דיווח: רוסיה החלה בהעברת כוחות לעמדות תקיפה; ארה"ב פינתה את השגרירות בקייב

בנט נחת במנאמה בביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי בבחריין ● אחרי שהתעלף והתפנה לבית חולים שב בן גביר לשייח ג'ראח; בנט: "אנחנו לא זקוקים לפרובוקטורים שיבואו כדי להדליק את האזור" ● אש חתם על חוזר מנכ"ל האוסר טיפולים שמטרתם המרה של נטייה מינית ● על רקע הדחת ברדוגו אמר גנץ על מעורבותו בגל"צ: "אין ולא תהיה לי שום נגיעה במינוי הכתבים והשדרים"

משוריינים של הצבא הרוסי בתרגיל ברוסטוב, 26 בינואר 2022 (צילום: Russian Defense Ministry Press Service via AP, File)
Russian Defense Ministry Press Service via AP, File
משוריינים של הצבא הרוסי בתרגיל ברוסטוב, 26 בינואר 2022

ח"כ איתמר בן גביר התעלף בזמן ששוטרים ניסו לפנות את הנוכחים בלשכתו בשייח ג'ראח: לשוטרים אסור לגעת בחבר כנסת, וברור לי שיש להם הוראה מגבוה לפרק את לשכתי הפרלמנטרית. לא יעזור להם! נחזור עד שהביטחון יחזור".

ראש אגף אירו־אסיה במשרד החוץ סימונה הלפרין בריאיון לכאן רשת ב: "כבר אתמול הגיעו ארצה קרוב לאלף ישראלים, מתוך כעשרת אלפים ישראלים שלהערכתנו שוהים במדינה. אנחנו קוראים להם למהר ולשוב הביתה ביום–יומיים הקרובים. הטיסות תוגברו. לקהילה היהודית לא צפויה סכנה מעצם היותם יהודים".

הרב הראשי של קייב יונתן מרקוביץ' בריאיון לרדיו 103fm: "הממשל משתדל להרגיע את התושבים כדי שלא תהיה היסטריה. הכול עובד ופתוח כרגיל, אבל המצב הכלכלי הפך להיות מאוד קשה, המשקיעים ברחו. אנשים אוגרים מזון ומתכוננים לתרחיש אימים".

ח"כ יואב קיש על פינוי ח"כ איתמר בן גביר משייח' ג'ראח: "כשרע"ם מנחה ומובילה את המדיניות בממשלה, ישראל נחלשת ונכשלת אל מול אתגר הטרור הערבי".

שגריר אוקראינה בלונדון ואדים פריסטייקו אמר בריאיון ל־BBC כי ארצו עשויה להכריז שלא תחבור לנאט"ו אם זה ימנע את המלחמה: "אנחנו גמישים במציאת הדרך הטובה ביותר החוצה. אם עלינו לעשות פשרות משמעותיות זה משהו שאנו אולי יכולים לעשות".

סגירה