בנט: מורידים מיסים למשפחות עובדות, נוריד מכסים על מוצרים

אלשיך על פרשת הריגול: "לתמונה שפורסמה אין אחיזה במציאות"; מנדלבליט: "איני קשור לפרשת הריגול המשטרתי"; רה"מ: הדברים שפורסמו חמורים – השאלה אם אכן קרו ● דיווח: מנכ"ל משרד החוץ ביקר בטורקיה בחשאי ונפגש עם יועץ בכיר של ארדואן ● הפרלמנט האירופי יחקור את השימוש בפגסוס במדינות האיחוד ● ברביבאי: "על הפרק רפורמת ייבוא של טואלטיקה ומזון"

ראש הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן והשרה אורנה ברביבאי במסיבת עיתונאים בנושא הורדת יוקר המחיה, 9 בפברואר 2022 (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
עמוס בן גרשום, לע"מ
ראש הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן והשרה אורנה ברביבאי במסיבת עיתונאים בנושא הורדת יוקר המחיה, 9 בפברואר 2022

כתב חדשות 12 מדווח על "מאחז" בתוך הקו הירוק.

שם המאחז "מעלה פולה" ועל פי הדיווח בערוץ 7, המקימים הם תושבי נגב ובוגרי ישיבות ההסדר בדרום שאמרו כי מדובר במימוש חזון בן גוריון שאמר "בנגב נבחן", ו"זוהי תגובה ציונית לחוסר המשילות והריבונות בנגב אל מול התפשטות הפזורה הבדואית והלבנת הבניה הבלתי חוקית במרחב על ידי הממשלה".

שמחה רוטמן הגיע למקום וכמו כן אורית סטרוק ושלמה קרעי.

ראש הממשלה נפתלי בנט ושר האוצר אביגדור ליברמן יציגו היום בערב סדרת מהלכים הנוגעים לטיפול בבעיית יוקר המחיה. במעריב מדווחים כי התוכנית תכלול שלושה מהלכים. הראשון, הפחתת נטל המס בתחומים שבהם שיעור המיסוי והבלו גבוהים, כמו מחירי החשמל והבנזין לרכבים. התחום השני הוא הפחתת נטל המס על עבודה, והשלישי הוא פתיחת השווקים הבינלאומיים באמצעות הפחתת מכסים על סדרת מוצרים בעיקר בתחום החקלאות.

השר יועז הנדל התייחס בראיון ברשת ב' לתקיפה הלילה בסוריה. לדבריו "צה"ל וכוחות הביטחון פועלים כדי לשמור על הריבונות שלנו. בכל פעם שנחשוב שמפרים את הריבונות, נגן על הגבולות שלנו – מעבירים מסרים דרך מעשים ולא מילים".

סגן שר הביטחון שוסטר התייחס לתקיפה בסוריה ברשת ב'. לדבריו "חופש הפעולה שלנו לאותן מטרות שאנחנו בוחרים לעצמנו יישמר"

כוחות הביטחון פינוי את המאחז שהוקם בנגב ומוסי רז עוקץ:

במעריב דיווחו כי כוחות המשטרה שקיבלו תלונה מרשות מקרקעי ישראל, הגיעו ופינו כמה עשרות אנשים מהמקום. בנוסף נעצרו לחקירה 2 בני אדם שהפרו את הסדר הציבורי ולא נשמעו להוראות השוטרים

חבר הכנסת מהציונות הדתית, ח"כ איתמר בן גביר התעמת עם בדואים במקום ואמר להם "מי שרוצה לחיות כאן בסדר, אבל אנחנו בעלי הבית".

ח"כ בן גביר מסר: "השתלטות הבדואים בנגב על אדמות מדינה היא תופעה פסולה שחייבת להיפסק והפתרון הוא להקים יותר ויותר מאחזים יהודיים שימנעו זאת ויקבעו עובדה בשטח, היום זו רק ההתחלה".

סגירה