מבלי שהצליחה להבטיח רוב תביא הממשלה להצבעה את הצעת החוק "ממדים ללימודים"

אחרי פגישה עם לפיד חזרה בה רינאוי זועבי מפרישתה מהקואליציה: "האלטרנטיבה לממשלה הזאת היא ששר המשטרה הבא יהיה בן גביר" ● סנגוריהם של נתניהו ושל אלוביץ' הביעו התנגדות לתיקון שמבקשת הפרקליטות לערוך בכתב האישום ● בית משפט קבע שאין בקריאת שמע של נערים יהודים בהר הבית הפרה של הסדר; מלשכת בנט נמסר שהמדינה תערער על ההחלטה

מליאת הכנסת, 28 בפברואר 2022 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
מליאת הכנסת, 28 בפברואר 2022

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר הלילה שרוסיה הרסה כ־1,873 מוסדות חינוך באוקראינה מאז תחילת המלחמה. "הפסד משמעותי למדינה שלנו".

The war continues. It is not over. We still need to fight and move towards victory.Maybe someone in the rear cities thinks that one can forget about the war. And become carefree. Or even careless. No.Every day Ukrainians die for our independence. And each and every one of us must take care of our defense on a daily basis. With anything they can. In a way they can.

Posted by Володимир Зеленський on Saturday, May 21, 2022

ח"כ אופיר סופר מהציונות הדתית על חוק "ממדים ללימודים" בכאן רשת ב: "מציע שלוחם המשתחרר ומבקש ללמוד יקבל מימון של שני שלישים מעלות לימודיו כפי שמוצע בחוק. כשיסיים את לימודיו – יוחזר לסטודנט סכום השנה השלישית לדמי הפיקדון והכסף הזה יוכל לשמש אותו לצרכים אחרים".

אמימה חאמד, חברת הנהלה בוועידת מרצ, בריאיון לגלי צה"ל על פרישת ג'ידא רינאוי זועבי: "שמחנו שהיה שריון לאישה ערבייה בחמישייה הפותחת, אך ההנחתה שנעשתה כשהביאו אישה שלא צמחה מתוך המפלגה – הטרידה אותנו. היא פרשה ממניעים אישיים, אף אחד לא קונה את העקרונות האידאולוגיים להם היא טוענת"

סגן השרה יאיר גולן בריאיון לגלי צה"ל על פרישת ג'ידא רינאוי זועבי: "שום דבר לא סגור עד שהוא לא סגור. שוחחתי איתה אתמול והיא נשמעה לי הרבה יותר מפויסת – אני אופטימי ביחס לעתיד. קמים בבוקר, בולעים צפרדע והולכים לעבוד. להיות בתוך הממשלה הזאת זה קשה אבל לא רק שזו אלטרנטיבה הרבה יותר טובה ממשלת נתניהו של ימין גזעני נוסח בן גביר – זו הוכחה שאפשר לעשות פוליטיקה בלי רמאות ושחיתות".

הקואליציה בדרך למשבר חדש? ועדת החוץ והביטחון תדון השבוע בחוק שמאפשר לחקור עצירים ביטחוניים מקרב ערביי ישראל במתקן שב"כ בכלא עופר – שנמצא מחוץ לקו הירוק, כך פורסם בכאן רשת ב. הצעת החוק עוכבה עד השבוע בשל התנגדות רע"ם.

יו"ר רע"ם מנסור עבאס (צילום: AP Photo/Ariel Schalit)
יו"ר רע"ם מנסור עבאס (צילום: AP Photo/Ariel Schalit)
סגירה