בתקופת נתניהו הכל היה ורוד. גם המוות

הפיגוע הרצחני במתחם שרונה בתקופת נתניהו כרה"מ, 2016 (צילום מסך מחדשות 12)
הפיגוע הרצחני במתחם שרונה בתקופת נתניהו כרה"מ, 2016 (צילום מסך מחדשות 12)

אני זוכר היטב את גל הטרור שהחל בסוף 2015 ונמשך לאורך 2016-2017. אני זוכר את 4 הנרצחים במסעדה במתחם שרונה בלב ת"א לאחר ששני טרוריסטים ירו על הסועדים באמצעות רובים.

אני זוכר את 4 החיילות שנרצחו בידי נהג רכב שדרס אותן בכוונה תחילה בארמון הנציב בלב ירושלים. אני זוכר את שני האזרחים שנרצחו באוטובוס קו 23 בלב ירושלים.

אני זוכר היטב את גל הטרור שהחל בסוף 2015 ונמשך לאורך 2016-2017. אני זוכר את 4 הנרצחים במסעדה בשרונה בלב ת"א לאחר ששני טרוריסטים ירו ברובים על הסועדים

אני זוכר את הדקירה המזוויעה של עובד במרכול ביבנה. קרוב לרחובות. הוא נפצע קשה. היו דקירות בראשון לציון וגם בת"א (הטיילת) ובירושלים המזרחית ובגדה המערבית.

אני זוכר פיגועים נוספים מאותה תקופה.

 

אני זוכר את זוועת שומר החומות. הפצצת מתחמי מגורים בעזה שבהם נהרגו תושבים שאינם קשורים למלחמה (לא, לא בכוונה. אבל ברור שזו תהיה התוצאה כשמפציצים שם). המטרת רקטות על אזרחים ישראלים. אזרחים הרוגים. פצועים. בשדרות. בראשון לציון. בחולון. ברמת גן. במוקדים שונים בגוש דן.

וכמובן התלקחויות בין אזרחים ערבים שמצויים במתחם המצוקה והפשע ולפתע עטפו את מתחם הפשע הנורא שלהם בדגל לאומני חלול ותקפו אזרחים יהודים חפים. כולל לינץ' נורא בעכו. זריקת אבנים קטלנית בלוד. השלכת בקבוק תבערה ביפו על בית שהמשליך סבר בטעות שבתוכו מתגוררת משפחה של יהודים אך הייתה זו משפחה ערבית שאחד מבניה נשרף בצורה מזוויעה.

ואני זוכר מעשי לינץ' איומים מהצד היהודי: אזרחים יהודים (גם בהם היו מי שהגיעו ממצוקה ואף מפשע) מבצעים מעשי לינץ' מזוויעים באזרחים ערבים שכל חטאם היה שנקלעו במקרה למקום שבו הסתובבו בריונים מורעלים שפירקו אותם במכות. בת ים היא הדוגמה המפורסמת.

אני זוכר את המטרת הרקטות של מאי 2021 לעבר ערי ישראל כולל מותו של פעוט מתוק בן 5 משדרות. מבטו הרציני כשהוא לבוש בתחפושת בפורים אינו עוזב אותי.

אני זוכר את המטרת הרקטות של מאי 2021 לעבר ערי ישראל כולל מותו של פעוט מתוק בן 5 משדרות. מבטו הרציני כשהוא לבוש בתחפושת בפורים אינו עוזב אותי

אני זוכר את המטרת הרקטות ב-2019 ואת הפגנות השיבה של 2017-2018 שבמהלכן נהרגו למעלה מ-200 מפגינים לא חמושים ואלפים נפצעו כולל פציעות בברכיים מירי צלפים מדויק.

אני זוכר את מלחמת עזה בקיץ 2014 שאותה כינינו "מבצע צוק איתן". רקטות הומטרו על ערים ישראליות. הפצצת בנייני מגורים של פלסטינים בעזה. 2200 הרוגים פלסטינים. רבים מאד מהם ילדים ופעוטות ונשים וגברים לא חמושים וקשישים וקשישות. 74 הרוגים ישראלים. 68 מתוכם היו חיילים. 6 אזרחים לרבות ילדה בדווית ופעוט יהודי. קראו לו דניאל טרגרמן. פניו המתוקים מצויים מול עיניי כשאני כותב עליו.

