ראש המטה של גנץ הוא שהזמין את חקירת ההדלפות; ייתכן שיו"ר כחול לבן לא היה מודע לה

גנץ הכחיש את הדיווח על חבר כנסת שהדליף מידע פנימי ● הליכוד חתם על הסכם עודפים עם ימינה, המחנה הדמוקרטי - עם כחול לבן ● ריבלין בביקורת על טראמפ: הקשר בין ישראל וארצות הברית לא מבוסס על חיבור מפלגתי ● סמוטריץ' אמר ש"שירות ביחידות מעורבות פוגע במבצעיות צה"ל" וזכה לקיתונות של ביקורת ● בג"ץ הקפיא את מינוי אופיר כהן למנכ"ל משרד המשפטים

בני גנץ (צילום: יונתן סינדל/פלאש90)
יונתן סינדל/פלאש90
בני גנץ
07:31 עריכה

בוקר טוב! 26 ימים נותרו לפתיחת הקלפיות ונראה שהסערות בכחול לבן לא שוככות. "ידיעות אחרונות" מפרסמים הבוקר כי דו"ח חקירת ההדלפות מראה כי "החפרפרות" במפלגתו של בני גנץ הם פעיל מטה וגם חבר כנסת מכהן, ששייך לאנשי יש עתיד.

לפי הדיווח, דו"ח חברת החקירות ששכר גנץ, הגיע כבר לידיו ולכמה מבכירי המטה וכי נראה כי המתינו לחזרתו של לפיד מחו"ל, כדי קיים פגישה בנושא. אותם מדליפים, עסקו בהקשר של מספר אירועים מביכים בחייו של גנץ.

על פי ממצאי החקירה שהוצגו על ידי חברת CGI, אותה חברת אבטחה שנשכרה, נמצאו שתי דמויות – פעיל מטה, שגרסת קמפיין הושתלה אצלו, היא גירסה שפורסמה בכלי תקשורת. ממצאי החקירה העלו שם נוסף של ח"כ מכהן מאנשי יש עתיד.

כחול לבן בתגובה: "אין שמץ של אמת בידיעה. החשודים היחידים במערכת הפוליטית יושבים בממשלת נתניהו. בכחול לבן אין אף ח"כ שחשוד בהדלפות וחבל שניתן ביטוי לשמועות עלומות חסרות בסיס".

07:33 עריכה

ח"כ חילי טרופר מכחול לבן, שנחשב לאחד מהאנשים הקרובים לבני גנץ, הגיב לידיעה אודות החפרפרות בראיון לגלצ: לא הוגש שום דו"ח כזה. אין בידיים של גנץ או בידיים של מישהו אחר דו"ח כזה. כל הידיעה היא ידיעה על דו"ח שלא קיים".

07:35 עריכה

ח"כ גדעון סער מהליכוד הגיב גם הוא לידיעה על ההדלפות במפלגת כחול לבן: "מה שנראה כאלטרנטיבה בסיבוב הבחירות הקודם, נראה היום כמצג שווא". עוד אמר בראיון בגלצ: "רשימה של שלוש מפלגות שונות שלא מצליחות לנהל קמפיין, אז איך הן יצליחו לנהל מדינה. כל יום יש שם התבטאות אחרת שמתקנים אותה לאחר שהיא נאמרת. כל אזרחי המדינה רואים אותה".

09:49 עריכה

בליכוד מטרילים את ישראל ביתנו לאחר החתימה על הסכם עודפים עם כחול לבן: המפלגה פנתה למכוני הסקרים בבקשה להתייחס לליברמן כחלק מגוש השמאל ולא להמשיך להציגו בהטעייה מכוונת כחלק מגוש עצמאי, כפי שהם נוהגים עד כה. על המכתב חתום עופר גולן מנהל קמפיין הליכוד.

09:52 עריכה

אסף זמיר מגיב לפרסום אודות ממצאי חקירת ההדלפות: "אין אמת בידיעה הזאת"

09:55 עריכה

נחשף שמו של מי שלכאורה פנה בשם איילת שקד, יו"ר ימינה, לבנימין נתניהו בבקשה להכניס אותה בחזרה לליכוד – אלישיב עמיצור, נהגה לשעבר של שקד, שנחשב למקורבה. לפי הדיווח בידיעות אחרונות, עמיצור הוא זה שניהל את המגעים ולפי הפרסומים הציע בשמה "לדאוג" לחסינות לראש הממשלה.

