת החוץ והביטחון של הכנסת ואחר כך ייוועדו עם יושב ראש הכנסת מיקי לוי. בהמשך היום ייפגשו עם שדולת הסכמי אברהם.

במערכת הפוליטית בישראל מביעים תנחומים לעם המרוקאי עם מותו של ריאן עווראן בן החמש, לאחר שבמשך חמישה ימים עקבה הממלכה אחר הניסיונות לחלצו.

"הפרקליטות לא אומרת אמת: היא ידעה ואישרה את השימוש ברוגלה בטלפון של פילבר, וזה קיבל את אישור היועץ המשפטי לממשלה – כך אמר גורם בכיר במשטרה, לפי ידיעה של איציק סבן ויאיר אלטמן שפורסמה הבוקר ב"ישראל היום".

שלמה פילבר בעת כהונתו כמנכ"ל משרד התקשורת בדיון בבית המשפט העליון בירושלים, 15 במאי 2017 (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
פילבר בעת כהונתו כמנכ"ל משרד התקשורת בדיון בבית המשפט העליון בירושלים במאי 2017 (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
סגירה