הניו יורק טיימס: המהנדס שאיראן דיווחה על מותו - הותקף על ידי כלי טיס לא מאויש

בפיקוד המשטרה הוחלט שרק קצינים בכירים יורשו להורות על הורדת דגלים בזמן מצעד הדגלים ● דיווח: גורם ישראלי בכיר נפגש לאחרונה עם מקביליו הסעודיים בארמון המלכותי בריאד ● ארה"ב לא תערוך חקירה עצמאית של הירי באבו עאקלה ● משרד האוצר אישר תקצוב עבור הקמה של 28 עמדות משטרה בבתי החולים ● האו"ם: מפרוץ המלחמה באוקראינה נהרגו 4,031 אזרחים

מתקן להעשרת אורניום, דרומית לטהרן, שנפגע משריפה. 2 ביולי 2020 (צילום: Atomic Energy Organization of Iran via AP)
Atomic Energy Organization of Iran via AP
מתקן להעשרת אורניום, דרומית לטהרן, שנפגע משריפה. 2 ביולי 2020

בידיעות אחרונות חושפים כי בין ישראל וסעודיה נערכים מגעים קרובים. ארה"ב מקדמת הקמת מערך ביטחון אזורי שיפעל בין הישראלים, הסעודים, הירדנים, המצרים ומדינות המפרץ.

מצעד הדגלים ביום ירושלים: גורם ישראלי בכיר אמר ל"ישראל היום" כי "מדיניות הממשלה היא לא להתקפל בפני שום איום של ארגוני הטרור". הוא ציין כי בשנה שעברה הסיט נתניהו את תוואי המצעד כך שלא יעבור בשער שכם, בגלל מידע מודיעיני שחמאס ישגר טילים על ישראל. לדבריו, "ההחלטה לא השתלמה, משום שגם לא הלכו דרך שער שכם, וגם חמאס ירה טילים על ישראל".

תמר זנדברג הבוקר ברשת ב': יש סטטוס קוו בירושלים וצריך לשמור עליו – עד הפיתרון ארוך הטווח.

זנדברג הוסיפה: לצעוד בשער שכם בעת הזו – זו טעות.

זנדברג התייחסה לח"כ בן גביר ורצונו לעלות להר הבית והזכירה כי עתרה בעבר נגד ההתמודדותו בבחירות "ואפשר לראות כמה עלתה רמת הפרובוקציות שלו. כל מה שהוא עושה פוגעני ומקומו לא בכנסת. אני חושבת שהוא לא צריך לעלות להר הבית. הוא לא צריך לעשות את כל הפרובוקציות הגזעניות שלו".

תגובות לתחקיר עובדה אתמול. סמוטריץ' מביע תמיכה בחברו לסיעה ורעייתו.

 

להב הרצנו: תקלה מסוכנת בדמוקרטיה הישראלית.

עופר כסיף: בן גביר וכנופייתו יודונאצים.

אחמד טיבי:

ארגון המורים ביטל את העיצומים על אירועי סיום שנת הלימודים.

סגירה