אני זוכר את מלחמת נובמבר 2012, שאותה כינינו מבצע "עמוד ענן". אני זוכר שרצתי עם בני שהיה בן 6 תוך שאשתי חבקה בידיה את בננו התינוק בן השנה. רצנו ממגרש משחקים ליד בית חברים בת"א לתוך בניין. האזעקה הייתה אדירה. ותוך כדי ריצה החל בני בן ה-6 לבכות. אני זוכר את ההרוגים (מאות בצד הפלסטיני).

אני זוכר טבח מחריד בירושלים ב-2014: צמד טרוריסטים שרצחו בירי ובמהלומות גרזן 6 ישראלים (5 מתפללים וכן שוטר) ליד בית כנסת בשכונת הר נוף בירושלים. ופיגוע איום באוגוסט 2011 ליד הגבול עם מצרים. 6 ישראלים נרצחו. זה היה פיגוע משולב (ירי והתאבדות ומטען חבלה).

אני זוכר טבח מחריד בירושלים ב-2014: 2 טרוריסטים רצחו בירי ובמהלומות גרזן 6 ישראלים, ליד ביהכ"נ בשכונת הר נוף. ופיגוע איום ב-2011 ליד גבול מצרים קטל 6 ישראלים

באף אחד מהפיגועים הללו והמלחמות הללו לא רצנו למקום שבו בוצע רצח או בוצע טבח או התפוצצה רקטה.

 

באף אחד מהפיגועים הללו לא רקדנו עם דגלי ישראל זמן קצר לאחר הרצח (כמו בחדרה השבוע). באף אחד מהפיגועים הללו לא התחלנו לשיר עם חרדים במקום שיר על כך שאין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים (כמו מירי רגב אמש בבני ברק).

באף אחד מהפיגועים הללו לא רצנו כדי להפיק רווח פוליטי. לא רקדנו על הדם. כי אף אחד מאתנו אינו איתמר בן גביר.

כל הפיגועים והמלחמות הללו היו בתקופת ראש הממשלה נתניהו. האשם בפיגועים ובמלחמות בתקופת כהונתו: רבין. האשם כיום: בנט.

באף אחד מהפיגועים לא רקדנו על הדם כדי להפיק רווח פוליטי. הפיגועים והמלחמות הללו היו בתקופת נתניהו כרה"מ. האשם בפיגועים ובמלחמות אז: רבין. האשם כיום: בנט

מעריצי נתניהו בכלי התעמולה שלו מספרים לנו שבתקופתו היה שקט ברחובות. אני חושב שהם באמת הדחיקו את הזוועות דלעיל. אני חושב שהם באמת מאמינים שבנט הוא שמאלן. שגדעון סער הוא שמאלן. שליברמן איש שמאל. שבני גנץ שמאלני.

הם באמת מאמינים שאנשי השמאל הדליל בכנסת ובממשלה לא יודעים להתמודד עם טרור ופשע (התמודדות שכוללת הן משטרה מקצועית ושומרת חוק לאחר שהוחלשה ופורקה בכוונה בתקופת נתניהו, הן הפסקת פשע מחירי הדיור, הן השקעה ארוכת טווח בחינוך ורווחה ורפואה שהוזנחו בעיקר בנגב אך גם במרכז, הן מהפכה של 180 מעלות ביחס לאזרחים הבדואים לאחר שנים של הפקרה, הן הפסקת השקר החלול על משילות לטובת אזרחות, הן אישור שוויוני של תוכניות מתאר ועוד ועוד).

