רוק בבית הסוהר

מתחזה של אלביס פרסלי בהופעה במלאת 30 למותו (צילום: Michal Fattal/Flash 90)
Michal Fattal/Flash 90
מתחזה של אלביס פרסלי בהופעה במלאת 30 למותו

אלביס עוד לא עזב את הבניין, למרות שהלך לעולמו היום לפני 42 שנה והוא כבר צל דהוי של אגדת רוק'נרול שהיה, ממשיך לפרוט את תהילתו לנוכח מעריצים נאמנים, שלא ידעו שבתוך תוכו אלביס כבר מת מזמן תחת החליפות הנוצצות.

לא יודעת למה אני מחללת ככה את זכרו אבל נזכרתי השבוע באלביס, זכר צדיק לברכה, כשנתניהו צילם סרטון בחירות בים, ולא סתם ים, אלא בחוף שלי מהבית, שם בוססתי בחול, לשם גררתי את ילדי, שם בניתי ארמונות בשתי ידי. למה ככה?
מה עוד תבקשי מאיתנו מכורה?

נזכרתי השבוע באלביס זצ"ל, כשנתניהו צילם סרטון בחירות בים. ולא סתם ים, אלא בחוף שלי מהבית, שם בוססתי בחול, לשם גררתי את ילדי, שם בניתי ארמונות בשתי ידי

בסרטון הבחירות רואים דוד שמנמן שתקוע בחוף כמו בעל קזינו שנשבה, מאופר ולא שייך, מה לו ולמטקות, בחייאת רבאק. נתניהו הזכיר לי את אלביס הישראלי, יסלחו לי אבות-הרוק'נרול, שתפר את חוף גורדון פרישמן בוגרשוב עם גיטרה ופאה מוגזמת של אלביס כמי שנחת משנות ה-60 ושר 'איט'ס נאו אור נבר' למצביעים שנתקעו בזמן כי גם אבא שלהם הצביע לאלביס.

אצל אלביס של הים זה היה מקסים ונוגע ללב, עם נתניהו אתה מבין שהסוס נגמר אבל המנגינה לעולם נתקעת, אבל לחבורת קבבוני השמירה של הדמוקרטיה זה לא מפריע, העיתונות שטופת דמע וקסם, הנה הים, החשוד בפלילים מקמבן שוב סחורה פגומה ויש קונים כחול אשר על שפת הים.

יש דיסוננס מטורף בין היחס שמקבל כל טיק של נתניהו לעומת היחס הקשוח לברק וגנץ. שוב ושוב הם נסרקים במסרקות ברזל. גנץ חושש לזוז שמא ירגיז מצביע, אבל ברק חסר פחד, משיב אש מדויקת מול מראיינים מזועזעים: איך אתה מדבר על מבקר המדינה\ ראש הממשלה\ היועץ המשפטי?

תובעים כבוד לחסיד אומות העורמה, בחנופה שמתחזה לעיתונות, אבל מזלזלים בכבודם של יריביו. הגישה כלפיהם משדרת 'מי אתם בכלל?'.
מדביקים להם שחיתות וחשד לפדופיליה, מסתבר שרמטכ"לים לשעבר לוקים בזה מיד אחרי שהשתחררו משירות לאומה, זה תחביב שמאלני נפוץ, לא מתקבלים לשמאל בלי לנצל קטינה.

בסרטון רואים דוד שמנמן שתקוע בחוף, מאופר ולא שייך. כמו אלביס הישראלי, שתפר את חוף גורדון פרישמן בוגרשוב עם גיטרה ופאה מוגזמת של אלביס, שר "איט'ס נאו אור נבר" למצביעים שנתקעו בזמן, כי גם אבא שלהם הצביע לאלביס

סיקור מערכת הבחירות הוא לא פחות משערורייתי, אין מצע, אין דרך, רק סערות. בינתיים מתחת לרד"ר עוברים תקציבי מיליונים למי שקרוב לצלחת, מתחת לאף שלכם. לכו אמצו זקן, ניצול שואה או ילד עם צרכים מיוחדים כי אף אחד לא ידאג להם. הם לא התנחלות ולא נהרגים באוהלה של תורה.

מייחצנים כל נפיחה של החשוד מבלפור ומלבים את השקר המוסכם שנקרא תקשורת 'שמאלנית', עמית סגל בטח מתפקע מצחוק אצל רפי רשף (שם גינרי לתופעה), דחליל שמאל שמשריין את עצמו בסגל ובאביב בושינסקי שהיה יועץ נתניהו, שמא יברח לו השמאלני בטעות.

תכלס, נתניהו לא ניצח את הבחירות, גנץ והוא קיבלו מספר מנדטים זהה. זה הישג אדיר לכחול לבן אבל לא מדברים על זה, זה משפיל את נתניהו שלא ניצח את גנץ ולכן ממשיכים לתדלק את השקר וגנץ מנומס מכדי לתקן.

ועכשיו הולכים לים. אתה צופה בסרטון המופרך של נתניהו, הבובה הממושמעת של טראמפ, וחושב לעצמך: איפה זה ייעצר? מתי נתעורר מהסרטון הרע הזה ומה עם איזה רוק קטן בבית-סוהר?

ואלביס, לא יעזוב את הבניין?

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
כרמלה, האופן שבו את כותבת עוזר לי בעיקר להבין שמה שאני חווה קיים ומתפתח גם באחרים. זה מפקיע אותי מן הלבד, שהגיונית ברור שאינו נכון אבל רגשית הוא זקוק לך... תודה לך ולזמן ישראל על זמן כר... המשך קריאה

כרמלה, האופן שבו את כותבת עוזר לי בעיקר להבין שמה שאני חווה קיים ומתפתח גם באחרים. זה מפקיע אותי מן הלבד, שהגיונית ברור שאינו נכון אבל רגשית הוא זקוק לך… תודה לך ולזמן ישראל על זמן כרמלה.

עוד 495 מילים ו-2 תגובות
סגירה