עלבונות במעמד צד אחד

מפגינים מחזיקים בשלטים "שמאלנים בוגדים" בהפגנה מתחת לביתה של איילת שקד, 30 במאי 2021 (צילום: AP Photo/Sebastian Scheiner)
AP Photo/Sebastian Scheiner
מפגינים מחזיקים בשלטים "שמאלנים בוגדים" בהפגנה מתחת לביתה של איילת שקד, 30 במאי 2021

רשף לוי טרם הספיק להתחרט על הפוסט, והנה, בעודו הודף נאצות על הפוסט בו ייחל למטאור קטן שימחק את הר הבית וקיר אבנים, בלי שמות, פליז אלוהים, תחסוך לנו תהלוכות דמים, כלומר דגלים, ובעוד הוא רושף בצחצוחי-לשון והודף את צבא הנעלבים המקצועיים, אפילו ירדנה ארזי, ניצולת קרב עפרה חזה, קפצה מהעגלה הריקה.

אבל לא אלמן ישראל, רק קצת אהבל, כי הנה שלמה גרוניך, לא עיפרון חד במיוחד, נשכב על גדר הגפילטע פיש ואץ רץ לבצע קאבר ללהיט הצ'חצ'חים של דודו טופז. היו זמנים באמת, כי מאז הכל כאן דבש ניגר, אור ואהבה, וגר ביביסט עם בנט.

ככתוב במקורות "והיה באחרית-השיימינג".

אבל לא אלמן ישראל, רק קצת אהבל, כי הנה שלמה גרוניך נשכב על גדר הגפילטע פיש ואץ רץ לבצע קאבר ללהיט הצ'חצ'חים של דודו טופז. היו זמנים באמת, כי מאז הכל כאן דבש ניגר, אור ואהבה, וגר ביביסט עם בנט

בחייאת, אחים, יהודים, אשכנחים ומזרנזים או איך שלא קוראים לכם, תנו לנשום בין סערה להתנצלות, אבאל'ה. עוד לא התאוששנו מסערת מנשקי הקמעות של גרבוז, זו שהשפילה מזרחים והכריעה בחירות לטובת אתם יודעים איזה צד, ושוב העם התעורר עם סטירה של גרוניך, מי לעזאזל זה גרוניך ומאיזה נפטלין שלפו אותו?

ושוב אנחנו נידונים לקום אתמול בבוקר ולהשחיל עוד מערכת בחירות במחרוזת הפוליטית המאוסה, ושוב בעוון דיבור נגוע מאשכנשמאל. זה תמיד מצד אשכנשמאל. לא אשכנשמאל – לא סערה. לנצח אנגנך כי לא נותקה השרשרת שבסופה יושב נאשם בפלילים עם מורא ממעשיהו.

הלנצח נאכל תחת?

ושימו לב, גבירותי ורבותי, כל העלבונות הם עלבונות במעמד צד אחד, אבאל'ה. רק צד אחד נעלב עד כדי מלחי הרחה, הצד השני בלתי עליב בעליל. שים אשכנזו-שמאל על כבשן, תגיש אותם וול-דאן מהמשרפות, והם יחזיקו מעמד.

אשכנזים, נו. אלה אין להם לב. רק אוכל מגעול ומשפחה חמה אבל לא מהסיבה שחשבתם. תגידו להם אשכנאצים ולא ישימו, תגידו "חבל שהיטלר לא גמר את סבא" ויבליגו. בלתי עליבים. לאשכנזים שמאלנים אין רגש, שמעתם את השירים שלהם? אחים, הצילו, איזה שעמום. אפילו שיר אחד שיצית להב.. שירקיד חתונות אין שם.

ושימו לב, כל העלבונות הם עלבונות במעמד צד אחד, אבאל'ה. רק צד אחד נעלב עד כדי מלחי הרחה, הצד השני בלתי עליב בעליל. שים אשכנזו-שמאל על כבשן, תגיש אותם וול-דאן מהמשרפות, והם יחזיקו מעמד

אני נאלצת לחשוף אתכם להגותו של חיים חומצת ביאליק, עיתונאי בשם יאיר לוי. וכה שורר החיים:

"‏אנחנו צ'חצ'חים אך הבנות שלנו לא משאירות שיער בית שחי, כשבנותינו מפגינות הן לא מתערטלות כבהמות, לא משתינות בגנים ולא הולכות עם סירים על הראש. אנו צ'חצ'חים, אך לא מבלים יחפים עם שרוואלים קרועים במסיבות טבע וגמורים מסמים קשים".

כמה אהבת ישראל.

