הדיונים במשפט נתניהו השבוע בוטלו לצורך השלמת הבדיקה בעניין המעקב המשטרתי

אלשיך: "כל השמות שהתפרסמו נבדקו לעומק בידי המשטרה - ולא היה ולא נברא; הסיפור הזה הוא ספין" ● ביידן שוחח עם זלנסקי ואמר שארצות הברית תגיב בחריפות ובמהירות לכל תוקפנות רוסית ● בנט קרא לישראלים השוהים באוקראינה לשוב ארצה: "אל תיקחו סיכון מיותר" ● בן גביר הקים לשכה בשייח ג'ראח; מהומות פרצו במקום ● ברדוגו: בנט הציע לי להשתבץ ברשימתו לכנסת

דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים במשפט נתניהו ב-6 בדצמבר 2020. מימין התובעת ליאת בן-ארי, במרכז סנגוריו של בנימין נתניהו – עורכי הדין עמית חדד ובעז בן צור (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים במשפט נתניהו ב-6 בדצמבר 2020. מימין התובעת ליאת בן-ארי, במרכז סנגוריו של בנימין נתניהו - עורכי הדין עמית חדד ובעז בן צור

הארץ מפרסם כי המוסד השתמש בתוכנת הריגול "פגסוס" של NSO באופן לא רשמי כדי לפרוץ לטלפונים, בתקופה שבה יוסי כהן עמד בראש הארגון. על פי הכתבה כמה עובדי NSO אמרו כי אנשי מוסד ביקשו מהחברה בכמה הזדמנויות לפרוץ למספרי טלפון מסוימים באמצעות פגסוס – מסיבות שאינן ידועות.

העימותים בשייח' ג'ארח מסלימים: יהודי נדרס ונפצע בינוני – הנהג הדורס טוען שרוסס בגז פלפל וניסה להימלט. דובר מד"א: בשעה 00:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על הולך רגל שנפגע מרכב סמוך לשמעון הצדיק בשייח' ג'ארח. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה בהר הצופים צעיר בשנות העשרים במצב בינוני עם חבלות בגפיים, מהמקום פונה גם צעיר כבן 20 במצב קל עם חבלה בראש לאחר שנפגע מאבן.

המשטרה: בשעות האחרונות החלה הפרת סדר שכללה יידוי אבנים ועימותים בשכונת שייח' ג'ראח שבמזרח ירושלים. בעקבות זאת, נפגע אדם שפונה לקבלת טיפול רפואי.

כוחות המשטרה הדפו את מפרי הסדר, זאת לאחר שלא נשמעו לאזהרות השוטרים והוראת הפיזור שניתנה במקום על ידי קצין משטרה. בתוך כך, המשטרה נאלצה להשתמש באמצעים לפיזור הפרות סדר.

ב-ynet  מדווחים כי ארגון המורים העל יסודיים מאיים להשבית את הלימודים בשנה הבאה על רקע העברת בתי הספר התיכוניים למתכונת לימודים של חמישה ימים בשבוע בלבד. יו"ר ארגון המורים רן ארז: "הסכמנו לקיצור שבוע הלימודים, אך מהלך כזה שלא מעוגן בהסכם קיבוצי יאפשר לממשלה לשנות את התנאים בכל עת שתחפוץ. אנחנו דורשים יציבות – לא יעלה על הדעת שמחליטים לשנות את תנאי העבודה של המורים בלי לדבר איתנו".

שגריר ישראל באוקראינה בגל"צ: "לא מרגישים בהלה אך בהחלט יש מתח באוויר. התחושה הרווחת היא שאנחנו מגיעים לנקודת הכרעה, לכאן או לכאן. נשלח היום את משפחותינו חזרה ארצה אך אנחנו נשארים כאן כדי לתת מענה לכל ישראלי שנמצא באוקראינה".

לא בטוח שמיכאל ביטון ישמח לחיבוקו הדובי של שלמה קרעי כנגד ליברמן ותוכניתו הכלכלית.

ביטון כתב אתמול את הדברים בתגובה לליברמן שאמר שהתכנית הכלכלית לא תשונה.

סגירה