דיווח: ממשל ביידן פועל לחקירה ישראלית-פלסטינית משותפת של הירי בשירין אבו עאקלה

הפלסטינים סירבו לניתוח פתולוגי משותף ● ישראל ביקשה את הקליע כדי לקבוע מי ירה באבו עאקלה ● כוכבי הקים צוות בדיקה בראשות קצין בדרגת אלוף משנה ● רע"ם הודיעה שאינה פורשת מהקואליציה ● פרקליט נתניהו הראה ש"פגישת ההנחיה" לא נערכה במועדים שבהם נקב פילבר ● יאיר גולן נעדר לצורך ראיון, והאופוזיציה אישרה בקריאה טרומית הקמה של ועדת חקירה לפרשת פגסוס

פלסטינית בחברון אוחזת בתמונתה של העיתונאית שירין אבו עאקלה, שנורתה למוות בג'נין, 11 במאי 2022 (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)
Wisam Hashlamoun/Flash90
פלסטינית בחברון אוחזת בתמונתה של העיתונאית שירין אבו עאקלה, שנורתה למוות בג'נין, 11 במאי 2022

סוכנות הידיעות הסורית הממלכתית "סאנא" דיווחה כי ישראל תקפה הלילה באמצעות טילים באזור קוניטרה שבדרום המדינה. לא דווח על נפגעים אך נגרם נזק.

בית הנבחרים בארה"ב אישר חבילת סיוע נוספת לאוקראינה בסך כ־40 מיליארד דולר. ההצעה אושרה ברוב של 368 קולות מול 57 מתנגדים.

אחרי שהדיון במועצת השורא הסתיים ללא הכרעה, רע"ם הודיעה כי תקיים היום מסיבת עיתונאים בכפר קאסם בלשכתו של ח"כ וליד טאהא, שם היא צפויה למסור את החלטתה.

חבר הכנסת ווליד טאהא ויו"ר רע"ם מנסור עבאס, 27 באוקטובר 2021 (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)
חבר הכנסת ווליד טאהא ויו"ר רע"ם מנסור עבאס, 27 באוקטובר 2021 (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי עיתונאית אל־ג'זירה שירין אבו עאקלה נורתה למוות בזמן שסיקרה את העימותים עם צה"ל בג'נין, כך פורסם בכאן חדשות.

סגן שר החוץ עידן רול בריאיון לגלי צה"ל: "הרעיון שגורל הממשלה תלוי במועצת השורא זה ספין של הליכוד, לא נקבל הטפות מוסר לגבי איך אנחנו מנהלים את הממשלה. רע"ם היא חלק מהקואליציה כי הבנו יחד שהגיע הזמן לעשות צעדים משמעותיים למניעת הפשיעה בחברה הערבית.

"יש לקואליציה אתגר חדש, אני מודה, גדול יותר, ועדיין יש אפשרות לשיתופי פעולה עם כל המפה הפוליטית. זה לא יוכרע היום אחר הצוהריים, אנחנו שולטים בוועדות. גם אם תהיה קריאה טרומית לפיזור הכנסת, שם זה ייעצר".

ח"כ עידן רול, יש עתיד-תל"ם (צילום: Flash90/הדס פרוש)
עידן רול (צילום: Flash90/הדס פרוש)
סגירה