דיווחים: במכתב, שנשלח למקום עבודתה של גילת בנט, איומים כלפי רה"מ, אשתו ובנם הבכור

למכתב צורף כדור רובה ● תוגברה האבטחה סביב בני המשפחה ● סמוטריץ': "אני לא יודע יודע אם הפרסום על המכתב שנשלח לבנט הוא ספין שנועד לשפר את מצבו הציבורי ולעשות דה לגיטימציה למחאות נגדו או אירוע אמיתי" ● לאחר שנסגר בשל הירי לישראל מעבר ארז שב לפעילות ● שאשא ביטון הציגה את הרפורמה בלימודי היסטוריה, ספרות, אזרחות ותנ"ך: הבחינות יומרו בעבודות

ראש הממשלה נפתלי בנט בבסיס צה"ל ליד בית אל, 5 באפריל 2022 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
ראש הממשלה נפתלי בנט בבסיס צה"ל ליד בית אל, 5 באפריל 2022

מעבר ארז ייפתח הבוקר ל-12 אלף פועלים פלסטינים שיורשו להיכנס לישראל, לאחר יומיים שבהם היה סגור. בחדשות 12 מדווחים כי בימים האחרונים חמאס העביר מסרים לישראל: "אנחנו מבחינתנו לא מתכוונים ללכת לכיוון של הסלמה".

ולדימיר בליאק שואל על רקע ההבטחות לפורשים מהקואליציה: מתי להיות ח"כ הפך להיות משהו לא מכובד?

ח"כ רם שפע, יו"ר מפלגת העבודה, התראיין היום ברשת ב' ואמר כי יש "חוקים והגדרות ברורות כשמפרישים חבר כנסת ושיקלי אכן פעל נגד הקואליציה". לדבריו גם הוא הצביע בעבר נגד הקואליציה אבל לא ברמות ששיקלי עשה. "ההפרשה בסך הכל אומרת שהוא לא יכול לרוץ – מה זה כל כך משנה לו?", הוסיף.

שפע אמר כי אף אחד לא מצפה ששיקלי אכן יקבל את מה שהובטח לו על ידי נתניהו.

שפע העריך כי הקואליציה תתייצב.

ח"כ יואב קיש ברשת ב': "דבר אחד בטוח, ואין חולק על כך, שיש מחלוקת בתוך ימינה בין שקד ובנט לשיקלי. וברור גם שאין תמורה לשיקלי – בשנה האחרונה לא הובטח לו דבר – זה עניין אידיאולוגי".

קיש אמר כי הייעוץ המשפטי הטעה אותו בפרשת פרישתה של אורלי לוי מישראל ביתנו לגבי התמורה שצריכה להתקבל לפורש, ולכן הצביע בצורה הפוכה לעמדתו אתמול.

בוואלה מדווחים על הפגנות אלימות בגדה במהלך מעצר פלסטינים על ידי לוחמי צה"ל. שלושה פלסטינים נפצעו מירי הלוחמים – אחד מהם נפצע קשה. בד בבד, ירי בוצע לעבר רכב ישראלי סמוך לבית אומר שמצפון לחברון. לא היו נפגעים בתקרית.

סגירה