שגריר ישראל באוקראינה: "לפחות עד סוף החודש קיימת סכנה לפעולה צבאית"

חברת Fitch אשררה את דירוג האשראי של ישראל ברמה של A+ ● הפרקליטות על תיקי נתניהו: המשטרה ריגלה אחרי פילבר אך אין כל עילה לדחות את המשפט ● הצמיחה בישראל בשיא היסטורי: 16% ברבעון האחרון ● השרים יאשרו: בדיקה רק בנחיתה בנתב"ג, התו הירוק לא יוארך ● אחרי ששלף אקדח על מאבטח בחניון: ח"כ בן גביר זומן לחקירה ● לפיד: "הצעד הבא זה סיוע לעצמאים"

אנשי שירות אוקראינים בדונצק שבמזרח אוקראינה, 10 בפברואר 2022 (צילום: Vadim Ghirda, AP)
Vadim Ghirda, AP
אנשי שירות אוקראינים בדונצק שבמזרח אוקראינה, 10 בפברואר 2022

ליברמן סופג ביקורת מתוך הקואליציה על התוכנית הכלכלית שלו, אבל הוא לא מתכוון לסגת. בריאיון לאולפן ynet הוא אמר כי "כמו שאני נתתי גיבוי לכל שר בממשלה, אני מצפה עכשיו לגיבוי מכולם". לדבריו, "גם אם לא יהיה גיבוי, נסתדר. אני לא אזוז מילימטר מהתוכנית שלי ואמשיך לנהל את הכלכלה משיקולים ענייניים".

ראש הממשלה בנט שב הלילה מבחריין לאחר ביקור בן יומיים.

המשטרה עצרה הבוקר 17 חשודים יהודים בשומרון בעקבות האירוע האלים לפני שלושה שבועות בחווארה.

הודעת המשטרה: במהלך החודש האחרון התנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ש"י חקירה סמויה שעניינה חקירת אירוע תקיפה, השתתפות בהתקהלות אסורה והיזק לרכוש ממניע גזעני שאירע בתאריך 24.01.22 בכפר חווארה שבשומרון.

האירוע החל כאשר כ 30 כלי רכב נסעו בשיירה דרך הכפר לכיוון יצהר בשלב מסויים עצרו בכפר מספר כלי רכב ונוסעיו ירדו שהם אוחזים בידיהם אלות, אבנים וחפצים וגרמו נזק רב לבתי עסק, כלי רכב ורכוש ופצעו פלסטיני.

במסגרת חקירת האירוע בוצעו מגוון פעולות והבוקר הפכה החקירה לגלויה עם מעצרם של 17 חשודים (מתוכם קטין) תושבי יו"ש, ירושלים וצפון הארץ וזאת לאחר שהוצא נגדם צו מעצר וצו חיפוש מבימ"ש.

החשודים מובלים כעת לחקירה ביחידה המרכזית של המחוז ובהתאם להתפתחות בחקירה יוחלט באם להביא חלקם לדיון בעיניינם בבימ"ש.
מיד עם קבלת הדיווח על האירוע הורה מפקד המחוז, ניצב עוזי לוי למנות צוות חקירה מיוחד ביחידה המרכזית של המחוז לחקירת האירוע והנחה לעשות שימוש בכלל היכולות והאמצעים העומדים לרשותם במטרה להביא לתפיסת העבריינים ומיצוי הדין עימם בחומרה.

מחיר דירה עלה במאות אלפי שקלים השנה וח"כ מיכאל ביטון אומר הבוקר ברשת ב' ע כי "לא צריך לדבר על יוקר הדירות, לא צריך לדבר על זה שהדירות יקרות, הדירות תמיד יהיו יקרות. צריך לדבר על דיור בר השגה. המדינה יכולה למכור דירות במחיר של בין 800 ל-600 אלף שקל לדירה בשולי הערים".

ביטון התייחס לשר האוצר על רקע ביקורו בוועדת הכלכלה בראשותו אתמול ואמר: "אני דורש שיפור בתוכנית הכלכלית שהוצגה. רוב הכסף היה צריך ללכת למקבלי שכר נמוך. אני מרוצה שליברמן ישב שעה וחצי והקשיב בסבלנות יתרה לעשרות עסקים ו-30 ח"כים שדואגים למצב במשק. תוך שבועיים הוא יציג רשת ביטחון לעסקים".

כ"ץ על ליברמן ברשת ב': המחירים במשק מזנקים. ליברמן הפירומן כל הזמן שופך דלק על מדורת ההתייקרות, עם העלאות המסים היזומות. הוא יושב כמו נירון קיסר המודרני, מביט באש שהצית ומספר סיפורי אלף לילה ולילה. בשילוב של חוסר הבנה ויהירות הוא דורס את החלשים".

סגירה