11:06 עריכה

מבוכה לשר המשפטים אמיר אוחנה. בית המשפט העליון הוציא צו על תנאי למניעת מינויו של אופיר כהן למנכ"ל משרד המשפטים. הדיון התקיים לאחר שהתנועה לאיכות השלטון הגישה עתירה, ובמהלכו התייחס השופט מני מזוז לכך שהשר אוחנה פיטר את אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים הקודמת, ואמר "הפסקת כהונתו של מנכ"ל בתקופת בחירות ומינוי אחר מחוץ לשירות המדינה סותר כל צורה בהנחיית היועמ"ש, ועומד חזיתית לפסיקה ברורה של בית המשפט העליון".

11:13 עריכה

איתמר בן גביר לאחמד טיבי: "אתה צריך להיות בכלא!" 

בתגובה לציוץ של טיבי, על כך ש"נתניהו מנסה לבצע טיהור אתני אלקטורלי בכנסת באמצעות פסילת המשותפת", ענה בן גביר: "לא טיהור אתני, אלא סילוק מחבלים. אתה לא צריך להיות בכנסת, אלא בכלא!".

11:37 עריכה

"כחול לבן הם בדיוק כמו ביבי, יאיר לפיד הוא קפטיליסט חזירי יותר מביבי, הוא אמר לי את זה בעצמו" – כך אמר היום יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, בראיון ל-ynet.

בנוסף, הדגיש פרץ כי מפלגתו לא תשב בממשלה בראשות נתניהו: "אם לא היה לו כתב חשדות, היינו מנהלים מש ומתן. אבל אני בספק אם הייתי מגיע איתו להסכמות. יש תהום פעורה בינינו בתפיסה החברתית-כלכלית".

11:39 עריכה

לא בטוח שהיינו רוצים לבקש טרמפ מהמיניבוס הזה…

12:09 עריכה

יו"ר כחול לבן בני גנץ מגיב לפרסום הבוקר: "אין לי ולאף אחד בכחול לבן מידע על חבר כנסת מהרשימה הקשור בהדלפות. יש גורמים במערכת הפוליטית שחוששים מכחול לבן ויתכן שהם פועלים בעניין הזה. נזכיר לכולנו שהחשודים היחידים יושבים בממשלת נתניהו. הם, והעומד בראשם".

וחברת הכנסת מטעם המפלגה, מיקי חיימוביץ', יוצאת להגנתו:

12:33 עריכה

מפלגת ימינה השיקה את התכנית שלה להוזלת מחירי הדיור. מה בתכנית? -הקמת 113,000 יחידות דיור של 4 חדרים, שכמחירן יהיה 950,000 ש"ח במרחק של 30 דקות מגוש דן, במערב השומרון. התכנית תתפרס על פני 5 שנים, בקצב בנייה של 22,000 יחידות דיור בשנה.

יו"ר הרשימה, איילת שקד אמרה במהלך ההשקה: "ה'קסמים' השונים שראינו בשנים האחרונות פשוט לא עובדים. הפתרון הוא פשוט ומבוסס על הגיון בריא ועל כלכלה נכונה. כדי להוריד את המחירים יש להגדיל את ההיצע.

איילת שקד נואמת במהלך השקת תוכנית הדיור של מפלגת ימינה (צילום: ללא קרדיט)
איילת שקד נואמת במהלך השקת תוכנית הדיור של מפלגת ימינה (צילום: ללא קרדיט)

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הכריז על הארכת הרכבת הקלה עד לצומת תפוח. "פיתוחה של בקעת הירדן תלויה מאוד בתוכנית התחבורה הזו. הקושי של תושבי הבקעה נובע מבעיקר מהמרחק שיוצר נתיב תחבורה מיושן ומרוחק".

השר לשעבר נפתלי בנט: "המצב היום הוא שאין עסקה הוגנת. צריך לסדר את זה ואפשר, זו לא גזירת גורל. פשוט לקבל החלטה ולומר כן לאכלוס חצי מיליון ישראלים כאן במערב השומרון. לא מדובר על אדמות של ערבים, אלא על אדמות של מדינה".

