אלוהים בס"ד שלה

צילום מסך מסרטון של יאיר שרקי

אקדים ואדרוש בשלומה של שרה נתניהו, אני לא מבינה מי חינך את הטייס הזה של "אל-על". רד אלינו אווירון, אומרים לך, רד על שתי ברכיך, פנחס הטייס. מה היא כבר ביקשה?
ארצה?
זו דרישה ציונית בסיסית במדינה מחופפת. 
תסתכלו עליו ותראו אותנו.

אני לא מבינה מי חינך את הטייס הזה של "אל-על". רד אלינו אווירון, אומרים לך, רד על שתי ברכיך, פנחס הטייס. מה היא כבר ביקשה? ארצה?

ובינתיים בס"ד השני של ישרא-הל השרה רגב: "אנשים לא מחליטים מי יהיה ראש הממשלה, רק הקב"ה", אמרה מאור-הקולה זירו.

תוציאו פלאפונים, תפתחו ת'סטורי, יש ב'לבית והוא בס"ידנו, אפשר לארוז קלפיות, להעיר את הבוחרים משנת היופי, בזהירות, שלא ייבהלו, לרשום את החברים של יאיר לקייטנה אחרי שנהרגו באוהלה של ראש הממשלה ובעלה, ולשלוח את המצביעים המתים לנוח. מסכנים, כמה עבודה הבחירות האלה, אפשר למות. כל חודשיים מוציאים אותם להצביע, חלאס!

זה חודש אלול (ראשי התיבות אלו"ל זה אני לדודי אמסלם ודודי הטייס לשרה) וברוח הימים הנוראים האלה וחידוש הנדרים של עידן עופר ואשתו במיקונוס, איפה אנטיוכוס כשצריך אותו? גם שרת התרבות שמה מבטחה בהשגחה עליונה, שתעשה מה שמצופה מהשגחה ציונית עם נפש יהודי הומייה: לפזר מצלמות בקלפי של ערבים ולשים מח"ל בקלפי כי חבל, דווקא יש לה פרצוף יפה.

לו אני אלוהי ישראל הייתי מתקוממת קמעה (לא לפני "שלום גברת נתניהו, ומה שלומך? וברוך בואי בצל כנפיך"). כל יהודי מסנג'ר את בורא עולם כאילו בורא-עו עובד אצלו ולא רק מנדלבליט.

הוא מלא עבודה (הבורא. כי מנדלבליט הס פן תעיר, כלוא בלופ ציר הדרך בפתח-תקווה בעוון הטרדה מאיימת), פה זה לא הונג-קונג, פה יוצאים לרחוב רק קומץ זקנים לא ממושמעים שמפריעים למנדלבליט ללכת לבית כנסת.
והעולם שותק כמו רעי.

אז הבורא הזה, לא רק מדינה על הראש שלו, גם שרה תובעת כיבודים וזורקת לחם לרצפה, לא אוהבת לחם אוקראיני, ועוד מפה לפה, איכסוש.

אז הבורא הזה, לא רק מדינה על הראש שלו, גם שרה תובעת כיבודים וזורקת לחם לרצפה, לא אוהבת לחם אוקראיני, ועוד מפה לפה, איכסוש.

רק חסר לו להסתכסך איתה ולצאת ביבי. יש לו מספיק. כאן הוא שם מצלמות בקלפיות של ערבים וכאן הוא מנסר עצי זית, מבהיל רועי צאן, מספח שטחים ובונה וילות חמודות למתנחלים שבעים, ובל נשכח את נס תחיית המתים בקלפי.

אמה מה, פה ושם הוא בורח קצת לצד של הערבים וצריך ליישר אותו. אלוהים גדול אבל גם הוא לא תמיד ממושמע. הוא מבולבלי. למשל אם קורה פיגוע, עפיפוני תבערה, בלוני תבערה, ובצוק העתים גם קונדומי תבערה.

או קסאמים על שדרות שזה הכי לא מתאים.

אבל אלה קסאמי-קסם, בעזרת השם. כשיורים קסאמים תחת שלטון השמאל הם מועילים לימין, קסאמו איתם, ומצד שני כשהימין בשלטון, הקסאמים מועילים לימין.
לא קסאם? כלומר, קסם?

אלוהים מרוצה מארץ זבת דם ושנאת שמאלנים, והפרדה בין גברים וערוות, מתאים לו שלטון יחיד של חשוד בשוחד מרמה והפרת אמונים, הון שלטון עיתון

אלוהים מרוצה מארץ זבת דם ושנאת שמאלנים והפרדה בין גברים וערוות, מתאים לו שלטון יחיד של חשוד בשוחד מרמה והפרת אמונים, הון שלטון עיתון, מתאים לו התנחלויות עולות כפורחות על חשבון הפריפריה הגוועת, שמצדה ממשיכה להושיט את צווארה לשחיטה מרצון, לזכר סבא שהיה ליכודניק ושנא מפא"יניקים אשכנזים עד שבגין הגיע ובא לציון נתניהו.

זה רצון האל הגואל.

כי מי שדפקו את סבא שלו כבר לא יוכל להיגמל. קוראים לזה מסורת, קוראים לזה שגעת, תוציאו טלפונים, תפתחו ת'סטורי, הוא הא מי זה בא, ראשה ממשלה. היכונו לביאת האם והילד קקות.

לפני שהיתה הראשונה בביזנס היא היתה דיילת ולכן היא תתן לכם הסבר קצר מה לעשות אם המטוס נופל באמצע הלילה ואין יציאות חירום מלבדה. תכף היא תעבור ותשים לכם כדור שינה מתחת ללשון, שלא יכאב לכם בס"ד. או בס"ד השני.

ועכשיו תחזרו אחרי: "אנשים לא מחליטים מי יהיה ראש הממשלה. רק הקדו שברוך הוא. אנשים לאמחלי טים מי יהיהראשה ממשלה. רק הקדו שברוכו אנשששששינהףלךSJחשףיעגףשלךגמכחלךשנגכףשחלךזמח

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
עוד 576 מילים ו-3 תגובות
סגירה