דיווח: גורמים אמריקאים צופים שמתקפה רוסית על אוקראינה תחל בימים הקרובים

שר ההגנה של ארצות הברית אוסטין שוחח עם מקבילו הרוסי שויגו וקרא לחזרתם לבסיסיהם של הכוחות הרוסיים שמקיפים את אוקראינה ● בימים הקרובים - כך מעריכים בישראל - ייחתם הסכם הגרעין עם איראן ● ועידת מרצ קבעה שהבחירות הבאות לרשימה ולתפקיד יושב הראש ייערכו בקרב כל חברי המפלגה ● מת גבריאל בך, שכיהן כפרקליט המדינה וכשופט בית המשפט העליון

טנקים של הצבא הרוסי מועלים על רכבת משא כדי לשוב לבסיסי הקבע שלהם לאחר שלקחו חלק בתרגילים ליד אוקראינה; מתוך סרטון שסופק על ידי שירות העיתונות של משרד ההגנה הרוסי ב-18 בדצמבר 2022 (צילום: Russian Defense Ministry Press Service via AP)
Russian Defense Ministry Press Service via AP
טנקים של הצבא הרוסי מועלים על רכבת משא כדי לשוב לבסיסי הקבע שלהם לאחר שלקחו חלק בתרגילים ליד אוקראינה; מתוך סרטון שסופק על ידי שירות העיתונות של משרד ההגנה הרוסי ב-18 בדצמבר 2022

סמוטריץ' מצייץ מילות עידוד לאמסלם: "כמו ביחס לממשלה הזו כך גם ביחס לבג"ץ. אנשים שחיים בשלום עם מעשים נוראים אבל מזדעזעים ממי שמבקרים אותם במילים קשות. בין מהות לסגנון אני בוחר במהות. דודי אחי, אני בצד שלך."

כוחות בדלנים פרו רוסים טוענים הלילה כי צבא אוקראינה תקף אותם בשתי הזדמנויות שונות בירי ארטילרי על מספר כפרים במזרח אוקראינה.

בתוך כך סוכנות הידיעות אינטרפקס מצטטת את משרד ההגנה הרוסי שטוען כי כמה יחידות חי"ר רוסיות חזרו לבסיסיהן באזורי דאגסטן וצ'צ'ניה לאחר שהשלימו תרגילים בקרים.

ועידת מרצ אישרה הערב, 17.02.22, את הצעות ועדת החוקה של מרצ לקביעת חוקה חדשה למפלגה. במסגרת ההצעה, נקבע כי הבחירות הפנימיות הבאות ליו"ר המפלגה ולרשימת המפלגה לכנסת יערכו בשיטת פריימריז בקרב כל חברי המפלגה.

ולדימיר בליאק שואל מי באמת מקופח – ומאשים את הליכוד בצביעות.

ברויטרס מדווחים: צבא אוקראינה הודיע כי תיעד 60 הפרות של הפסקת האש מצד הבדלנים הפרו-רוסים ביממה האחרונה.

סגירה