12:42 עריכה

איילת שקד העדיפה שלא להגיב על דברי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שאמר אתמול כי יהודי ארה"ב המצביעים למפלגה הדמוקרטית "אינם נאמנים".

בארוע השקת תוכנית הדיור של מפלגת ימינה, אמרה שקד: "אנחנו לא רוצים להתערב בוויכוחים הפוליטיים הפנימיים של ארצות הברית".

ממשלת ישראל, ובכלל זה ראש הממשלה בנימין נתניהו, נמנעו עד כה מלגנות את דבריו של טראמפ, הנתפשים על ידי כל הארגונים היהודיים כמסיתים לאנטישמיות.

טראמפ הפך לנשיא המיטיב ביותר עבור נתניהו וממשלת הימין, כשהעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים והכריז על הכרה בריבונות ישראלית ברמת הגולן במהלך הבחירות הקודמות. קשה לדמיין את ראש הממשלה או שקד מעדיפים את טובת יהדות ארצות הברית על פניו.

13:05 עריכה

המפלגות העבודה-גשר והמחנה הדמוקרטי קרובות לסיכום על הסכם עודפים, כך מדווח כתבנו הפוליטי נתי יפת. ההסכם צפוי להתפרסם בקרוב.

15:20 עריכה

לפי סקר אתר "וואלה! ניוז", הרשימות התומכות בנתניהו לראשות הממשלה – הליכוד, ימינה, יהדות התורה וש"ס – זוכות ל-57 מנדטים, בעוד אלה המתנגדות לו – כחול לבן, הרשימה המשותפת, המחנה הדמוקרטי והעבודה-גשר – זוכות ב-54 מושבים בכנסת; ישראל ביתנו, שלא התחייבה לתמוך בנתניהו או להתנגד לו, מקבלת בסקר תשעה מנדטים.

מהסקר עולה תרחיש, שבו מלאכת הרכבת הממשלה תוטל על יושב ראש כחול לבן, בני גנץ. אם הרשימה המשותפת – שלא התחייבה לעשות כן – תבחר להמליץ בפני הנשיא על גנץ כמועמדה לראשות הממשלה; ובמקביל, אם ישראל ביתנו תמליץ על יושב ראש כחול לבן – אזי יהיו לגנץ 63 ממליצים; דהיינו מרבית חברי הכנסת. אלא שהתנאי של יושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, להמלצה על מועמד, היא שהוא יודיע שבכוונתו להקים ממשלה שבה יהיו חברות הליכוד, כחול לבן וישראל ביתנו. אולם אם גנץ יעשה כן, ייתכן מאוד שהרשימה המשותפת תימנע מלהמליץ עליו בפני הנשיא.

בסקר, שנערך היום ואתמול בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל, מקבלת זהות 2.8% מהקולות, ועוצמה יהודית מקבלת 2% מהקולות – מה שמותיר את שתי המפלגות מתחת לאחוז החסימה.

את הסקר ערך מכון מדגם בראשות מנו גבע בשיתוף איי-פאנל.

16:21 עריכה

בראיון לגל גבאי בתוכנית "עושים צהריים" בגלי צה"ל אמר היום השר בצלאל סמוטריץ' מימינה כי "שירות ביחידות מעורבות הוא שירות פוגע במבצעיות של צה"ל, בכשירות שלו, ביכולת שלו לעמוד במשימותיו. את זה, אני חושב, אומר כל מי שעיניו בראשו ובוחן את השאלה הזו בעיניים מקצועיות". דבריו נאמרו על רקע פרסום על עלייה במספר הפסקות ההיריון היזומות שמבצעות חיילות.

"שירות נשים בצה"ל לא פוגע בביטחון ישראל, הוא תורם לביטחון ישראל", אמר בתגובה ראש הממשלה, שר הביטחון ויושב ראש הליכוד, בנימין נתניהו.

גם יושב ראש כחול לבן בני גנץ הגיב לדברים: "זה מה שמציע לכם חבר הקבינט סמוטריץ': חסינות תמורת אפליה והדרה של נשים".

