כיפות ברזל נפרסו ברחבי הארץ; המשטרה אישרה לבן גביר לעלות להר הבית

דיווח: ישראל דחתה את בקשות מצרים וקטר לשינוי מתווה צעדת הדגלים ● רוסיה מוכנה לאפשר לאוקראינה לחדש את משלוחי התבואה – בתמורה להסרת הסנקציות ● קארה: "אם הממשלה תסיים את דרכה, אפעל להקמת ממשלה בכנסת הנוכחית" ● דיווח פלסטיני: 8 רקטות שוגרו מעזה לעבר הים במסגרת ניסוי ● הורוביץ: "אם יש ח"כ שקשה לו עם הקואליציה – שיחזיר את המנדט"

איתמר בן-גביר וחוגגי מצעד הדגלים בירושלים, 15 ביוני 2021 (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
איתמר בן-גביר וחוגגי מצעד הדגלים בירושלים, 15 ביוני 2021

רכב ובתוכו תינוק כבן שנה וחצי נגנב בתחנת דלק בכביש 6. מצה"ל נמסר כי הרכב והילד אותרו ללא פגע בכפר פרעון.

לפי עיתון א־ראי אל־יום שיוצא לאור בלונדון, בכירים בממשל המצרי והקטרי ביקשו מישראל לשנות את מסלול צעדת הדגלים כדי למנוע הסלמה – ישראל סירבה, כך פורסם באתר מעריב.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר בשיחת טלפון עם נשיא צרפת עמנואל מקרון וקנצלר גרמניה אולף שולץ כי רוסיה מוכנה לדון באפשרות של חידוש משלוחי התבואה מאוקראינה – בתמורה להסרת הסנקציות נגדה.

ולדימיר פוטין בחגיגות הניצחון של ה-9 במאי 2022 (צילום: Mikhail Metzel, Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP)
ולדימיר פוטין בחגיגות הניצחון של ה-9 במאי 2022 (צילום: Mikhail Metzel, Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP)

המשטרה עצרה שלושה פעילי "שלום עכשיו" שהתכוונו להגיע לחומש עם דחפור כדי להרוס את הישיבה שפועלת במקום, כך פורסם בכאן חדשות.

חבר הכנסת מוסי רז ממרצ האשים את המשטרה באיפה ואיפה בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום: "אתמול הצבא אפשר למתנחלים אלימים לצעוד עד למאחז העברייני חומש. היום אותו הצבא לא אפשר לנו, צעדת שלום לא אלימה, להתקרב למקום. הצבא עושה דברם של המתנחלים אדוני הארץ. בושה".

מתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף רסאן עליאן במסר לפלסטינים לקראת צעדת הדגלים: "אני כאן כדי להבהיר, מצעד הדגלים מתקיים כבר למעלה מ־30 שנה, זה לא חדש. המצעד מתקיים ביום ירושלים, זה לא חדש. גם המסלול של מצעד הדגלים לא חדש. מה שעוד לא חדש הוא הסטטוס קוו בירושלים שנותר על כנו, ליהודים למוסלמים ולנוצרים, ולא נאפשר לפגוע בו".

סגירה