אפילו איתמר בן גביר עלה לחרוש על עגלה שלא שלו והתהדר בציוץ "גם אני מזרחי גאה" כאילו שהבעיה שלנו אתו זה המוצא שלו ולא תורת הגזע המעוותת שלו. חסר היה רק שידקלם "תרשום, אני ערבי מזרחי", עוד היה מעלה באש את הבית על יושביו.

בעצם זה מה שהוא עושה בדרך כלל ובאין פוצה פה ומצפצף "גזענות", אבל ידוע שלערבים אין כבוד והם זורמים יופי עם "מוות לערבים" ועם מוות לערכים ועוד כל מיני מיתות משונות במעמד צד אחד. אבל מה, תרשמו, הוא מזרחי. מתקשט בעדות שוחרות הטוב שבינן לבין אויבינו יש יותר במשותף אלה עם אלה מאשר עם אחיהם היהודים כאן בארץ חומצת-אבות.

ידוע שלערבים אין כבוד והם זורמים יופי עם "מוות לערבים", אבל מה, תרשמו, הוא מזרחי. מתקשט בעדות שוחרות טוב שבינן לבין אויבינו יש יותר במשותף מאשר עם אחיהם היהודים פה בארץ חומצת-אבות

בואו נשים את זה על השולחן: יש גזענות. ברור שיש, נתניהו בנה על זה קריירה מאז הקלטת הלוהטת דרך "השמאלנים שכחו מה זה להיות יהודים" ועד ד'אשרי הגפרור שבער. בלי הדלק הזה שהצית להבות הוא עוד היה בן ניתאי, נשוי בפעם החמישית, ושרה הייתה מתעמרת במישהו אחר שהוא לא עם. אבל בינתיים הסוס העדתי הצולע הזה עוד עושה את העבודה כמו גדול. וגם שרה לא חסה.

מה שמפתיע זה שאת האשכנזים הימנים כל הסלט הזה לא מעליב. כל עוד העלבונות מוטחים ממזרח לשמאל, מימין לשמאל ומהשכינה שמאלה, ברוך השם יום יום. הם לא בעסק כל עוד זה עובד לטובת ארץ ישראל השלמה אך מפורקת לחתיכות מדממות.

יכול אדם לכנות את השמאלנים בוגדים ואת ואת בנט שמאלן תומך טרור, חרף היותו חובש הכיפה הימני הראשון בראשות הממשלה אחרי אלפיים שנות שמאל, אבל ייעלב עד עמקי נשמתו הפוליטית מפוסט של רשף לוי על הר הבית, או המצ'חצ'חים של גרוניך שחזרו לסיבוב ניצחון.

ונחשו, ילדים, מי המזרוחניק שגוזר קופון על כל עלבון ועלבון?
נכון. נתניהו מהבלוק.

אמאל'ה ואבאל'ה, כמו ששנו אבותינו. השורשים המזרחיים שלו זועקים אליו מהאדמה החרוכה שהשאיר אחריו.

בואו נשים את זה על השולחן: יש גזענות. ברור. נתניהו בנה על זה קריירה. בלי הדלק הזה שהצית להבות הוא עוד היה בן ניתאי, נשוי בפעם החמישית, ושרה הייתה מתעמרת במישהו אחר שהוא לא עם

אז חלאס, לא מתנצלת, אין לי חלק ונחלה במצעד הקלון המתוזמר הזה. קודם שבבא ביבי המזליסט הזקן יגלה לנו מה הציע לבעלה של עידית סילמן כדי שהכבשה העובדת אצל בעלה השאפתן תערוק לעדר שלו, ויספר למה גרס מסמכים לפני שעזב את בלפור, ולמה לא החזיר למדינה מתנות יקרות ערך שקיבל, ואיך אשתו קיבלה מפאקר צמיד בשווי 45000 דולר, ואם היה ענק תואם או גמד ממושמע ומושפל שמתנגב עם המדינה בתמורה לכל הסבל הזה.

ואם לא קשה לו אז גם מה נסגר עם הצוללות ולמה שילם לפוטין בחצר בירושלים תמורת נעמה יששכר שאשתו בכבודה ובעצמה החזירה לארץ. ולמה הילד הפרזיט לא עובד.
אה, זה כבר לא ענייננו, השבח לאל הטוב.

ואם אפשר, אלוהים, בהזדמנות זאת שאתה מגשים לרשף לוי ולחילונים המרוטים חלום, אז שכל המשיחיסטים מסעירי הסערות ומרעילי הבארות ומציתי השרפות מצעדת הדגלים ותורת הגזע יעופו לנו מהעיניים יחד עם המסית הראשי, וייכנסו לאיזה מגירה בהיסטוריה העצובה שלנו, ונשכח שכל זה קרה כי כולנו עם אחד לב אחד ושלום על ישראל.

לא, אה?

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
עוד 893 מילים ו-1 תגובות
סגירה