16:35 עריכה

"אני לא יודע מה יותר דוחה, האמירה האנטישמית של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, או השתיקה הצבועה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו", כך אומר חבר הכנסת איימן עודה, יושב ראש הרשימה המשותפת, בתגובה לדבריו של טראמפ, שטוען כי "היהודים שמצביעים למפלגה הדמוקרטית הם או בורים או לא נאמנים". בשונה מעודה, מרבית הפוליטיקאים הבולטים בישראל מסרבים להתייחס לאמירתו של טראמפ.

עוד על התגובות במערכת הפוליטית לדבריו של נשיא ארצות הברית – בכתבתו של תני גולדשטיין.

16:54 עריכה

דברי סמוטריץ' נגד יחידות מעורבות בצה"ל | השר בצלאל סמוטריץ' מגיב לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמר ששירות נשים בצה"ל "תורם לביטחון ישראל": "עבודת התצפיתניות הייתה נהדרת… מה הקשר בין זה לבין יחידות לוחמות מעורבות שעליהן דיברתי?!".

בשבוע שעבר הצר שר התחבורה על כך שאמר על נתניהו "דברים בסגנון לא ראוי". בהתנצלותו התכוון סמוטריץ' לכך שכתב על נתניהו בחשבון הטוויטר שלו: "ראש ממשלה חלש… אפס מנהיגות. אפס משילות", זאת בהתייחס לכך שבית המשפט אסר לקיים אירוע בהפרדה בפארק העירוני של עפולה; (לבסוף האירוע התקיים, אך בית המשפט העליון קבע שלבית המשפט המחוזי לא הייתה סמכות לאשר את ההפרדה).

בתוך כך מוסיפים להתפרסם במערכת הפוליטית גינויים לדבריו של סמוטריץ'.

17:11 עריכה

היועץ המשפטי לממשלה הגיש לבית המשפט העליון את עמדתו נגד פסילת הרשימה המשותפת מלהתמודד בבחירות.

ביום ראשון הקרוב צפוי בית המשפט העליון, בשבתו כערכאת ערעור על החלטותיה של ועדת הבחירות המרכזית, לפסוק בנושא.

עמדת היועץ המשפטי לממשלה – המסמך המלא

17:31 עריכה

המחנה הדמוקרטי והעבודה-גשר חתמו על הסכם עודפים – כך מדווח ספי עובדיה מחדשות 13.

ברשימה המשותפת שללו בעבר את האפשרות שיחתמו על הסכם עודפים עם המחנה הדמוקרטי כל עוד אהוד ברק חבר בו.

הסכם זה הוא הסכם העודפים השני שנחתם במערכת הבחירות הנוכחית. אתמול חתמו כחול לבן וישראל ביתנו על התקשרות בין רשימותיהן. המועד האחרון לחתימה על הסכמי עודפים הוא שישה בספטמבר. ההערכה הרווחת היא שיהדות התורה תחתום על הסכם עם ש"ס, והליכוד תחתום על הסכם עם ימינה.

18:07 עריכה

רשימת הליכוד ורשימת ימינה חתמו ביניהן על הסכם עודפים. זהו הסכם העודפים השלישי במערכת הבחירות הנוכחית. מוקדם יותר היום פורסם כי המחנה הדמוקרטי והעבודה-גשר חתמו על הסכם עודפים, ואתמול חתמו כחול לבן וישראל ביתנו על התקשרות ביניהן.

מבין הרשימות המתמודדות בבחירות ובעלות הייצוג בכנסת, היחידות שלא חתמו על הסכמי עודפים הן הרשימה המשותפת, יהדות התורה וש"ס.

העיתונאי יהונתן ליס פרסם היום ב"הארץ" הסבר לגבי הסכמי עודפים.

19:08 עריכה

יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התראיין ליעקב אילון ברשת 13 ונדרש לענייני השעה.

לגבי דבריו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בגנות היהודים הבוחרים במפלגה הדמוקרטית אמר ליברמן: "אני מציע שאף אחד מאיתנו לא ייכנס לוויכוח פנים אמריקאי".

אביגדור ליברמן (צילום: תומר נויברג/פלאש90)
אביגדור ליברמן (צילום: תומר נויברג/פלאש90)

יושב ישראל ביתנו התייחס גם לדבריו של בצלאל סמוטריץ' מימינה על שירות משותף של חיילים וחיילת בצה"ל. "מה שאני מוטרד (זה) שלא שמעתי מראש הממשלה מילה אחת על נושא הפיטורים של השר סמוטריץ'". עוד אמר ליברמן:  "הבנאדם משמש כחבר קבינט ואומר שחיילות צה"ל פוגעות בכושר המבצעי של הצבא, ואחרי זה נתניהו עוד אומר וכותב, שהוא יהיה גם חבר קבינט בממשלה הבאה שלו".

