סער נגד גנץ: חידוש הכנסת פועלים - לא צודק ולא נכון

פריג׳: צעד חכם ונכון ● זעם במשטרה על בר-לב על רקע ההוראה לחקור את התנהלות השוטרים בהלווית אבו עאקלה ● סמוטריץ׳: אבו עאקלה - חלק ממכונת המלחמה הערבית ● הנשיא הרצוג ייצג את ישראל בהלוויית נשיא איחוד האמירויות ● יאיר לפיד ספד לאורי סביר: תרומתו למדינת ישראל עצומה ומורגשת עד היום ● רם שפע על חיבור למרצ: שיתכבדו ויחברו למשותפת

גדעון סער בדיון בוועדת החוקה על חוק יסוד זכויות בהליך פלילי, 11 במאי 2022 (צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב)
דוברות הכנסת, דני שם טוב
גדעון סער בדיון בוועדת החוקה על חוק יסוד זכויות בהליך פלילי, 11 במאי 2022

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הורה לחקור את התנהלות השוטרים בהלוויית העיתונאית שירין אבו עאקלה. הדבר נעשה בתאום עם השר לביטחון הפנים בר-לב שכתב: "משטרת ישראל פעלה אתמול על מנת לאפשר קיום תקין של מסע ההלוויה של העיתונאית שירין אבו עאקלה, בתיאום עם משפחתה ומתוך הבנה ברורה של רגישות ומורכבות האירוע. למרבה הצער, במהלך ההלוויה התפתחו מצד משתתפים בה אירועים אלימים קשים שדרדרו את המצב בשטח.

צוות הבדיקה שמינה בתאום עמי מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי, שבראשו תעמוד תת-ניצב אנה בן מרדכי – מפקדת עתירת ניסיון שמכירה את הזירה בה התקיימה ההלוויה – יקיים ביממה הקרובה תחקיר מקיף על מה שהתרחש במהלך ההלוויה, זאת כדי להפיק לקחים מהאירוע. לקחים אלו יוצגו למפכ"ל המשטרה ולאחר מכן לי".

יאיר לפיד סופד לאורי סביר שהלך לעולמו:

מוסי רז:

סביר נחשב מאדריכלי הסכם אוסלו ועמד בראש המשלחת הישראלית לשיחות. הוא היה בן 69 במותו.

רם שפע אמר בשבתרבות על חיבור של מרצ ועבודה: "יש ביניהם שרוצים לחבור למשותפת כמו מוסי רז, אז שיתכבדו ויחברו למשותפת. במפלגת העבודה יש רגל שמאלית חזקה ורגל מרכזית חזקה, אני ודאי נמנה על הזרם הזה ואנחנו שואפים להנהיג את המדינה ולהיות בקדמת הבמה, ודאי לא לחבור למרצ".

ב-ynet מדווחים כי בכיר ברשות הפלסטינית חוסיין א-שייח הצהיר כי הרשות תקבל בברכה שיתוף פעולה עם כלל הגופים הבינלאומיים בחקירת נסיבות הירי הקטלני בכתבת אל-ג'זירה שירין אבו עאקלה. הצהרתו היום של א-שייח עומדת בניגוד מוחלט להצהרה שפרסם לפני יומיים, ובה הודיע כי החקירה תתנהל באופן עצמאי על ידי הרשות הפלסטינית.

בכאן מדווחים כי הנשיא הרצוג צפוי לייצג את ישראל בהלוויית הנשיא של איחוד האמירויות, השייח חליפה בן זאיד, באבו דאבי.

סגירה