דיווח: האיחוד האירופי צפוי להטיל אמברגו על הנפט הרוסי בשבוע הבא

שב"כ בתגובה לקמפיין של בן גביר: "חוות הדעת נגד חה"כ – עקב חשש לפגיעה בביטחון המדינה"; בן גביר: "ייעודו של הארגון הוא לפעול נגד המאיימים והטרור ולא נגד מי שצועד עם דגל ישראל" ● מזכ"ל חזבאללה: "איראן לא תהסס לתקוף את המדינות שיאפשרו לישראל לפעול משטחן" ● דובר הפנטגון: ארה"ב מאמנת כוחות אוקראינים בגרמניה ● זלנסקי: שיחות השלום עם רוסיה אולי הגיעו לסופן

חיילים אוקראינים מצטלמים על טנק רוסי הרוס ליד קייב, 31 במרץ 2022 (צילום: AP Photo/Vadim Ghirda)
AP Photo/Vadim Ghirda
חיילים אוקראינים מצטלמים על טנק רוסי הרוס ליד קייב, 31 במרץ 2022

לאחר מכתבי האיומים, משפחת בנט קיבלה גם מכתב תמיכה מחבריו לעבודה בסטארט אפ לפני כניסתו לפוליטיקה.

יום שישי האחרון של הרמדאן: עימותים פרצו הבוקר בהר הבית, ומאות מתפרעים ירו זיקוקים ויידו אבנים במתחם. בתגובה לכך שוטרים נכנסו לראשונה זה שבוע להר הבית, והגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. שלושה פצועים פונו לבית החולים.

דוברות המשטרה: לפנות בוקר עם סיום תפילת הפג'אר, החלו מאות מפרי סדר ופורעי חוק, חלקם רעולי פנים, בהפרת סדר אלימה בשטח הר הבית, שכללה ידויי אבנים וירי זיקוקין לכיוון גב הכותל המערבי.

אחת האבנים אף ככל הנראה הגיעה לרחבת הכותל המערבי.

לאחר שמפרי הסדר המשיכו בידוי אבנים ממושך, כוחות המשטרה בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים נאלצו להיכנס לשטח הר הבית, ולהשתמש באמצעים לפיזור הפרות הסדר על מנת להדוף אותם לאחור. פעילות המשטרה נמשכת.

בשעה ששוטרים רבים פועלים לאפשר את חופש הפולחן תוך שמירה על הבטחון, החוק והסדר במקומות הקדושים ובכל רחבי העיר ירושלים, יש מי שבוחרים להתפרע ולהפר את הסדר הציבורי ובכך לפגוע בציבור גדול של מתפללים. נמשיך לפעול בנחישות נגד מפירי סדר ופורעי חוק למען שלום הציבור ובטחונו.

שער מוסף 7 ימים של ידיעות מוקדש לעמיחי שיקלי שתוקף את הממשלה על היותה ללא חרדים ומזרחים.

השר אלעזר שטרן ברשת ב': "עלינו לעשות הכל שמאות האלפים שבאים להתפלל יוכלו לעשות זאת ובמקביל לטפל בגורמים האלימים".

שטרן אמר כי הממשלה פועלת על פי המלצות גופי הביטחון וכי הדבר לא מושפע מההרכב הקואליציוני.

שטרן רמז על רקע הכדורים שקיבל בנט לאחריות של נתניהו ואמר: "כשאתה מנהיג ומוליך עדר אל מול התהום – אתה יודע שיש אנשים שיקפצו לשם".

הבוקר מפרסם שלום ירושלמי בזמן ישראל כי רע"ם חוזרת מההקפאה לקואליציה לאחר שלפיד ועבאס סיכמו על הפרטים בפגישה ממושכת שקיימו ביום רביעי.

סגירה