ליברמן גם נדרש בראיון לביקורו של נתניהו באוקראינה: "אחרי עשרים שנה הוא נזכר בקיומה של מדינת אוקראינה, ו-29 יום לפני הבחירות הוא מגיע לשם". עוד הוסיף: "אם הוא חושב שמישהו קונה את זה – אז הוא טועה".

על הממשלה הרצויה מבחינתו אמר ליברמן: "מה שקיים מבחינתנו זו אופציה אחת ויחידה: ממשלה לאומית ליברלית רחבה – עם ישראל ביתנו, עם הליכוד, עם כחול לבן. אין שום אופציה אחרת". לגבי האפשרות שיכהן ברוטציה כראש ממשלה אמר: "אין דבר כזה ראש ממשלה עם מפלגה עם פחות מ-24 מנדטים". ליברמן הסביר שראש ממשלה צריך לפחות 24 מנדטים, כי כך הוא שולט ב-20% מהכנסת.

הוא שב על עמדתו שלפיה ראש ממשלה יכול להוסיף לכהן עד שיש פסק דין חלוט. ליברמן סירב להשיב על השאלה האם יתמוך במתן חסינות לנתניהו, או בחוקי חסינות בכלל.

"נתניהו בינתיים כתב מאמר, שהוא חתם עליו, ואמר שהוא בשום פנים ואופן לא מוכן לוותר – לא על החרדים, לא על סמוטריץ', והוא פוסל ממשלת אחדות לאומית. אני חושב שהוא טועה".

העיתונאי רביב דרוקר פנה לליברמן ושאל אותו לגבי מיצובו במערכת הבחירות הנוכחית כמי שלוחם בחרדים. דרוקר הזכיר שכשר תחבורה לא פעל ליברמן למען תחבורה ציבורית בשבת וכן לא נאבק בנושא ההדתה. "נסה לשכנע אותנו שזה יותר מגימיק של בחירות". יושב ראש ישראל ביתנו מחה על הפנייה אליו: "ידעתי שזה ראיון עם יעקב אילון, לא ידעתי שיהיו אחרים"; בדבריו התכוון לדרוקר ולספי עובדיה. אז אמר ליברמן: "אני רק אודה אם רביב דרוקר לא יבחר בי". על כך השיב העיתונאי בנחרצות: "אין לך סיבה לדאגה". "אל תבחר בי", שב ואמר ליברמן. דרוקר השיב: "גם אם תישאר המפלגה האחרונה בקלפי (לא אבחר בך)".

19:21 עריכה

דברי סמוטריץ' נגד יחידות מעורבות בצה"ל

יושבת ראש ימינה, איילת שקד, נדרשת לסוגיה –

וכמותה עושים עוד פוליטיקאים –

רם בן ברק מכחול לבן –

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל מהליכוד –

אהוד ברק מהמחנה הדמוקרטי –

ויועז הנדל מכחול לבן –

19:41 עריכה

דברי טראמפ נגד יהודים המצביעים למפלגה הדמוקרטית.

בתשובה לשאלת עיתונאים הסביר נשיא ארצות הברית, שכשאמר שיהודים שמצביעים לדמוקרטים הם לא נאמנים, התכוון ש"הם לא נאמנים לישראל".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שוחח עם יושבת ראש בית הנבחרים ננסי פלוסי ודן עימה בחשיבות הקשר שבין המדינות –

19:52 עריכה

ארגונים למען למען להט"ב קוראים ליושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן להבהיר את עמדתו לגבי זכויות הקהילה הגאה – כך מפרסמת דנה ירקצי ב"וואלה! ניוז".

הפנייה מגיעה בעקבות סרטון משנת 2013, שהציג אתמול עמית סגל בחדשות 12, ובו נראה ליברמן אומר לרב שמואל אוירבך (שבתמיכתו הוא מעוניין בבחירות המקומיות בירושלים): "ולא כל המצעדים שעושים פה ולא פסטיבלי גייז". על הפנייה ליושב ראש ישראל ביתנו חתומים האגודה למען הלהט"ב, איגי, הבית הפתוח, חברותא ותהל"ה.