מבחינתם רק נתניהו יביא שקט. המרושעים הללו שתפרו לו תיקים (מי? בנט? שקד? סער?) הביאו להדחתו של המנהיג הלאומי (מנהיג שהוא סמל לאומי של ישראל השנייה והמתוקה, כך במוחו של פסוודו-אינטלקטואל עם קוקו). לא, לא שקריו לכל המערכת הפוליטית. לא כזביו השיטתיים. לא הפרת הבטחות כפייתית שגרמו לכל הפתאים להפסיק להאמין לו. לא אלה הביאו להחלפתו המאוחרת מדי בידי ממשלה גרועה אך לא קטסטרופלית כמו ממשלותיו. איזה שקר עצמי נורא.

רק בתקופתו היה שקט, ישקרו לעצמם ולנו מעריצי המשסה הגדול. כך נראית כמיהה למנהיג סמכותני. היא כוללת הרבה שקרים עצמיים. זהו פולחן אישיות. זהו פולחן אישיות פשיסטי.

ואנשי פולחן האישיות גם מסבירים לנו שהערבים מבינים רק כוח.

מעריצי נתניהו בכלי התעמולה שלו מספרים לנו שבתקופתו היה שקט ברחובות. אני חושב שהם באמת הדחיקו את הזוועות דלעיל. שהם באמת מאמינים שבנט שמאלן. שסער שמאלן. שליברמן וגנץ אנשי שמאל

מנהל חדר המיון בבית החולים הלל יפה בחדרה הוא ערבי. הוא קלט את פצועי זוועת הטבח בחדרה והציל חיים של חלק מהם.

השוטר שנרצח הערב בבני ברק הוא ערבי. ביקש להציל חיים.

לאורך שנים זעקו ראשי הציבור הערבי והתחננו לאסוף את כמויות הנשק הבלתי חוקי. רובו של הנשק הופנה כלפי ערבים. כעת הוא מופנה גם נגד יהודים בידי מיעוט קטן ופתולוגי של מי שמזדהים עם אידיאולוגית דעא"ש.

אפשר להמשיך ולדוש בדברים. אבל אין טעם. הפשיזם היהודי מחד (כולל נקמות מזוויעות) והטרור האסלמיסטי מאידך מפרים היטב זה את זה.

ישראל חייבת לסיים את המשטר הצבאי הנורא בעל 2 מערכות החוק בגדה, למקם גבול בינה לבין המדינה הפלסטינית, לדעת לשתף פעולה כדי למנוע רעב (הכנסת פועלים למדינת ישראל) ולצמצם מצוקות כלכליות מחד וגם לדעת להציב קו תיחום ברור מאידך.

הפשיזם היהודי מחד (כולל נקמות מזוויעות) והטרור האסלמיסטי מאידך, מפרים היטב זה את זה. ישראל חייבת לסיים את המשטר הצבאי הנורא, למקם גבול בינה לבין המדינה הפלסטינית, ולדעת לשתף פעולה

ואין שום סתירה בין שוויון זכויות אזרחי מוחלט לפלסטינים אזרחי מדינת ישראל לבין מאבק בלתי מתפשר בכמויות הנשק הבלתי חוקי שנאגר במגזר.

הם לא נאגרו שם בתקופת כהונת נתניהו, חלילה. אצלו הכל היה ורוד. גם הטרור היה ורוד. גם פשע מחירי הדיור. גם ההסתה, השיסוי, תרבות הכזב והשחיתות.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
קשקוש בלבוש עובדה שאתה זוכר את 2016 ולא את 2020 ולא את כל שנותיו של נתניהו אצל נתניהו לא היתה הפקרות כזאת ברצף בתוך ערים מרכזיות נתניהו הוציא מחוץ לחוק את התנועה האיסלמית הכניס את ראיד... המשך קריאה

קשקוש בלבוש עובדה שאתה זוכר את 2016 ולא את 2020 ולא את כל שנותיו של נתניהו
אצל נתניהו לא היתה הפקרות כזאת ברצף בתוך ערים מרכזיות נתניהו הוציא מחוץ לחוק את התנועה האיסלמית הכניס את ראיד סאלח לכלא
ובנה מכשול ימי יבשתי עילי תחתי שהרס לחמאס המון תוכניות ואתה כפוי טובה תמשיך לזכור את 2016
נתניהו היה בשלטון 12 שנה העשור הטוב למדינה

עוד 1,076 מילים ו-3 תגובות
סגירה