20:04 עריכה

הדיון בוועדת הבחירות המרכזית לגבי הצבת מצלמות בחדרי הצבעה אמנם כבר הסתיים, אבל זה לא מונע מחבר הכנסת עודד פורר מישראל ביתנו לפנות עכשיו ליושב ראש ועדת הבחירות בנושא זה –

20:17 עריכה

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן למחברת הדוח על מעונות ראש הממשלה: "אצלי לא יהיה דוח כמו דוח המעונות, מקסימום דוח על מעונות היום"כך מפרסם רביב דרוקר בחדשות 13. מלשכת מבקר המדינה נמסרה הכחשה לדברים.

במערכת הפוליטית ישנה ביקורת על אנגלמן: נטען כי הוא פועל בשירותו של נתניהו וכי הוא מבקש להחליש את המוסד שבראשו הוא עומד. אהוד ברק מהמחנה הדמוקרטי כתב בשבוע שעבר ש"מתניהו נוהג כסמרטוט".

20:27 עריכה

הוד בצר, איש אמונו וראש המטה של בני גנץ, הוא שהזמין את החקירה שהתקיימה בכחול לבן – כך מפרסם עמית סגל בחדשות 12. סגל מציין שישנה אפשרות שגנץ עצמו לא ידעה שמתנהלת חקירה. עלות החקירה עומדת על בין מאה אלף לחצי מיליון ש"ח.

גורם ביש עתיד אומר שזהו "מהלך שלומיאלי של אנשי גנץ. לקחת באמצע מערכת בחירות חברה שמקצועה הוא ריגול עסקי – זה להכניס את הצרות הביתה".

לפי הדיווח, יאיר לפיד דרש שגנץ יבהיר שאין חבר כנסת מיש עתיד שחשוד בהדלפות. גנץ עשה כן בסרטון שפרסם.

21:03 עריכה

שלושה גורמים שונים בכחול לבן אומרים שהטעות של יושב הרשימה, בני גנץ, היא שכירתה, ספציפית, של חברת החקירות סי-ג'י-איי, ומביעים חשד שהיא זו שעומדת מאחורי הפרסומים האחרונים בתקשורת – כך מפרסם רביב דרוקר בחדשות 13.

נשיא קבוצת סי-ג'י-איי הוא יעקב פרי ומייסדה הוא צבי נווה.

21:15 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכנן לבקר בחברון לפני הבחירות, לאחר שלא ביקר בעיר עשרות שנים. זאת במסגרת מדיניותו של נתניהו לבקר במעוזי ימין שמעבר לקו הירוק בסמוך ליום הבחירות.

נתניהו צפוי להגיע לטקס לזכר נרצחי תרפ"ט במערת המכפלה, שייערך 13 ימים לפני הבחירות. בחברון, מדווח עקיבא נוביק בחדשות 13, מצפים שנתניהו יאשר את אכלוס השוק הסיטונאי, שכיום שר הביטחון מונע את הכניסה אליו.

21:22 עריכה

ניצן הורוביץ, מספר 1 במחנה הדמוקרטי, מגיב לדבריו של נשיא ארצות ארצות הברית על חוסר נאמנותם של יהודים שמצביעים למפלגה הדמוקרטית

תגובתו של הורוביץ מגיעה שעות ארוכות אחרי דברי טראמפ ולאחר שפוליטיקאים רבים נמנעו מלהתייחס לכך.

22:17 עריכה

הערבים, מסתבר, שוב נוהרים לקלפיות – כך אומרת השרה מירי רגב מהליכוד. אז בואו נבהיר: אזרחים שמשתתפים בבחירות – זה דבר חיובי. בדמוקרטיה צריך לעודד את הציבור להצביע בבחירות, לא צריך לראות בזה איום.

ובאותו עניין, דבריו של משה (בוגי) יעלון מכחול לבן על שיח מסוג זה –

22:48 עריכה

יושב ראש כחול לבן בני גנץ תוקף את ראש הממשלה ויושב ראש הליכוד בנימין נתניהו על רקע ירי פצצת מרגמה מרצועת עזה לישראל –

סגירה